Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 23v +1v miettii; onko Mies 29v +1v asperger?

Vierailija
16.07.2015 |

Tähän pitkä selostus tieteellisesti todistettua faktaa jota kukaan ei jaksa lukea.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 40+1 miettii, että joku sillä on vialla. Omituinen höpöttäjä.

Vierailija
2/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. T. Transu 33v + 7v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kirjoittaa välillä aikahyvinkin, naiset dissaa heti kun näkee kirjoittajan nimen.

Vierailija
4/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kauan sitten diagnosoitu. Uudempi lääkäri ajatteli, ettei se ole minulle oikea diagnoosi, mutta ilmeisesti se on vielä siellä papereissa. Eihän mikään diagnoosi ihmistä pahenna tai paranna ja tuollaiset diagnoosit eivät perustu mihinkään biologisesti osoitettavaan juttuun, vaan ovat enemmänkin teorioita.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on t. Lievästi aspergerpiirteinen nainen 26+1v joka on paljon tekemisissä vähemmän lievästi aspergereiden kanssa

Vierailija
6/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se naisten asiantuntijana esiintyminen, varsinkin kun monesti niistä analyyseista huomaa, ettei häiskällä ole naisista mitään kokemusta saatika edes kokemukseen perustuvaa tietoa.
.

T: Nainen 40 + 2v

Vierailija
7/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
8/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta! T. Iglussa asuva eskimo 31v + 44v + 17v + 29v.

Vierailija
9/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pitkä päivä. Olen siirtänyt nukkumarytmiä, sillä on rankkoja vapaaehtoistyökeikkoja tiedossa. Joten heräsin aamulla melko varhain ja lämmittyäni venyttelin oikeaa takareittä, sitten taisin nukahtaa taas vielä vähäksi aikaa.

Eiliseltä oli jäänyt energiajuoma ja aloitin sen juomisen strategisen pian, jotta se ei ehtisi piristää liikaa iltatuimaan. Sitten kaupungille toivoa täynnä ja tein eläinkauppakierroksen normaalia tahtia pitäen silmät auki; yksi hymyilevä nainen tuli vastaan, mutta tilanne ei tuntunut oikealta eläinkauppakaveriksi pyytämiseen. Sen jälkeen muita ei sitten enää tullutkaan vastaan ja oli tulossa selväksi, että menisin kauppaan taas yksin. Siellä sitten vähän rentouduin ja poistuessani ajattelin, että olipa se keski-ikäinen naikkonen jotenkin miellyttävä ja viehättävä hymyineen ja pirteine kannanottoineen esim.hamsterien ruokiin.

Sitten kaupassa satuin vähän puolivahingossa sellaiselle kassalle, josta olen alkanut tykkäämään. Jonossa kesti pitkään ja siinä kerkesi samalla miettiä kaikenlaista. Sitten annoin ylpeänä tasarahan kätöseen ja pian kohtaaminen oli ohi. Kassan tyttömäisestä olemuksesta jäi hyvät muistot, jotka lämmittivät vielä muutaman minuutin kotona.

Illalla kävin baarissa, jossa baarimikkonainen kysyi olenko kunnossa. Kiitin huomaavaisuudesta ja sanoin olevani OK, vaikka olin uninen ja stressaantunut, mutta siitähän ei olisi aikaa puhua. Olisin osannut tanssia osan koreografiasta yhteen biisiin, mutta kai en sitten halunnut. Yhdessä vaiheessa menin juttelemaan ajankohtaisesta asiasta eräälle pirtsakalle tanssinaiselle, jolla meni saman tien juomat väärät kurkkuun ja kakomista kesti jonkun aikaa, jonka aikana pyysin anteeksi aiheuttamaani reaktiota ja tietysti tuo sai vähän miettimään, oliko lähestymiseni jotenkin niin odottamaton tai hullunkurinen, että se sai tuollaisen aikaan. Kävin muutaman kerran vessassa ja psyykkailin siellä itseäni niin baaria kuin tulevaa viikonloppuakin varten, joka voisi olla aika paskaa. Juttelin vähän myös myöhemmin, mutta naisen etäisyys ei ainakaan auttanut hirveästi rohkaisemaan suurempaan sosiaalisuuteen ja tietoisena aamun aikatauluista ja musiikin pysymisestä samana sitten lähdin. Ehkä tanssiminen olisi pelastanut kaiken, mutta ihan viime päiville sijoittuneet pettymykset ja stressi eri asioista johtivat sitten siihen, että ilman rohkaisua se ei ollut mahdollista.

Hyvää yötä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
10/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se on vaan pösilö.

Vierailija
11/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:53"]

Kyllä se on kauan sitten diagnosoitu. Uudempi lääkäri ajatteli, ettei se ole minulle oikea diagnoosi, mutta ilmeisesti se on vielä siellä papereissa. Eihän mikään diagnoosi ihmistä pahenna tai paranna ja tuollaiset diagnoosit eivät perustu mihinkään biologisesti osoitettavaan juttuun, vaan ovat enemmänkin teorioita.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

"Aspergerin oireyhtymä on autismin kirjoon kuuluva neurobiologinen keskushermoston kehityshäiriö, joka aiheuttaa vaihtelevia toiminnan esteitä." http://www.autismiliitto.fi/autismin_kirjo/aspergerin_oireyhtyma

"Autismi näkyy jo puolivuotiaan aivoissa" http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?type=1/news_id=11657/Autismi+n%E4kyy+jo+puolivuotiaan+aivoissa

Vierailija
12/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että olen myös vähän assi. Kuinka monelle on vaikeaa puhua puhelimessa tai ei itse se puhuminen vaan puhelun lopettaminen. En oikeasti edes nyt 25 vuotiasna osaa lopettaa puhelua vaan tulee sanottua jotain kiitos hei, vaikkei se sopisi mitenkään siihen. Työhaastattelukutsutkin tunnen pilaavani sillä, että lopetan puhelun väärin. Tuntuu, että olen opetellut sosiaaliset tilanteet niin hyvin, etten yleensä edes huomaa opetelleeni niitä. Joku uusi tilanne ja varsinkin se lähteminen on vaikeaa. Mitä kuuluu sanoa, kun lähtee toisen luota. "Lähdetään nyt, moi, soitellaaan", vai pitäisikä kehua kakkua ja heittää jotain vitsiä loppuun ja sanoa sitten lähtevänsä ja että soitellaan. Onko ihan tavallista miettiä näitä asioita? Jälkikäteen käsittelen asioita päässäni ja mietin miten meni. Mieheni kanssa sosiaalinen kanssakäyminen ei ole raskasta, mutta muiden kanssa on. Mieheni on sanonut kyllä puhuvani vähän oudosti, mutta pistänyt maalaosjunttiuden piikkiin. Toisaalta taas nautin keskusteluista, varsinkin niistä lyhyistä kun on joku tärkeä aihe ja tietää voivansa kohta lähteä.

Olenko introvertti vai assi?

Vierailija
13/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssiikohan -Mies 29v + 1v- näin baareissa http://imgur.com/gallery/dnsNAET

Vierailija
14/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä! :( T. Nainen 15v+17v

Vierailija
15/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi vitussa et vain sano 24 v

Vierailija
16/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:53"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

"Aspergerin oireyhtymä on autismin kirjoon kuuluva neurobiologinen keskushermoston kehityshäiriö, joka aiheuttaa vaihtelevia toiminnan esteitä." http://www.autismiliitto.fi/autismin_kirjo/aspergerin_oireyhtyma

"Autismi näkyy jo puolivuotiaan aivoissa" http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?type=1/news_id=11657/Autismi+n%E4kyy+jo+puolivuotiaan+aivoissa

[/quote]Useimpien kohdalla (jos kenenkään) ei ole osoitettu mitään poikkeamaa aivoissa tai muissa kudoksissa, vaan ainoastaan tutkittu ihmisten käytöstä ja arvioitu lahjakkuuksia, tunne-elämää yms. ja sitten annettu diagnoosi yhteensopivuuksien perusteella. Periaatteessa samanlainen oirekimppu voi aiheutua monestakin eri perisyystä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
17/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:21"]

Miksi, oi miksi vitussa et vain sano 24 v

[/quote]Siksi, voi siksi kun se mieskään ei sano Mies 30v

Vierailija
18/18 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="16.07.2015 klo 01:13"]

Sitten kaupungille toivoa täynnä ja tein eläinkauppakierroksen normaalia tahtia pitäen silmät auki; yksi hymyilevä nainen tuli vastaan, mutta tilanne ei tuntunut oikealta eläinkauppakaveriksi pyytämiseen. [/quote]

Tarviiko kysyä kun näitä lukee....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme