Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sattuuko teillä alavatsaan kun paskattaa?

Vierailija
15.07.2015 |

Mulla tulee menkkakipumaisia tosi kivuliaita kramppeja alavatsaan kun paskattaa. Onko normaalia? Niitä on ollut yli 10 vuotta jo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiededokumentti: Toiset aivomme

Tutkijat ovat havainneet, että suolistossamme sijaitsee toinen aivokeskus. Sen toiminta säätelee mm. persoonallisuuttamme, ja Parkinsonin taudin kaltaiset aivosairaudet voivat johtua suoliston neuronien rappeutumisesta. http://areena.yle.fi/1-2152568

Vierailija
2/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kumma kyllä kuukautisten alussa vatsa kuvailemallasi tavalla kipeeksi. Vessassa käynnin jälkeen auttaa heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
4/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävää, kun ei voi edes selkä suorana kävellä vessaan. Ap

Vierailija
5/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samaa, aivan järkyttävää vihlomista ja kouristelua! Pöntölläkin saa joskus hetken kiemurrella kun käy niin kipeää ..

Vierailija
6/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ruoansulatus ihan kunnossa jos tuollaisia kipuja. Kannattaa tarkistaa ruokavalio. Kuitua ja riitävästi vettä, ja hötöruoka (vaalea vilja, peruna, lisätty sokeri) pannaan. Jokin muukin vaiva saattaa olla kyseessä, eli lääkärissä käyntikään ei olosi pahitteeksi. Minulle tuollaista kipua tulee vain jos maha kovana huonosta ruuasta.

Vierailija
7/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua sattu vain perseeseen. kun kakka tulee ulos joka kerta tuntuu että nyt se repesi.

Vierailija
8/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:10"]

Ei ole ruoansulatus ihan kunnossa jos tuollaisia kipuja. Kannattaa tarkistaa ruokavalio. Kuitua ja riitävästi vettä, ja hötöruoka (vaalea vilja, peruna, lisätty sokeri) pannaan. Jokin muukin vaiva saattaa olla kyseessä, eli lääkärissä käyntikään ei olosi pahitteeksi. Minulle tuollaista kipua tulee vain jos maha kovana huonosta ruuasta.

[/quote]

Minulla on kyllä kroonisesti ripuli. Ollut jo 15v. Veikkaan syyksi niitä kaikkia ab-kuureja nuoruudessani, terve suolistoflroora lähtenyt lätkimään. Mutta tulee siis juuri tuollaisia menkkamaisia kipuja joista ap kirjoitti.

Vierailija
9/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee silloin kun on ripulia. Mutta ei normaalisti. Riplia saan esim.lääkkeistä ja silloin kramppaa.

Vierailija
10/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoselle ja neloselle vahinkoalapeukku. Vattaan sattuu. Se on varmaankin ärtynyt suoli. Itse kävin tähystyksessä, eikä,mitään hätää.  Käykää tähyssä, niin helpottaa olo. 

Vierailija
11/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu, jos on maha kovalla. Sillon kun syön järkevämmin, kuituja ja salaatteja ja muistan juoda vettä...niin ei satu.

Vierailija
12/12 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies paskantaa tuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme