Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veden juominen 3 litraa ja vessassa juokseminen...

Vierailija
16.07.2015 |

Otin pikkasen turvonneena tavoitteen juoda sen 3 litraa vettä päivässä. Miten joku pystyy siihen normaalielämässä kun minä ainakin joudun juoksemaan koko ajan vessassa. Nytkin olen juonut tänä aamuna litran vettä heräämisen (klo7) jälkeen ja käynyt tässä kolmen tunnin aikana viisi kertaa vessassa. Vähän työkaveritkin ihmettelee kun ramppaan tuolla koko ajan. Ja työkin keskeytyy jatkuvasti. Te muut paljon juovat, kuinka usein käytte pissalla? Olen menossa illalla teatteriin ja eihän siitä tule mitään jos puolen tunnin välein joudun pissalla käymään...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:24"]Minä juon päivittäin yli 3l nestettä (paljon liikkuva mies) enkä käy kusella kun muutamia kertoja päivässä. Kannattaa venyttää rakkoa, ettei tarvitse jatkuvasti juosta
[/quote]
Miehet käy kyllä muutenkin paljon harvemmin vessassa ku naiset. Ainakin mun mies.

Vierailija
22/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ juoko vettä suuria määriä, jos ei ole jano. Siitä ei hyödy mitenkään. Kaksi litraa vettä päivässä riittää sen lisäksi, mitä ruoasta tulee. Dieettasin myös ja join ohjeiden mukaan kolme litraa. Lopputuloksena yliaktiivinen virtsarakko, jonka kanssa olen nyt taistellut pari vuotta. Rakko alkaa siis supistelemaan, jos ei vaikka 1,5 tuntiin käy vessassa. Joskus jopa pissat housuissa, vaikka ikää tosiaan on 24 ja treenaava nuori nainen olen.

Kävin gynellä, joka kielsi ehdottomasti juomasta yli kahta litraa vettä (treenipäivinä voi juoda vähän enemmän) ja sain lääkkeet rakon supisteluun. Pahimmillani kävin vessassa yli 15 kertaa päivässä - tällä hetkellä määrä jää kahdeksaan, mihin olen aika tyytyväinen. Rakkoa voi kouluttaa sietämään isompia määriä vettä niin, ettei mene pissalle heti kun pissattaa. Helpottaa myös jos käärii pyyhkeen ns. "satulaksi", jolloin virtsaamistarpeen tunne vähenee. 

Kannattaa harkita tätä asiaa, jos vähänkään tuntuu että vessassa ravaaminen häiritsee elämää. Onko se sen arvoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:29"]

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2480491/How-drinking-litres-water-day-took-years-face.html Tossa. Mutta näyttää vähän että rypyt korostuu tossa ennen-kuvassa valaiatuksen erilaisuuden takia... ei veden juonti ihmeitä tee, mutta voi sillä vähän saada ihoa puhtaammaksi kun laittaa nesteet kiertoon. Samoin turvotus laskee.

[/quote]

Valaistus voi olla yksi syy, tai sitten kuvaa on käsitelty. Jälkeen kuvassa on muutenkin hieman eroa hiusten- ja silmienvärissä ennen kuvaan verrattuna. Jälkeen kuvassa esimerkiksi erottaa yksittäiset hiukset paremmin ja silmissä on enemmän "eloa" kuin vain tummat läntit.

Vierailija
24/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut joskus kahden litran rakko. Tuskin on enää. Nainen olen.

Vierailija
25/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsan kuuluu olla keltaista, liian tummankeltainen virtsa tarkoittaa liian vähää nestettä, vaalea tai väritön liikaa nestettä. Eli mitä todennäköisimmin tuolla juomamäärällä virtsasi on ihan veden näköistä, se kertoo liiallisesti juomisesta. Järki kädestä takaisin päähän!