Mistä saa Helsingin parhaan burgerin?
Niin. Älkääkä sanoko mitään Hesburgeria! Ellei se sitten ole tosiaan paras.
Kommentit (25)
Midhill. On ainakin aiemmin ollet todella jees, en ole tosin pitkään aikaan käynyt.
Scanburger on paras mutta joudut menemään Espooseen. Kampissa oli Scanburgeri mutta tuo vitun paskoja hampurilaisia myyvä BurgerKing ilmestyi sen paikalle. Ihmettelen ihmisten rakkautta noihin amerikkalaisiin ketjuihin vaikka ihan kantasuomalaisistakin paikoista saa parempaa pikaruokaa. Onko tosiaan jossain Amerikkalaisessa keskinkertaisita tai huonoa pikaruokaa myyvässä ketjussa jotain sellaista lisäarvoa että sinne oikein jonotetaan.
Itse en ole syönyt (vielä), mutta kovasti on kehuttu ja aikomus mennä syömään Helsingissä Stone'siin ja Friends & brgsiin :)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:51"]Tekemällä itse saa parhaan. Siis ei mitään kaupan valmishampurilaissämpylöitä, vaan ihan teet sämpylätkin itse.
[/quote]
Näin moni sanoo pitsastakin, mutta poikkeusetta grillillä/raflassa on aina paremmat kuin ne omatekemät.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:25"]Itse en ole syönyt (vielä), mutta kovasti on kehuttu ja aikomus mennä syömään Helsingissä Stone'siin ja Friends & brgsiin :)
[/quote]
Nämä plus Roslund
Jo aiemmin mainittu Roslund on paras.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:03"]
Brasserie Kämp tarjoaa kaupungin parhaat hampurilaiset. Roslund Teurastamon portissa ja Hietsun hallissa on myös hyvä.
[/quote]
Brasserie Kämpin burgeri täyttä paskaa. Sämpylä oli pelkkä jauhomössö ja pihvissä ei mitään makua. En suosittele.
[/quote]
Hiiligrillattua Black Angusta briossin välissä. Oikeasti ihan järjettömän hyvin tehty maukas hampurilainen hyvistä raaka-aineista.
... ja jonkun sankarin mielestä "täyttä paskaa". Ei ole. Et tiedä mistä puhut. Sinun ei pitäisi kirjoittaa tähän ketjuun.
Onko helsingissä kunnollista grilliä? Siis sellaista, missä sämpylät dipataan öljyssä ennen paistamista ja juustona on isot klöntit koskenlaskijaa, eikä mitään ohuita siivuja cheddaria.
Brasserie Kämp, Sinne Helsinki, Ravintola Tori, Roslund sekä Friends & Brgs
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:51"]Tekemällä itse saa parhaan. Siis ei mitään kaupan valmishampurilaissämpylöitä, vaan ihan teet sämpylätkin itse. [/quote] Näin moni sanoo pitsastakin, mutta poikkeusetta grillillä/raflassa on aina paremmat kuin ne omatekemät.
[/quote]
Pizzojen kohdalla ehkä totta mielestäni. Mutta hampurilaiset todella saat parhaat kun teet itse. Tai sitten olen vain niin hyvä tekemään hampurilaisia.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:03"] Brasserie Kämp tarjoaa kaupungin parhaat hampurilaiset. Roslund Teurastamon portissa ja Hietsun hallissa on myös hyvä. [/quote] Brasserie Kämpin burgeri täyttä paskaa. Sämpylä oli pelkkä jauhomössö ja pihvissä ei mitään makua. En suosittele. [/quote] Hiiligrillattua Black Angusta briossin välissä. Oikeasti ihan järjettömän hyvin tehty maukas hampurilainen hyvistä raaka-aineista. ... ja jonkun sankarin mielestä "täyttä paskaa". Ei ole. Et tiedä mistä puhut. Sinun ei pitäisi kirjoittaa tähän ketjuun.
[/quote]
Hyi oli paha. Samoin kun ranut. Ei maistunu miltään ja lötköjäkin olivat. Haukkas paskaa ne rahat.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:51"]Tekemällä itse saa parhaan. Siis ei mitään kaupan valmishampurilaissämpylöitä, vaan ihan teet sämpylätkin itse.
[/quote]
Näin moni sanoo pitsastakin, mutta poikkeusetta grillillä/raflassa on aina paremmat kuin ne omatekemät.
[/quote]
No riippuu kuinka köyhä makuaisti on kehittynyt. Jos on kylläistänyt makunystyränsä aromivahventeilla ja natriumglutamaatilla piloille, on selvä, ettei tuoreista raaka-aineista valmistettu hienostunut makukokonaisuus oikein iske.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:03"] Brasserie Kämp tarjoaa kaupungin parhaat hampurilaiset. Roslund Teurastamon portissa ja Hietsun hallissa on myös hyvä. [/quote] Brasserie Kämpin burgeri täyttä paskaa. Sämpylä oli pelkkä jauhomössö ja pihvissä ei mitään makua. En suosittele. [/quote] Hiiligrillattua Black Angusta briossin välissä. Oikeasti ihan järjettömän hyvin tehty maukas hampurilainen hyvistä raaka-aineista. ... ja jonkun sankarin mielestä "täyttä paskaa". Ei ole. Et tiedä mistä puhut. Sinun ei pitäisi kirjoittaa tähän ketjuun.
[/quote]
Kämp on ylihinnoiteltua kuraa kautta linjan.
Vegemesta. Kannattaa oikeasti käydä, saatte yllättyä! Memphis on kanssa ihan jees.
Tekemällä itse saa parhaan. Siis ei mitään kaupan valmishampurilaissämpylöitä, vaan ihan teet sämpylätkin itse.
Ravintola Helkan keittiö.