Yötöissä olevat
Monta yövuoroa teette max putkeen? Minkä pituiset vuorot? Itse teen max 4 yötä, mutta nyt on sellainen tilanne töissä jossa joudun tekemään 6-7 yötä putkeen.
Kommentit (9)
No apua sanon minäkin! Neljä vapaapäivää kuukaudessa?
Hui, millaisia putkia teette.mitse tein max 8 yötä. Ihan omasta tahdostani. Olen yöihminen.
Minulla alkaa tänään yötyöputki, seuraava vapaa 28.7.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:40"]No apua sanon minäkin! Neljä vapaapäivää kuukaudessa?
[/quote]
Onks toi enää edes laillista
Siis viikonloppujen lisäksi + normaalit lomat. Käytännössä töitä on niin paljon, etten voi pitää niitä vapaapäiviä, jolloin saan töitätehdystä vapaapäivästä +20% korvauksen normipalkan lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:36"]
Jatkuvaa yötyötä su - to 22:00 - 05:10. Ja 4 vapaapäivää/kk, jotka esimies sijoittelee työvuorolistaan satunnaisesti keskelle viikkoa tai vknlopun jatkeeksi. Olen tehnyt jo 8 vuotta (apua!)
[/quote]
Eiks kaksi vapaapäivää kuulu jokaiselle? Plus yövuorot on normisti pari tuntia pdempiä kuin päivät..
Ota yhteys työsuojeluvaltuutettuun.
Teen yleensä 4 tai 5 yötä putkeen, klo 21-7.30. Pyydettäessä voin tehdä kyllä vaikka 7 yötä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:46"]
Siis viikonloppujen lisäksi + normaalit lomat. Käytännössä töitä on niin paljon, etten voi pitää niitä vapaapäiviä, jolloin saan töitätehdystä vapaapäivästä +20% korvauksen normipalkan lisäksi.
[/quote]
Eikö noista kuuluisi saada ihan ylityökorvaukset?
Jatkuvaa yötyötä su - to 22:00 - 05:10. Ja 4 vapaapäivää/kk, jotka esimies sijoittelee työvuorolistaan satunnaisesti keskelle viikkoa tai vknlopun jatkeeksi. Olen tehnyt jo 8 vuotta (apua!)