Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä asennoissa rakastelitte viimeksi

Vierailija
16.07.2015 |

Meillä aloiteltiin eilen 69,sitten ratsastin,tämän jälkeen lähetys saarnaajassa,viimeisenä takaapäin jolloin mieheni tuli.Onnekseni hän on huolehtivainen ja sormetti myös minulle orgasmit. Olen 30v nainen

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:03"]

Meillä aloiteltiin eilen 69,sitten ratsastin,tämän jälkeen lähetys saarnaajassa,viimeisenä takaapäin jolloin mieheni tuli.Onnekseni hän on huolehtivainen ja sormetti myös minulle orgasmit. Olen 30v nainen

[/quote]

Lisään. Loppuhuipentuma keittiön pöydän reunalta, vaimolla jalat olkapäilläni samalla hyväillen klitorista M50+.

Vierailija
2/21 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nuolin eukkoa monesta eri asennosta että hän sai ja sitten myös lähetyssaarnaajaa, vähän ratsastusta ja lopuksi takaapäin. Kyllä lastenteko on kivaa puuhaa... Mies 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei nyt enään lapsia tehdä. Mutta seksi on todella nautittavaa, ja nuoleminen kuuluu meidän seksikertoihin. Siitä tulee hyvä olo kun saan tuotettua nuolemisella orgasmeja vaimolleni, vastaavasti haluan nussia häntä välillä suuhunM50+.

Vierailija
4/21 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin kyljellään, takaapäin polvillaan (ja hetken mahallaan) ja sit lähetyssaarnaajassa. Asennot vaihtelee kerrasta toiseen, nyt ei ollut esim. ratsastusta. Emme harrasta suuseksiä.

Vierailija
5/21 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vaimo ratsasti itselleen orkun (minä sormetin samalla glittaa) ja sen jälkeen minä sain tehdä peppuun "kermapiirakan"

Vierailija
6/21 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja peppupanossa asentona oli kontallaan.

Vierailija
7/21 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oudossa asennossa. Oli vähän niinkun X muotonen asento. Molemmat kyljellään ja mulla oli toinen jalka naisen reiden alla ja toinen naisen jalkojen välissä. Oli hyvä asento ja reidet pysyi lämpiminä.

Vierailija
8/21 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoiteli ensin mulle orgasmin lusikassa ja sormettamalla samalla.
Sen jälkeen nosti minun polvitaipeeni olkapäilleen sängyssä.
Sitten sainkin kunnon loppukyydit.
On yksi ehdoton suosikki asento, tuntuu aivan taivaallisen hyvälle molemmista.

Aamulla uudestaan:)

Vierailija
9/21 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:12"]Mies hoiteli ensin mulle orgasmin lusikassa ja sormettamalla samalla.
Sen jälkeen nosti minun polvitaipeeni olkapäilleen sängyssä.
Sitten sainkin kunnon loppukyydit.
On yksi ehdoton suosikki asento, tuntuu aivan taivaallisen hyvälle molemmista.

Aamulla uudestaan:)

[/quote]

Niin lisätäkseni vielä, otin mieheltä suihin aina välillä.
Siihen asti kun käski"säästämään" itsellenikin jotain.
Ettei nyt mene ihan pelkästään vaimon tyydyttämikseksi..;)

Vierailija
10/21 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lusikassa, sitten takaapäin niin, että mies seisoi ja itse nelinkontin sängyn reunalla, sitten edestä samalla variaatiolla, sitten menin päälle ja lopuksi olin mahallaan ja mies takana.

Vierailija
11/21 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ensin makasi selällään, minä istuin tissien päällä ja panin suuhun. Seuraavaksi vaimo selällään jalat koukistettuna itsensä päälle niin, että pillu ja pylly molemmat ihanasti näkyvillä. Sen jälkeen panin takaapäin välillä pitäen taukoa jonka aikana sormetin peppuun ja taas jatkoin takaapäin panemista loppuun asti. Oli kivaa :)

Vierailija
12/21 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kylmäkäsirunkkua niin pitkään että olin tulossa. Vika työntö ja lasti sisään. Näin niitä vauvoja tehdään, kun ei kuulemma paikat kestä. Miten kestää sit synnytyksen?!?

Vierailija
13/21 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ylävartalosta selälläni, alavertalosta kyljellään, mies polvillaan siitä sivusta nai "takaapäin". Sitten käännyin niin että toinen käteni otti tukea lattiasta, muuten olin sängyllä, silloin mies laukesi. Ylennsä nuolee, nyt ei kuulema voinut "Kun oli karkki suussa". No just :D

n33v

Vierailija
14/21 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:50"]Ensin kylmäkäsirunkkua niin pitkään että olin tulossa. Vika työntö ja lasti sisään. Näin niitä vauvoja tehdään, kun ei kuulemma paikat kestä. Miten kestää sit synnytyksen?!?
[/quote] ei taida tykätä rakastelusta kanssasi. Kun tekee tuommosta.

Vierailija
15/21 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan lauteilla olin välillä pylly pystyssä ja välillä istuin alalauteiden reunalla ja mies työsti siinä suudellen samalla rintojani. Uuh ;)

Vierailija
16/21 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggy style pyllyyn panien.

Vierailija
17/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:25"]Saunan lauteilla olin välillä pylly pystyssä ja välillä istuin alalauteiden reunalla ja mies työsti siinä suudellen samalla rintojani. Uuh ;)
[/quote] sanalla tavalla. Varoa pitää ettei saa sydän kohtaussta .on se niin rankkaa mut niin ihanaa

Vierailija
18/21 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa. Yleensä aloitamme suuseksillä, mutta lapset nukkuivat lähellä, joten siirryimme suoraan panemiseen

Vierailija
19/21 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla viimeiseksi asennoksi jäi takaapäin kyljellään eli niinkuin lusikassa ollessa.

Vierailija
20/21 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mies nuoli ja sormetti mua ja mä miestä.. sen jälkeen perus lähetys saarnaajaa ja siitä ratsaille! Sen jälkeen takaapäin pilluun ja lopuksi pyllyyn ;) sitten nuolin vielä kyrvän puhtaaksi :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi