Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi silikonirintojen ottamista paheksutaan naisten keskuudessa?

N18silarit
25.02.2022 |

Otin silikonirinnat puoli vuotta sitten kun täysin 18v.

Olen huomannut monien ilmeistä naisten ilmeistä, että katsovat paheksuen, moni välttelee minua, suljettu jopa ryhmien ulkopuolelle ja avoimesti myös pilkattu tyyliin, että "oletko noin pinnallinen" yms.

Mielestäni se on jokaisen oma asia ja poikaystävä on kehunut rintojani paljon ja kannustanut koko prosessin ajan. Kiitos siitä hänelle.

Osaatteko sanoa onko syy kateudessa vai missä?

Kestän kyllä kritiikkiäkin, jos se on aiheellista.

Kommentit (367)

Vierailija
121/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kyllä aivan sama, luultavasti ei suurinta osaa edes huomaa. Voihan se olla joillekin tärkeä asia. Itseäni pienirintaisena suorastaan tympäisi raskaus- ja imetysaikana suuret rinnat.

Vierailija
122/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tyydyttää itseni iidan rintojen väliin ja heittää mällit kasvoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon seksilelu toi iiduli.

Vierailija
124/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla Iidalla on kyllä rumat rinnat. Muutenkin mauton tyrkkylook.

Iidahan pääsi sen menestyneen liikemies Aleksi Valavuoren yritykseen töihin. Aleksi kehu iidaa maasta taivaaseen. Oikein kehui miten Iida on älykäs nainen, kun ymmärtää pukeutua vähiin vaatteisiin ja markkinoida itseään. Iida on hyvin pelannut korttinsa minun silmin. Itsekkin olen silareita miettinyt, kun niillä tuntuu pääsevän elämässä eteenpäin helpommin ja nopeammin.

Vierailija
125/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida on varmaan tosi tiukka.

Vierailija
126/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla Iidalla on kyllä rumat rinnat. Muutenkin mauton tyrkkylook.

Iidahan pääsi sen menestyneen liikemies Aleksi Valavuoren yritykseen töihin. Aleksi kehu iidaa maasta taivaaseen. Oikein kehui miten Iida on älykäs nainen, kun ymmärtää pukeutua vähiin vaatteisiin ja markkinoida itseään. Iida on hyvin pelannut korttinsa minun silmin. Itsekkin olen silareita miettinyt, kun niillä tuntuu pääsevän elämässä eteenpäin helpommin ja nopeammin.

Etkö oikeasti tajua mitä se 40v+ Valavuori 18-v Iidalta haluaa? Sehän on liiketoimintakiellossakin törkeiden talousrikosten takia eli mitään oikeaa työtä ei taida olla tarjolla. Ei ole ilmaisia lounaita. Iida luulee pääsevänsä Valavuoren kautta tähti urheilijatoimittajaksi.

Vierailija
127/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirintoja ja -takapuolia ottavat tytöt ja naiset huonontavat kaikkien naisten asemaa. Siksi teitä vihataan. Kateuteen sen sijaan ei ole mitään syytä. Itse arvostan naisia, jotka arvostavat itseään sellaisena kuin ovat eivätkä ole ulkoisten "voimien" alistettavissa, kuten te, jotka silikonia itseenne otatte.

Voin myös kertoa, että viha teitä kohtaan ei tule laantumaan, päinvastoin.

Vierailija
128/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikooniakat naurettavia.Laitatte ne miesten takia,tosi nainen ei tee mitään miesten takia.

Vierailija
129/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin kateellinen? Kuka tahansa voi ostaa itselleen silikonirinnat. En ole ostanut, koska ei ole tarvetta. Pidän rinnoistani. En pidä silikonirintoja erityisen viehättävän näköisinä enkä usko niiden tuntuvan yhtä kivoilta kuin luonnolliset rinnat. Silikoni-implantit pitää myös uusia noin kymmenen vuoden välein. Leikkauksissa on aina omat riskinsä, samoin kuin implanteissa ylipäätään. Ne voivat aiheuttaa tulehduksia, ne voivat alkaa vuotamaan ja ne voivat jopa aiheuttaa syöpää. Ei kiitos.

Vierailija
130/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa naisilla on harmillinen tuplaehdollistuminen, jonka nyt sitten ikävä kyllä tunnet nahoissasi. Osa dissaa isorintaisia naisia yleisesti, oli silarit tai luomut. Epävarmuus omista muodoista ja kateellisuus miesten lähes automaattisesta huomiosta, jota naiset on ehdollisesttu tavoittelemaan, tekee tämän.

Lisäksi kaikkia kauneusoperaatiota tehneitä paheksutaan, oli kyse sitten kirurgiasta, botoxista, tekoripsistä, meikistä taikka imartelevasta vaatetuksesta. Kai sen ajatellaan luovan paineita muille naisille pyrkiä samaan, koska kohta 1, ehdollistuminen miesten huomion tavoitteluun.

Itse olen luonnostani kaunis ja isorintainen ja voi sitä seläntakana puhumisen määrää. Milloin herutan, milloin viettelen työpaikan ukkomiehiä, milloin yritän liikaa, milloin "nolaan itseni" koska vähän rintavakoa näkyy. En välitä, olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. Älä sinäkään välitä ap, vaan elä juuri niin kuin haluat.

Vierailija
131/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt muutama naista, jolle silikonien vuoksi on tullut autoimmuunitauti esim keuhkofibroosi. Keuhkot arpeutuu, edessä tuskallinen kuolema hitaasti tukehtumalla. Joo ottakaa vaan naiset silarit. T. Lääkäri

Vierailija
132/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa mikä niitä naisia vaivaa jotka kritisoi.

Veikkaan vahvasti kateutta, ei ole varaa itse ottaa, tai kroppa muutenkin niin huonossa kuosissa ettei siinä mitkään silkkarit tilannetta paranna. Nämä ryhmät ne varmaan kovinpaan ääneen kritisoi.

Urheilijat asia erikseen, niissä hommissa (pl fitnesstypyt) silkkareista vaan haittaa, mutta tuskin nämä oman valintansa takia muille huutelee.

Totuushan on, että jossei nyt laiteta mitään tajuttomia ilmapalloja, niin silkkarit on yleensä kauniit. Ihmisellä voi toki olla symmetriset ja kauniit rinnat luonnostaankin, en sitä sano. Mutta ne joilla ei ole, niin silkkareilla saa tasapainoiset rinnat, ja jos kroppa muuten suht hoikka, niin aijjai kun sedän silmä lepää.

Älkää naiset välittäkö niistä muutamista hapannaamoista, vaan nauttikaa elämästä täysin rinnoin!!

Jokaisella on varaa ottaa tallinnalaiset osamaksusilikonit, jos haluaa, ja jos rahalle ei ole mitään järkevämpää käyttöä.

Käytetyt. Moni on saanut käytetyt silikoonit koska puoskarilla ei ole halunnut maksaa uusista silikooneista.

Vierailija
133/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä kateus-korttia näissä yhteyksissä, missä kuka tahansa voi teetättää itselleen saman. Tässä tapauksessa jokainen voi teettää itselleen silikonirinnat, jos haluaa.

Kateutta voi aiheuttaa asia, mihin itsellä ei ole vaikutusmahdollisuuksia.

No kerro sitten mikä muu motiivi tässä noilla muilla naisilla voisi olla käyttäytymisen taustalla Ap:ta kohtaan?

Minuakin syrjittiin nuorempana kauneuteni takia, kun muutin pienelle paikkakunnalle opiskelujen perässä. Näytin niille pärjäämällä elämässä paremmin kostoksi.

On monia muita motiiveja. Se, että ajattelee toisten reaktion johtuvan kateudesta, on yleensä vain suoja; on niin helppo sivuuttaa pelottavat ja kipeämmät ajatukset ja tunteet hokemalla, että muut ovat vain kateellisia.

Kateus -kortin heittäjät paljastaa tajuamattaan itsestään paljon. Se oma itsetunto ei kestä itsen ja realiteettien tarkastelua ja siksi syy onkin aina muissa (muiden kateus) eikä itsessä. Oma narsistiäitini hoki tätä aina ja piti ihan opiskella asiaa.

Vierailija
134/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko potoksi / silikoni "pirkko" ongelmjätettä jonka loppusijoitus kohde on Riihimäen ongelmajäteen käsittelylaitos?

Mikä on vihreitten kanta asiaan kun heidän mielestä saastuttaminen on kiellettyä.????

Pitäiskö kaupungit metsittää...

Vierailija
135/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastuttaa vain miksi kukaan haluisi vapaaehtoisesti isorintaisten vaivoja. Olen kärsinyt selkäkivuista koko ikäni, saanut osakseni huutelua, kaikki vaatteet pitää miettiä sen mukaan mikä mahtuu rinnoista päälle ja joudun pistämään pienestä budjetista hirveitä summia uusiin bikineihin ja rintaliiveihin. Ylä-asteella sain kuulla useaan otteeseen että toppaan liivejäni, aikuisena olen saanut kyselyitä siitä miksi olen "hankkinut silarit". Vartaloni on isossa ristiriidassa kroppani koon kanssa, kaksi isoa roikkuvaa hiekkasäkkiä liimattuna lyhyeen persjalkaiseen vartaloon. En ole ikinä kokenut että rintani ovat osa minua tai jotenkin seksikkäät, halut menee heti jos näihin kosketaan. Ne ovat myös tunnottomat.

Sääli jos sinulla on jotkin friikit mosterilöllykät, mutta ei kaikki isot rinnat ole automaattisesti hankalat. Omani on 65G eikä ole selkäkipuja. Jos joku rinnoistani jotain huutelee (99.9999% ajasta ei) niin huudan takaisin. Omani ovat ryhdikkäät, tuntoherkät ja mielestäni uskomattoman eroottiset, kaikki seksikumppanit ovat olleet niihin villeinä ja olen saanut jopa orgasmeja pelkästä rintojeni hyväilystä. Ärsyttää tällainen uhriutuminen, että kaikki isot rinnat olisivat automaattisesti hankalat ja hävettävät. Ikävää jos omalla kohdallasi on näin, mutta älä puhu meidän muiden puolesta. Minä rakastan omiani.

Hyvät rintaliivit on yleensä kalliita, se on kyllä totta.

Vierailija
136/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa naisilla on harmillinen tuplaehdollistuminen, jonka nyt sitten ikävä kyllä tunnet nahoissasi. Osa dissaa isorintaisia naisia yleisesti, oli silarit tai luomut. Epävarmuus omista muodoista ja kateellisuus miesten lähes automaattisesta huomiosta, jota naiset on ehdollisesttu tavoittelemaan, tekee tämän.

Lisäksi kaikkia kauneusoperaatiota tehneitä paheksutaan, oli kyse sitten kirurgiasta, botoxista, tekoripsistä, meikistä taikka imartelevasta vaatetuksesta. Kai sen ajatellaan luovan paineita muille naisille pyrkiä samaan, koska kohta 1, ehdollistuminen miesten huomion tavoitteluun.

Itse olen luonnostani kaunis ja isorintainen ja voi sitä seläntakana puhumisen määrää. Milloin herutan, milloin viettelen työpaikan ukkomiehiä, milloin yritän liikaa, milloin "nolaan itseni" koska vähän rintavakoa näkyy. En välitä, olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. Älä sinäkään välitä ap, vaan elä juuri niin kuin haluat.

Sinunkaan ei tarvitse koskaan katsoa peiliin eikä kehittyä ihmisenä, koska ulkoistat syyt aina muihin ja muiden kateuteen.

Vierailija
137/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä kateus-korttia näissä yhteyksissä, missä kuka tahansa voi teetättää itselleen saman. Tässä tapauksessa jokainen voi teettää itselleen silikonirinnat, jos haluaa.

No kerro sitten mikä muu motiivi tässä noilla muilla naisilla voisi olla käyttäytymisen taustalla Ap:ta kohtaan?

Minuakin syrjittiin nuorempana kauneuteni takia, kun muutin pienelle paikkakunnalle opiskelujen perässä. Näytin niille pärjäämällä elämässä paremmin kostoksi.

On monia muita motiiveja. Se, että ajattelee toisten reaktion johtuvan kateudesta, on yleensä vain suoja; on niin helppo sivuuttaa pelottavat ja kipeämmät ajatukset ja tunteet hokemalla, että muut ovat vain kateellisia.

Kateus -kortin heittäjät paljastaa tajuamattaan itsestään paljon. Se oma itsetunto ei kestä itsen ja realiteettien tarkastelua ja siksi syy onkin aina muissa (muiden kateus) eikä itsessä. Oma narsistiäitini hoki tätä aina ja piti ihan opiskella asiaa.

Miksi kuvittelet, että ap:llä olisi jotain salaisia ahdistuksen aiheita, joiden syy "on hänessä itsessään"? Se, että jotkut kana-aivot kiusaavat häntä on ihan riittvä syy tuntea harmistusta. Tämmöiset saarnat on vain lapsellisia.

Vierailija
138/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että ap:llä olisi jotain salaisia ahdistuksen aiheita, joiden syy "on hänessä itsessään"? Se, että jotkut kana-aivot kiusaavat häntä on ihan riittvä syy tuntea harmistusta. Tämmöiset saarnat on vain lapsellisia.

Eihän tässä kenenkään tarvitse mitään kuvitella. Ihan itsehän ap tulee tätä asiaa palstalle kyselemään ja vuodattamaan.

Vierailija
139/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaan ei tarvitse koskaan katsoa peiliin eikä kehittyä ihmisenä, koska ulkoistat syyt aina muihin ja muiden kateuteen.

Katson hyvin mielelläni itseäni peilistä, varsinkin alastomana, kiitos vain.

Se, että joku passiivisaggressiivisesti niuhottaa ja juoruilee ulkonäöstäni ei ole minulle mikään syy "kehittyä ihmisenä". Jos käyttäytyisin huonosti ja olisin loukannut jotakuta, niin sitten toki. Mutta jos pelkkä olemassaoloni loukkaa jotain tätien hiirulaiskerhoa, niin ei ole minun ongelmani. Keskityn itseni kehittämisessä johonkin muuhun kuin ulkonäköni piilottamiseen ja latistamiseen.

Vierailija
140/367 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä kenenkään tarvitse mitään kuvitella. Ihan itsehän ap tulee tätä asiaa palstalle kyselemään ja vuodattamaan.

Miksi johtopäätös on, että hänessä on jotain vikaa? Koska hän on "rikollisesti" ottanut silikonit? Kateellisia kukkahattuja on ollut aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme