Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla sisäelimissä vikaa kun alkoholi lisää selkäkipua? Sattuu alaselkään vyömäisesti.

Vierailija
25.02.2022 |

On ollut kipeä enkä ole ennen kärsinyt selän kivuista. Alaselkä on ollut viikon kipeä ja join tuossa aika paljon alkoholia viime viikolla.
Nyt kun juon niin perhana kun särkee.

Vain levossa helpottaa, aina ei silloinkaan.
Välillä ei juurikaan särje ja sitten alkaa taas. Etenkin nyt hieman juoneensa selkää rasittaa.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa munkin korvaan siltä, että maksa mennyt.

Munkin korvia uskokaamme, lääkäri sanokoon mitä sanookaan...

Vierailija
22/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hakeutuisit lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaiset eivät kaikilla kestä esimerkiksi siiderin tyyppisiä juomia. Osa saa omenoiden syömisestäkin jo nuo oireet. Itselläni tulee kipuja omenamehusta ja ananasmehusta.

Vierailija
24/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja sitten rehabiin.

Vierailija
25/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut selkäsi kipeäksi kun olet ryypännyt ja todennäköisesti istunut/maannut huonossa asennossa. Ei ole kuolemaksi ja menee ohi itsekseen.

Vierailija
26/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydänkohtaus?

Vierailija
27/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joka ryypiskelyn jälkeen tehnyt tuota alaselkäkipu jo 10 vuotta. Ei se varmaan kovin vakavaa ole. Monella kaverilla samaa vikaa. Itse lopetin kokonaan alkoholijuomat, kun ei siitä enää saa kuin viikon unettomuuden ja pään jumiin. Hauskuus on ollut jo vuosia pois. M 36v

Vierailija
28/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas asiantuntijat vastaavat 🥰

Ap kysyi täältä asiantuntijoilta.

Vierailija
29/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin ja sitten rehabiin.

Reha... mikä? Puhu suomea saatana!

Vierailija
30/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni ja lääkäriin.

Vierailija
31/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimatulehdus.

Vierailija
32/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munuaiset eivät kaikilla kestä esimerkiksi siiderin tyyppisiä juomia. Osa saa omenoiden syömisestäkin jo nuo oireet. Itselläni tulee kipuja omenamehusta ja ananasmehusta.

Itse juon pääosin juuri omenasiideriä, kuivaa mielellään. Olutta lisäksi.

Vahvoja, viinoja harvemmin.

Oon hieman huolissani kyllä. On tässä kyllä tullut kilojakin lisää. Vähän tuo elämänhallinta heikentynyt entiseen verrattuna.

Sattuu vain nytkin koko alaselkään vyömäisesti ja välillä säteilee yläselkääm myös.

AP

Vierailija
33/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö j#malauta järki sano?? Se korkki kiinni ja vauhdilla! Lääkäriin sinulla ei ole oikeutta mennä. Olethan kuitenkin jo tuhonnut puolisosi ja lastesi elämän muistuttamalla säännöllisesti mitä kaikkea vikaa heissä on ja välittämättä p#skaakaan heidän hyvinvoinnistaan!!

Vierailija
34/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse juon pääosin juuri omenasiideriä, kuivaa mielellään. Olutta lisäksi.

Vahvoja, viinoja harvemmin.

Oon hieman huolissani kyllä. On tässä kyllä tullut kilojakin lisää. Vähän tuo elämänhallinta heikentynyt entiseen verrattuna.

Sattuu vain nytkin koko alaselkään vyömäisesti ja välillä säteilee yläselkääm myös.

AP

Jos olet huolissasi, lopeta ensin se ryyppääminen. Mene kävelylle, saunaan, uimaan tms. Veikkaan että selkäkipu ja huolet katoaa kun viinanjuonti loppuu.

Vierailija
35/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaiset narisee  juo vettä tai muuta alkoholitonta.

Vierailija
36/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö j#malauta järki sano?? Se korkki kiinni ja vauhdilla! Lääkäriin sinulla ei ole oikeutta mennä. Olethan kuitenkin jo tuhonnut puolisosi ja lastesi elämän muistuttamalla säännöllisesti mitä kaikkea vikaa heissä on ja välittämättä p#skaakaan heidän hyvinvoinnistaan!!

Ööhm...

Asun yksin.

Olen myöskin suhteellisen nuori ja tuli otettua viime viikolla enemmän saunaolutta arkisin.

Muuten olen juomatta paitsi viikonloppuisin.

Kiitos kuitenkin. :D

AP

Vierailija
37/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellaista että usein juodessa ja krapuloissa sattui vatsaan sivulle. Ajattelin että maksa siellä vähän kipuilee liikaa juomista. Myöhemmin paljastui syöpä. Kivut loppui sytostaattihoitoon.

Vierailija
38/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan munuaistulehduksessa munuaiskipu ei tunnu kyllä missään alaselässä, vaan vyötärön yläpuolella. Eikä se ole myöskään vannemaista, vaan tuntuu yllättävän tarkkarajaisesti molempien munuaisten kohdalla erikseen. Tai jos tulehdus on vain toisessa, niin tuntuu tässä tulehtuneessa. Kipu on sellaista kramppaavaa. Alkoholia en juo, niin sen aiheuttamista kivuista en tiedä, mutta veikkaisin näillä perustein joko lihasjumia tai sitä maksaa, ei kuulostaa munuaiskivuilta.

Vierailija
39/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyseessä alaselkä, niin epäilisin munuaisongelmaa. Siis siinä tapauksessa, jos alkon käyttösi on ollut pitkäaikaisesti runsasta. Ihan perus noidannuoli vaikuttaa kuitenkin todennäköisemmältä, jos joit runsaasti vain viime viikolla. Jokatapauksessa lääkäriin mars, ei vauvapalsta ole mikään diagnosointiautomaatti.

Vierailija
40/72 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo itsesi tajuttomaksi, niin ei koske vähään aikaan. Ja sitten kun heräät, ja koskee, niin uusiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme