Soitteletteko te koskaan perään niihin työpaikkoihin, joihin teitä ei valittu?
Kommentit (42)
En todellakaan soita enkä kysele. Syy miksi minua ei valittu on, että joka muu arvioitiin minua sopivammaksi tehtävään. Next!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kaksikin henkilöä, jotka soittivat. Vastaus oli, ettei olla vielä ehditty käymään läpi hakemuksia. Molemmat soittivat uudestaan, ja vielä... Kumpikin sai k.o. työpaikat. Eivät kuulemma sitten lopulta edes katsoneet niitä hakemuksia, kun on niin kiire... Ja kun niin sinnikkäästi soitit...
Toinen näistä on veljeni, toinen paras ystäväni.
Eihän kyse ole samasta asiasta. Aloituksessa kysyttiin niistä jotka on jo saanut kielteisen päätöksen ja sinä puhut niistä kenen hakemusta ei olla vielä käsitelty
Heillä on niitä fiks ... , kröhöm, tarkoitan, idealisaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä enn ole koskaan hakenut yhteenkäään työpaikkaaan.
Oleen äärimmäisen kylmäveriinen ihminen ja hankin rahani sieltä mistä se on saaatavissa joko hyvällä tai pahallla.
Järrjestelmä on niiin armoton että pakko lähteä rikollisillle poluille. EI ole valintani vaaan järjestelmän valinta kun kilttejä mukavia ihmisiä lyödäään nyrkillä pääähän.
RAsiistista kohtelua muiita kohtaaan jotka itse ovat psykopaaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä enn ole koskaan hakenut yhteenkäään työpaikkaaan.
Oleen äärimmäisen kylmäveriinen ihminen ja hankin rahani sieltä mistä se on saaatavissa joko hyvällä tai pahallla.
Järrjestelmä on niiin armoton että pakko lähteä rikollisillle poluille. EI ole valintani vaaan järjestelmän valinta kun kilttejä mukavia ihmisiä lyödäään nyrkillä pääähän.
RAsiistista kohtelua muiita kohtaaan jotka itse ovat psykopaaatteja.
Minuusta psykopaatit pitäiisi steriloida.
Juu todellakin soittelen, uravalmentajat voivat rassata omaa uraansa.
Olen joskus soittanut, mielenkiintoisia vastauksia saanut. ”Me ajateltiin, että sä olet liian hyvä tähän tehtävään” 😁
Näin työkkärin järjestämien "uravalmentajien" ohjeet menevät. Tehdään myös ns. kylmäsoittoja firmoihiN JA kysellään töitä. Joskus on vaikea suuressa firmassa löuytää oikeaa soittokohdetta mutta kyllä se jotenkin onnistuu. Ilahtuvat, kun kysellään töitä ja esitellään osaamista :) Näin kun tekevät kohta kaikki työttömät aktivointitoimien puskemina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miten tämä sen uravalmentajan mielestä on hyödyllistä?
Jotta voisit oppia itsestäsi jotakin, havaita vajavaisuuksiasi paremmin ja toimia seuraavalla kerralla tuloksekkaammin. ap
En pidä kovinkaan hyvänä neuvona, koska eri typaikat ja työnantajat arvostavat erilaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus soittanut, mielenkiintoisia vastauksia saanut. ”Me ajateltiin, että sä olet liian hyvä tähän tehtävään” 😁
Oho!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miten tämä sen uravalmentajan mielestä on hyödyllistä?
Jotta voisit oppia itsestäsi jotakin, havaita vajavaisuuksiasi paremmin ja toimia seuraavalla kerralla tuloksekkaammin. ap
Just. Ainakin retoriikka näillä valmentajilla on kunnossa. Ja on tosiaan itselläkin kokemusta heidän kahjoista ohjeistaan.
Kaikenlaisia tyhjäpäitä sitä näköjään on noissakin työtehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Se, että hissi ei mene sinne ylimpään kerrokseen, on uravalmentajan työssä suorastaan etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että hissi ei mene sinne ylimpään kerrokseen, on uravalmentajan työssä suorastaan etu.
Ja mitäs näitä on muita: Ei kaikki muumit laaksossa, ei penaalin terävin kynä, orava muuntajassa.
Rekrytoivana osapuolena nuoret henkilöt kyllä soittavat ihan oppimismielessä välillä ja ihan antoisia ja asiallisia keskusteluita ollaan käyty puolin ja toisin. Arvostan kyllä tahtotilaa kehittää itseään ja jäävät kyllä mieleen hyvällä tapaa.
Niille pitää näyttää kaapin paikka!
Kyllä sen näin 55-vuotiaana tietää soittamattakin, miksei tullut valituksi.
En. Aika paljon pitää tapahtua, että alkaisin soitella. Niin epätoivoisesti en töihin halua.
Täytyy sen uravalmentajankin jostain nautintoa saada! Kuvittelee sut nolaamassa itsesi.