Poni ja Aasi Satuhäissä
Kommentit (13)
Mä en tiedä mitä ajatella tästä parista. :D Onnea heille kuitenkin!
Käsittämättömän huikeeta! I love this!
Hitto, ois pitänyt saada tallennettua! He ovat kyllä todella onnekkaita, kun ovat toisensa löytäneet! :)
"Piti tarjota häissä villivihanneksia, mutta mä totaalisesti missasin kasvukauden." näin vapaasti lainattuna on mun ehdoton suosikkilause!
Ei vitsi miks toi ukko mumisee tollee :D
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:20"]Hitto, ois pitänyt saada tallennettua! He ovat kyllä todella onnekkaita, kun ovat toisensa löytäneet! :)
"Piti tarjota häissä villivihanneksia, mutta mä totaalisesti missasin kasvukauden." näin vapaasti lainattuna on mun ehdoton suosikkilause!
[/quote]
Tulee vielä uusintana viikonloppuna.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:20"]
Hitto, ois pitänyt saada tallennettua! He ovat kyllä todella onnekkaita, kun ovat toisensa löytäneet! :)
[/quote]
Mun lempilause on siitä jaksosta, missä on se pari Pyhämaalta:
"Piia on ostanut peruukin, sillä hänen poskeensa puhjennut ruusu estää hiusten värjäämisen."
:DD
Huah se peruukki, näytti ihan joltain Tiimarin 2€ peruukilta... Jos tuollainen tilanne olisi, niin panostaisi edes ns. kunnolliseen peruukkiin...
Poni ja Aasi. Mikä tuota introverttiä "miestä" vaivaa? Onko sillä joku puhevika? Mumisee todella epäselvästi eikä käytöstapoja näytä olevan ollenkaan... :(
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:51"]Poni ja Aasi. Mikä tuota introverttiä "miestä" vaivaa? Onko sillä joku puhevika? Mumisee todella epäselvästi eikä käytöstapoja näytä olevan ollenkaan... :(
[/quote]
Mies on ujo. Miten niin ei ole käytöstapoja?
Voi tämä on mun kaikkien aikojen lempijakso. Tuun niin iloiseksi ja hyvälle mielelle siitä ajatuksesta, että nuo ovat löytäneet toisensa. Kaikkea hyvää Ponille ja Aasille! <3