Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö kukaan enää nykyisin äp:n toppapukua?

26.09.2006 |

Tuntuu, että kaikki ostavat jotain muuta? Onko se vaan siksi, että äp.n puku ei ole niin suloinen kuin kaupan ihanuudet? Vai onko merkkipuvut vauvalle todella tarpeen??

Itse olen kyllä ajatellut käyttää tuon äp:n puvun, koska tyttö täyttää vuoden vasta huhtikuun lopussa, joten tuskin juuri muuta kuin istuu tuolla toppapuvulla ja nukkuu vaunuissa.

Tosin minäkään en käytä itse saamaani vaan vuoden 2003 (uutta) lilanväristä, jonka olen koko setin onnistunut hankkimaan kokonaiseen 5,50 euron hintaan.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiselle sain v. 2001 todella kivan beigen haalarin, jossa oli muistaakseni vaaleansinistäkin. Vieläkin katselen kuvasta kuinka kiva haalari oli pienellä pojalla. Haalari oli hyvän kokoinen, sillä poika syntyi huhtikuussa ja oli isokokoinen, joten suurin osa ensimmäisestä talvesta mentiin äp-puvulla.

Kuopuks-pojalla oli tämä ihan järkyttävä v. 2003 lila puku ja pakkaus. Puku jäi käyttämättä lokakussa syntyneellä vauvalla, sillä saimme lahjaksi Lennen kosteussuojatun superlämpimän pupuhaalarin, joka oli varsinainen siunaus sählätessä uhmaikäisen esikoisen kanssa. Vauva vaan pukuun ja mitään tumppuja, välikerroksia yms. ei tarvittu. Tuohon Lennen pukuun verratessa äp-puku on aivan surkea.

Jos joku ihmettelee, mihin kosteussuojattua haalaria tarvitsee noin pienellä, niin me pidimme sitä patikkaretkellä kantoliinassa ja pulkkaillessa esikoisen kanssa. Kun on jo yksi lapsi, niin ei voi harrastaa vain mukavuusulkoilua.

Vierailija
42/42 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä ootellaan eikä otettu pakkausta ollenkaan. Mä en kans jaksa käsittää, miksi niiden kuosien ja värien pitää olla niin kamalia!! Eikö joskus vois käyttää jotain ruskeaa tai luonnonvalkoista ikuisten mintunvihreiden ja keltaisten ja ties minkä lilojen sijaan...

Olen saanut siskoltani melkoisen määrän vaatteita ja ostin Lindexiltä 62 senttisen toppapuvun. Eiköhän alkuun päästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla