Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten yli nolosta tempusta

Vierailija
15.07.2015 |

Kerroin yhteistyö kaverilleni viestissä, että mulla on tunteita häntä kohtaan ja tiedustelin onko hänellä mitään tuntemuksia... mies on varattu kuten minäkin. Tiesin, että en tule saamaan tuntemukseni vastakaikua, mutta en kyennyt päästämään irti ihastuksesta ilman selkeää kannanottoa tältä mieheltä. No hän vastasi kohteliaasti suurinpiirtein "kiitos, mutta ei kiitos". Päällimmäinen tunne oli helpotus. Rakastan nimittäin ongelmista huolimatta yhä omaa miestäni. Olin jostain syystä tuntenut palavaa yhteyttä tähän toiseen mieheen, mutta kun kuulin, että se on yksipuolista pystyin unohtamaan asian ja nyt keskityn avioliittooni (Mieheni tietää ja hyväksyy tilanteen. Puolin ja toisin on ollut kaikenlaista).

Ongelmana on hirveä nolous ja häpeä jota tunnen tämän entisen ihastukseni lähellä tunteideni tunnustamisesta. Mun pitäisi kuitenkin tehdä hänen kanssaan muita hommia yhdessä ja kahdestaankin ammatillisesti. Tähän asti olen pari kertaa nähnyt hänet porukassa, mutta kohta tapaan hänet kahdestaan...sovittiin viesteissä, että tästä ei puhuta... mutta miten kehtaan olla hänen kanssaan tiiviissä yhteistyössä tuon "töpeksintäni" jälkeen? Pitäisikö vielä asia ottaa uudestaan "reaalielämässä" esille ja kertoa, että pahoittelen vielä epäammattimaisuuttani ja kertoa, että olen nyt todellakin yli tunteesta... ?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla