Mitä mieltä näistä tytöistä?
Onko nämä niitä, joilla ei ole mitään asiaa missikilpailuihin?
http://radalle.com/gg2015
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:34"]Ida = norsun nilkat, pieni pää ja perse muotoa ei mikään. Roosa= ruma naama ja pienet tissit ja jalatkin aika hyllyävää sorttia. Elli = kiva perse, naama aika wt-teini ja rumat pohkeet. Petra = hyi vittu. Shery = hyvä. Tanja = lättäperse, naama vähän miesmäinen. Janina = ihan ok, kaipais rusketusta ja hirveet jalat.
[/quote]Mieluummin pieni pää kuin ISO !!!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:33"]
Hheehehe, noloa. Kyllä noita silti äkkiä takaapäin nussisi ja pois paikalta :)
[/quote]Siis todella törkeätä. Mitä ihmeen tyydytystä ihmiset saa haukkumlla toisia? Tuskin tämäkään tyyppi sais näistä yhtäkään. Tai pitäis tosiaan hyökätä takaapäin, ettei tyttö näkis minkälainen kaveri siellä on. Ihmistä voisi hiukan kunnioittaa, eikä kirjoitella mitä sattuu.
No ihan tyttösiä nuo ovat. Naista ei vielä nähnytkään. Nättejä beibejä, mitäs muuta.
Ootte vain kateellisia, koska olette synnytyksestä venähtäneitä läskimahoja.
Tavallisia nuoria naisia. Jos nää naiset ois kuvattu studiossa oikeissa valoissa ja käytetty vähä photoshoppii ni nää kuvat ois ihan samanlaisia kun missien promokuvat. Todellisuudesta vieraantuneet Ääliöt.
Kauniita nuoria naisia. Luonteesta ei tietoa :)
Oikein kivan näköisiä tyttöjä. Kiva huomata, että ovat uskaltautuneet noihin kuviin, vaikka eivät ihan supertimmejä olekaan. :) T. Ruma läski
Olen kateellinen enkä silti hauku. Mitä ihmettä!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:00"]Kukas niitä ulkonäköpaineita taas loikaan? Kuinka monta feministiä löytyy tästä ketjusta? Hah.
[/quote]
Mietin ihan samaa. Mua inhottaa tämä arvostelu ja aina jonkun ulkonäössä on jotain vikaa. Ymmärrän, jos ei tajua noita kisoja (en minäkään), mutta tällainen kommentointi ruokkii näiden tarkoitusta: arvostellaan, kenellä on ihanteellisin kroppa ja kaunein naama. Monet naiset itse luovat toisilleen ulkonäköpaineita ja ahtavat oman sukupuolensa tiettyyn muottiin, jollainen pitää olla, että saa olla ylpeä kropastaan ja kelpaa.
Amisviiksille suunnattua runkkumateriaalia. Halvannäköisiä kuvia. WT kiteytettynä. FB kuvat auheutti lievää pahoinvointia. Mennään kaikin tavoin siitä missä aita on matalin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:00"]Kukas niitä ulkonäköpaineita taas loikaan? Kuinka monta feministiä löytyy tästä ketjusta? Hah.
[/quote]
Mietin ihan samaa. Mua inhottaa tämä arvostelu ja aina jonkun ulkonäössä on jotain vikaa. Ymmärrän, jos ei tajua noita kisoja (en minäkään), mutta tällainen kommentointi ruokkii näiden tarkoitusta: arvostellaan, kenellä on ihanteellisin kroppa ja kaunein naama. Monet naiset itse luovat toisilleen ulkonäköpaineita ja ahtavat oman sukupuolensa tiettyyn muottiin, jollainen pitää olla, että saa olla ylpeä kropastaan ja kelpaa.
[/quote][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:00"]Kukas niitä ulkonäköpaineita taas loikaan? Kuinka monta feministiä löytyy tästä ketjusta? Hah.
[/quote]
[/quote]
Kerrankin hyvä ja asiallinen kommentti. Täällä sille tietty sataa alapeukkua, täällä mennään kakkapissahuumorilla tai ilkeydellä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:00"]Kukas niitä ulkonäköpaineita taas loikaan? Kuinka monta feministiä löytyy tästä ketjusta? Hah. [/quote] Mietin ihan samaa. Mua inhottaa tämä arvostelu ja aina jonkun ulkonäössä on jotain vikaa. Ymmärrän, jos ei tajua noita kisoja (en minäkään), mutta tällainen kommentointi ruokkii näiden tarkoitusta: arvostellaan, kenellä on ihanteellisin kroppa ja kaunein naama. Monet naiset itse luovat toisilleen ulkonäköpaineita ja ahtavat oman sukupuolensa tiettyyn muottiin, jollainen pitää olla, että saa olla ylpeä kropastaan ja kelpaa. [/quote][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:00"]Kukas niitä ulkonäköpaineita taas loikaan? Kuinka monta feministiä löytyy tästä ketjusta? Hah. [/quote] Mietin ihan samaa. Mua inhottaa tämä arvostelu ja aina jonkun ulkonäössä on jotain vikaa. Ymmärrän, jos ei tajua noita kisoja (en minäkään), mutta tällainen kommentointi ruokkii näiden tarkoitusta: arvostellaan, kenellä on ihanteellisin kroppa ja kaunein naama. Monet naiset itse luovat toisilleen ulkonäköpaineita ja ahtavat oman sukupuolensa tiettyyn muottiin, jollainen pitää olla, että saa olla ylpeä kropastaan ja kelpaa. [/quote] Kerrankin hyvä ja asiallinen kommentti. Täällä sille tietty sataa alapeukkua, täällä mennään kakkapissahuumorilla tai ilkeydellä.
[/quote] Omakehu haisee.
Ihan samaa sarjaa seiskan tähtityttöjen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:00"]Kukas niitä ulkonäköpaineita taas loikaan? Kuinka monta feministiä löytyy tästä ketjusta? Hah. [/quote] Mietin ihan samaa. Mua inhottaa tämä arvostelu ja aina jonkun ulkonäössä on jotain vikaa. Ymmärrän, jos ei tajua noita kisoja (en minäkään), mutta tällainen kommentointi ruokkii näiden tarkoitusta: arvostellaan, kenellä on ihanteellisin kroppa ja kaunein naama. Monet naiset itse luovat toisilleen ulkonäköpaineita ja ahtavat oman sukupuolensa tiettyyn muottiin, jollainen pitää olla, että saa olla ylpeä kropastaan ja kelpaa. [/quote][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:00"]Kukas niitä ulkonäköpaineita taas loikaan? Kuinka monta feministiä löytyy tästä ketjusta? Hah. [/quote] Mietin ihan samaa. Mua inhottaa tämä arvostelu ja aina jonkun ulkonäössä on jotain vikaa. Ymmärrän, jos ei tajua noita kisoja (en minäkään), mutta tällainen kommentointi ruokkii näiden tarkoitusta: arvostellaan, kenellä on ihanteellisin kroppa ja kaunein naama. Monet naiset itse luovat toisilleen ulkonäköpaineita ja ahtavat oman sukupuolensa tiettyyn muottiin, jollainen pitää olla, että saa olla ylpeä kropastaan ja kelpaa. [/quote] Kerrankin hyvä ja asiallinen kommentti. Täällä sille tietty sataa alapeukkua, täällä mennään kakkapissahuumorilla tai ilkeydellä.
[/quote] Omakehu haisee.
[/quote]
Juu minulla on tapana täällä kehua omia kommenttejani. Huoh.
Kaikki ihan kivannäköisiä. Heh, tässä näette eron miehen ja naisen välillä; mies yrittää keksiä hyvää sanottavaa ja nainen haukkuu toista naista kateuttaan tai ilkeyttään.
-Mies 29v + 1v
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:06"]
Kaikki ihan kivannäköisiä. Heh, tässä näette eron miehen ja naisen välillä; mies yrittää keksiä hyvää sanottavaa ja nainen haukkuu toista naista kateuttaan tai ilkeyttään.
-Mies 29v + 1v
[/quote] "Makunsa kullakin", sanoi Musti ja pallejaan nuoli.
Ihan nättejä tavallisen näköisiä tyttöjä. Huono valokuvaaja kyllä ollut.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:33"]Kuvat on aika huonoja, eikä kännykällä saa oikein naamasta selvää, mutta kropat on hyviä! Vaihtaisin. Terveisin 157cm/50kg kaljamahainen 28v.
[/quote]
Toiseen kalja/siiderimahaan?
[/quote]
Minulla on oikea kaljamaha. Ei mikään kaikkien naisten pikkukumpu. Näillä kellään ei ole kaljamahaa.