Naiset, kertokaa vinkkejä, kuinka päästä yli siitä, että ei ole toisen ensimmäinen, mutta hän on sinun ensimmäinen.
Ja asiallisia neuvoja, kiitos. Haluan tulla paremmaksi, joten jos voisitte ystävällisesti jättää haukkumisen, ja antaisitte neuvoja, vinkkejä, ohjeita tai ideoita, kuinka tulisi toimia, niin se olisi todella arvostettua. Kiitos.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ja alanuoli vain satelee... AP
Kysyit ihan hyvin, laitoin ylänuolen alunperinkin, uskon että jotkut ovat laittaneet alanuolen siksi, koska määrällinen vertailukulma ei ole kannatettavaa. Miehille asia voi olla enemmän mielen päässä, kokemattomampi mies voi kokea olevansa alakynnessä sänkyhommassa - vaikka itse asiassa naisen kokeneisuus ei vielä kerro hänen kyvykkyydestään ja jokainen ihminen on aivan Erilainen eikä ohjekirjaa ole. Joten s eksi uuden ihmisen kanssa on aina "uutta". Tosin! on ihmisiä, jotka alkavat mennä "kaavan" mukaan ja luulevat että muut ihmiset toimivat samallalailla kuin aiemmat - tällaiset ovat taukkipäitä, joiden kanssa ei kannata harrastaa s eksiä. Täten tullaan taas peruspointtiin, eli, välittämiseen ja tykkäämiseen. Kun olet sellaisen kanssa, jonka kanssa on oikeasti tykkäämistä, olet ok tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin mies, mutta ilmeisesti se ei olisi ongelma, jos olisinkin nainen. AP
Miksi et kysele muilta miehiltä vinkkejä?
Olet siis itse mies?
Meillä on tuo tilanne, tosin ollaan oltu yhdessä lukiosta asti, joten miehen kokemattomuudessa ei ole mitään erikoista.
Ei ole koskaan aiheuttanut mitään ongelmia.
Miehille ei ole ongelma olla ensimmäinen naiselle, jolle mies on 127:s.
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin mies, mutta ilmeisesti se ei olisi ongelma, jos olisinkin nainen. AP
Mikset sitten eroa ja etsi uutta naista, niin ongelmasi poistuu? Voit jopa toistaa tuon moneen kertaan, jos haluat. Tai sitten lopetat höperehtimisen, jos nykyinen on sinulle sopiva.
Suosittelrn nostamaan itsetuntoa maksullisilla. Ja koska menneisyys on menneisyyttä, niin se ei haittaa meitä. N24
Mitä oikein mietit? Sitä, että toinen mies oli parempi kuin sinä sängyssä vai sitä, että nainen rakasti häntä enemmän kuin sinua?
Molempiin kysymyksiin vastaus on: se tyyppi on exä. Se ei ollut oikea ihminen naiselle. Ilmeisesti sinä olet. Nyt vaan leuka pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein mietit? Sitä, että toinen mies oli parempi kuin sinä sängyssä vai sitä, että nainen rakasti häntä enemmän kuin sinua?
Molempiin kysymyksiin vastaus on: se tyyppi on exä. Se ei ollut oikea ihminen naiselle. Ilmeisesti sinä olet. Nyt vaan leuka pystyyn.
Toinen? Ne 36.
Mä en päässyt, kun en halunnut päästä. Haaveilin suhteesta miehen kanssa, jonka kanssa oltas oltu toistemme ensimmäiset, mut jouduin toteamaan, ettei sellaista miestä löydy. Mut kun ei jäänyt suhteeseen ensimmäisten kanssa, ongelma poistui. Mun ikäiselle kolme on vähän, mut kolmas on nyxä eikä tarvii harmitella epätasa-arvoa. N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja alanuoli vain satelee... AP
Kysyit ihan hyvin, laitoin ylänuolen alunperinkin, uskon että jotkut ovat laittaneet alanuolen siksi, koska määrällinen vertailukulma ei ole kannatettavaa. Miehille asia voi olla enemmän mielen päässä, kokemattomampi mies voi kokea olevansa alakynnessä sänkyhommassa - vaikka itse asiassa naisen kokeneisuus ei vielä kerro hänen kyvykkyydestään ja jokainen ihminen on aivan Erilainen eikä ohjekirjaa ole. Joten s eksi uuden ihmisen kanssa on aina "uutta". Tosin! on ihmisiä, jotka alkavat mennä "kaavan" mukaan ja luulevat että muut ihmiset toimivat samallalailla kuin aiemmat - tällaiset ovat taukkipäitä, joiden kanssa ei kannata harrastaa s eksiä. Täten tullaan taas peruspointtiin, eli, välittämiseen ja tykkäämiseen. Kun olet sellaisen kanssa, jonka kanssa on oikeasti tykkäämistä, olet ok tiellä.
Kirjoitin aiemmin sen 1) ja 2)- viestin, jossa oli välittämisestä.
Uskon että meillä on sukupuolen kautta eri näkökulmat tähän. Olen itse kans aika kokematon, mutta hyväksyn kyllä kokeneen miehen, enemmän stressaan sitä, että mies ei ymmärrä s eksin merkitystä minulle ja on kaavan mukaan liukuhihnatyyliä yrittämässä eikä oikeasti rakasta. Myös sitä, että mies vertailisi minua ja pilaisi kaiken. Nyt alueeni on ns pyhää.
Joten en ole s eksin perässä, en ole kokemuksen perässä (kokemattomille miehille taas tämä on usein se homma, jopa pakkomielteeseen asti), se ei ole se juttu. Olen ihan ok jos en koskaan löydä romanttista rakkautta tämän elämän aikana, kaikki eivät löydä, ja nekin jotka ovat suhteessa, eivät välttämättä ole siinä rakkaudesta.
Olet arvokas riippumatta kokemustasostasi. Et ole täällä pallon päällä suorittamassa jotain meriittiä, että nyt on niin ja niin monta kertaa, eikä se liity sinun ihmisarvoosi. Sinussa on kaikki - et ole jotenkin vajaa tai kirimässä kaikkia kiinni (ehkä heillä olisi kirittävää, ehkä kaikilla on kirittävää, jos oikein mietitään ja toisaalta miksi kirittämisen tulisi luoda puitteita), ei sinun tarvitse omaksua jonkun muun/muiden maailman ideologiaa. Se mitä olet, sinuiksi vaan itsesi kanssa, ei tarvita vertaamista. Energia menee edelle, myös s ek sissä.
Parempi noin päin kuin että olisit miehesi ensimmäinen mutta hän EI sinun ensimmäisesi...
Ihan riittää, että kasvaa aikuiseksi.
Itse unohtaisin tuollaisen tyypin. En aio olla kenenkään kakkosvaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ai sori, luulin että kumppanisi on joku tyytyjä :D Mutta siis mitä sillä on väliä jos hän on ennenkin harrastanut seksiä? Olisit itsekin voinut.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sori, luulin että kumppanisi on joku tyytyjä :D Mutta siis mitä sillä on väliä jos hän on ennenkin harrastanut seksiä? Olisit itsekin voinut.
-sama
Aika hauska ajatuskieroutuma. Sillä ei ole väliä, jos toinen on kakkosvaihtoehto, mutta itse ei voi olla kakkosvaihtoehto, vaikka kuitenkin voisi harrastaa seksiä ennen nykyistä suhdetta.
Keskittymällä omaan suhteeseen ja olemalla märehtimättä menneitä tai tulevia suhteita. Jatkuva epävarma vihjailu jostain menneistä rupee ärsyttämään ennen pitkää ja alkaa suhde olla siinä. Kasvata pallit ittelles jos olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sama
Aika hauska ajatuskieroutuma. Sillä ei ole väliä, jos toinen on kakkosvaihtoehto, mutta itse ei voi olla kakkosvaihtoehto, vaikka kuitenkin voisi harrastaa seksiä ennen nykyistä suhdetta.
Mitä tarkoittaa että "sillä ei ole väliä jos toinen on kakkosvaihtoehto"? Onko ap nyt siis joku kakkosvaihtoehto tälle naiselle sitten kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kakkosvaihtoehto? Mieheni on minulle ainoa vaihtoehto, vaikka minulla oli melko vilkas seksielämä ennen häntäkin. Ei niistä kukaan kelvannut suhteeseen, enkä yhtäkään niistä millään tapaa kaipaa.
Ap, en ymmärrä ongelmaasi. Eikö ole ihan kiva että edes toisella on kokemusta? Seksi on aika varmasti parempaa silloin.
Itse en ainakaan kokenut, että tuossa olisi ollut mitään, mistä olisi pitänyt päästä yli. Mikä siinä siis on se ongelma, joka pitäisi työstää?
Olette te toistenne kanssa ensimmäistä kertaa. Eikö sillä pitäisi olla merkitystä?
Ja mitä väliä, vaikka toinen olisi harrastanut seksiä? Mitä vanhemmaksi tulet, sitä suuremmalla todennäköisyydellä uudella kumppanilla voi olla jopa lapsiakin. Silloin joillain ensimmäisillä kerroilla ei ole mitään merkitystä.