Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveys-ja rahaongelmaiset. Onko mahdotonta saada puoliso?

Vierailija
15.07.2015 |

Olen 43 vuotias nainen. Olen tehnyt ikäni töitä hyvässä ammatissa, olen kai suht kivannäköinen, urheilullinen ja sosiaalinen. Eronnut kahden lapsen äiti. Mutta.. olen kärsinyt jaksottaisesti pahasta masennuksesta enimmäkseen elämäntilanteiden vuoksi ja kärsin myöskin köyhyydestä ulosottovelkojen vuoksi. Näihin olen päätynyt mielenhäiriöiden ja pikavippien tuloksena aikoinaan.Olenko tuomittu kulkemaan yksin vai voiko joku muka katsoa velkaista yksinhuoltajaa puolisona? En halua elättäjää, haluaisin vain rakastaa ja olla rakastettu juuri omana itsenäni. Itsetuntoni on alhainen tämän taloudellisen tilanteeni takia. Itken itseni joka ilta uneen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa hyvän ystäväni näkökannalta. Hän on siis mies, mielenterveyskuntoutuja, työkyvyttömyyseläkkeellä. Hän valittelee yksinäisyyttään. Ja on aivan huipputyyppi, kivannäköinen ja hauska. Eikö olisi mitään foorumia, keskustelupalstaa, jossa voisi tavata samassa elämäntilanteessa olevia?

Vierailija
2/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ainakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse löysin toisen samanlaisen rinnalleni.

Vierailija
4/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:50"]itse löysin toisen samanlaisen rinnalleni.
[/quote]

Taidankin laittaa treffi-ilmoitukseen että etsin köyhää mielipuolta :D Ap

Vierailija
5/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdotonta jos olet muilta osin hyvä kumppani ja hyväksyt toiseltakin jonkin puutteen.

Vierailija
6/6 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miesten takia kannata vollottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi