Tällä palstalla on rasittavaa...
Kun itse kommentoi ja jos joku toinen tulee kommentoimaan omaa kommenttiasi hyväksi. Sitten aletaan syyttää itsensä kehumisesta ja et voi enää todistaa, ettet ole kehunut omaa kommenttiasi. Sun alkuperäinen kommentti menettää kokonaan arvonsa. Rasittavaa.
Kommentit (12)
Tällä palstalla on rasittavaa tälläiset aloitukset, jossa kommentoidaan palstakäyttäytymistä. Rasittavaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:28"]
Enpä ole törmännyt.
[/quote]
Sellaista ei ole, johon sitä et ole törmännyt.
Sinä oletkin sitten oikein oivallinen vastaamaa siihen, miksi te mahdollistatte sellaisen käytöksen puolustelemalla itseänne. Miksi tälläistä käyttäytymistä ei voi vaan jättää omaa arvoonsa. Ei kukaan yksinään ns. "riitele" on tuttua jo lapsuudesta.
Typerää että viitsit itse kommentoida arvostelua jonka olet itse tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:39"]Typerää että viitsit itse kommentoida arvostelua jonka olet itse tehnyt.
[/quote]
Hehe olipa hauska. Joo no näin vaan vaivaa yhteen kommenttiini ja vitutti, kun yksi alko syyttää itsensä kehumisesta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:39"]Typerää että viitsit itse kommentoida arvostelua jonka olet itse tehnyt. [/quote] Hehe olipa hauska. Joo no näin vaan vaivaa yhteen kommenttiini ja vitutti, kun yksi alko syyttää itsensä kehumisesta.
[/quote]
Miten tilannee siitä sitten jatkui. Otatko sinä nyt vähän turhan tunteella tälläisen harmittoman ajanvieteen. Se on näille kirjoittelijoille ihan itsetarkoituksellista provokaatiota, joita sinä kur kur ruokit. Nam.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:39"]Typerää että viitsit itse kommentoida arvostelua jonka olet itse tehnyt. [/quote] Hehe olipa hauska. Joo no näin vaan vaivaa yhteen kommenttiini ja vitutti, kun yksi alko syyttää itsensä kehumisesta.
[/quote]
Entä sitten?! Jokaisella on meillä on omat motiivimme kirjoittella. Toisille se on huonosti piilotettua itsekorostusta, toisille sinunlaisten syöminen, ajanvietettä, mielipiteensä testaamista. Ei tästä nyt tunteita kannata nostattaa. Silloin on liian helppo uhri ja joutuu kiusatuksi. Opi ottamaa tämä huumorilla, ei täällä mitään mitaleja postita kenellekään. Oma motiivisi täyttyi ja sait sanottua mielipiteesi ja joku siitä piti ja me muut kyllä osataan jättää omaan arvoonsa nuo syyttelijät.
[/quote]
Tälläiseen ap vastaa, mutta ei asialliseen kysymykseen. Vittuilemalla saa mielipiteelle huomiota, mutta...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:58"]
[/quote]
Tälläiseen ap vastaa, mutta ei asialliseen kysymykseen. Vittuilemalla saa mielipiteelle huomiota, mutta...
[/quote]
Yksi palstan rasittavimmista ilmiöistä, eikä ap ollut yhtään sen parempi suhteutettuna näihin, joiden käytöstä hän pitää rasittavana.
Kuka jaksaa viisi sivua lukea samaa mieltä, samaa mieltä. Myötäily ei synnytä keskustelua kyllä jonkun pitää sinne se provokin heittää, että saadaa keskustelu edes hedelmättömälle juupas, eipäs linjalle, johon voi sitten ohi aiheen heittää niitä henkilökohtaisuuskia.
Enpä ole törmännyt.