Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkisnaiset joilla viehättävin/kiinnostavin/paras persoonallisuus

Vierailija
16.07.2015 |

Ketkäs on sellaisia joissa on muutakin kiinnostavaa kuin ulkonäkö?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Sinisalo. Lähinnä ihailen kumppaninsa Reinin parisuhteessa sitä tyyliä että aikuisten suhteessa kummallakin on omat kodit. Säilyy jännitys ja kutina. Vaatii kyllä hyvän itsetunnon kummaltakin osapuolelta. Itse nelikymppisenä jo lapset hankkineena voisin nyt eron jälkeen viihtyä kyseisessä suhdemallissa. Miestä kyseiseen tyyliin en ole löytänyt. Haluavat muuttaa yhteen perheeksi tai kuvittelevat olevansa vapaita ja sänkyihinsä päätyy muitakin kuin vain minä.

Vierailija
22/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caitlyn Jenner :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi oksanen

Anna nicole smith rip

Kate moss

Vierailija
24/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:55"]

Pakko sanoa että hyvin harva naisjulkkis on persoonaltaan ollenkaan mielenkiintoinen. Yleensä melko tasapaksua peruskauraa, ei uskallusta erottua tai sitten otetaan joku Pink-tyylinen mukaräväkkä rooli josta paistaa epäaitous kilometrin päähän. Ikävä sanoa, mutta näin se on arjessakin useimmiten. Lähes kaikki tuntemani naiset ovat siitä yhdestä ja samasta (tylsästä) muotista valettuja. Sitten yritetään erottua jollain shokkivärillä ja kananpersetukalla. Mielipiteet lainattu mieheltä tai iltapulusta.

Ja näin, vaikka olen itsekin nainen. Ja kyllä, minäkin olen oikea harmaavarpusen perikuva.

[/quote]

Ihmeellistä paskaa. Miehen kirjoittamana tuota pitäisi :)

[/quote]

Naisena olisi pakko pitää naisista, tai korostaa heitä veikkei pitäisikään? Hieno maailmankuva sinulla "sisko".

Vierailija
25/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että hyvin harva naisjulkkis on persoonaltaan ollenkaan mielenkiintoinen. Yleensä melko tasapaksua peruskauraa, ei uskallusta erottua tai sitten otetaan joku Pink-tyylinen mukaräväkkä rooli josta paistaa epäaitous kilometrin päähän. Ikävä sanoa, mutta näin se on arjessakin useimmiten. Lähes kaikki tuntemani naiset ovat siitä yhdestä ja samasta (tylsästä) muotista valettuja. Sitten yritetään erottua jollain shokkivärillä ja kananpersetukalla. Mielipiteet lainattu mieheltä tai iltapulusta.

Ja näin, vaikka olen itsekin nainen. Ja kyllä, minäkin olen oikea harmaavarpusen perikuva.

[/quote]

[/quote]

Ihmeellistä paskaa. Sisältököyhyydestä huomaa naisen kirjoittamaksi :)

Vierailija
26/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina Hazard, Terttu Utriainen.

Vierailija
27/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin 22 siinä mielessä, että on aika vaikea sanoa noista julkkiksista yhtään mitään, koska emme heitä tunne henkilökohtaisesti. Vain heidän lähipiirinsä pystyisi kertomaan, millaisia he todellisuudessa ovat. Mehan tunnemme heistä vain julkisuusroolin, joka saattaa poiketa huomattavasti todellisuudesta. Lisäksi monilla suomalaisilla on suuri taipumus sekoittaa näyttelijä ja hänen esittämänsä rooli tyyliin, jos esittää juoppoa, niin on tietysti todellisuudessakin juoppo. Tällaisia arvioitahan on saanut lukea tältäkin palstalta aina silloin tällöin.

Vierailija
28/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:58"]Minttu Virtanen.

Hän on niin persoonallinen.
[/quote]

Tän täytyy olla vitsi

Vierailija
29/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clémence Poésy: Ihanan mystinen ja hieman outo, mutta jotekin aivan uskomattoman seksikäs ja kiinnostava ranskatar.

Vierailija
30/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:42"]

Caitlyn Jenner :)

[/quote]

Tosiaan ja Marja-Sisko Aalto.

Vierailija
31/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga Temonen

Vierailija
32/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruununprinsessa Victoria

Vierailija
33/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimi Hoyer

Vierailija
34/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:58"]

Minttu Virtanen.

Hän on niin persoonallinen.

[/quote]:D :D :D :D :D

No mut ainakin hän todistetusti osaa seistä käsillään.

Vierailija
35/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on vain että kukaan teistä ei tunne näitä henkilöitä joten miten te niiden luonteesta voitte mitään tietää. Julkkikset, varsinkin naiset, ovat useasti julkisuudessa erillaisia kuin muuten ovat.

Vierailija
36/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:18"]

Ongelma on vain että kukaan teistä ei tunne näitä henkilöitä joten miten te niiden luonteesta voitte mitään tietää. Julkkikset, varsinkin naiset, ovat useasti julkisuudessa erillaisia kuin muuten ovat.

[/quote]Totta (paitsi en allekirjoita väitettä varsinkin naiset) mutta eiköhän tässä haeta mielikuvaa mikä on tullut tietyistä julkkisnaisista. Moni "tavantallaajakin" on kotioloissa tai paremmin tutustuessa jotain muuta kuin työpaikalla, koiralenkillä, lastenharrastuksissa, vanhempainilloissa jne.

Vierailija
37/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:06"]

[/quote]

[/quote]

Ihmeellistä paskaa. Sisältököyhyydestä huomaa naisen kirjoittamaksi :)

[/quote]

Ei miehetkään ole sen kiinnostavampia persoonia. Ero on lähinnä siinä, että miehet eivät teeskentele että naisillaan olisi "persoonaa".

Aika avoimesti miehet kuvailevat kiinnostavia tyttöystäväehdokkaitaan kavereilleen "se on harrastanut tanssia tai taitoluistelua tai ratsastusta koko ikänsä, ja opiskelee opettajaksi tai sairaanhoitajaksi". Kaverit sitten ymmärtävät että sillä on hyvä kroppa, hoivaviettiä ja inhimilliset työajat. Naiset sen sijaan kuvailevat itsepetoksessaan kavereilleen kuivinta lakimiestä, sosiaalisesti taitamattominta lääkäriä, tylsintä di:iä tai öykkäreintä kauppatieteilijää aina "ihanan lutuiseksi" tai milloin miksikin "kiinnostavaksi persoonaksi".

Vierailija
38/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:04"]

[/quote]

[/quote]

Naisena olisi pakko pitää naisista, tai korostaa heitä veikkei pitäisikään? Hieno maailmankuva sinulla "sisko".

[/quote]

Aiempi kommentti heijastelee aika stereotyyppistä lassukka-asennetta.

Kukaan ei ole käskenyt, että naisista pitäisi pitää tai korostaa erityisesti. Ihan vain normaali huomio, että niin naisiin kuin miehiin mahtuu tasapuolisesti yhtä tylsiä ja mielenkiintoisia henkilöitä. Itse tunnen pääasiassa vain kiinnostavia naisia, mutten siltikään vedä sitä johtopäätöstä että miehistä ei sellaisia löytyisi ;)

Vierailija
39/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Longoriaan en ollut kiinittännyt se enempää huomiota ennen kun näin telkkarista hänen haastattelun.Vaikutti niin huumorintajuselta,fiksulta ja rennolta että jäi tosi symppis kuva hänestä!

Vierailija
40/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten huomanneet, että aika moni nainen omaksuu miehensä maailmankuvan. Naiset on tyhjiä tauluja, joihin mies voi maalata tahmaisella pensselillään. Jos mies on kasvissyöjä, niin nainenkin alkaa sellaiseksi, jos mies on mamukriittinen persuilija, niin naisestakin tulee sellainen jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan