Miksi silikonirintojen ottamista paheksutaan naisten keskuudessa?
Otin silikonirinnat puoli vuotta sitten kun täysin 18v.
Olen huomannut monien ilmeistä naisten ilmeistä, että katsovat paheksuen, moni välttelee minua, suljettu jopa ryhmien ulkopuolelle ja avoimesti myös pilkattu tyyliin, että "oletko noin pinnallinen" yms.
Mielestäni se on jokaisen oma asia ja poikaystävä on kehunut rintojani paljon ja kannustanut koko prosessin ajan. Kiitos siitä hänelle.
Osaatteko sanoa onko syy kateudessa vai missä?
Kestän kyllä kritiikkiäkin, jos se on aiheellista.
Kommentit (367)
Voisi hieroa iidan oalloja samalla kun se imee. Sitten painaisin sitä sen tiukkaan plluun ja puristelisin sen pallopakaroita iida on varmaan myös hyvä imemään.
Kateuskortin heittäjät ovat usein narsisteja, jotka haluavat muiden olevan kateellisia. Kun näin ei ole, niin alkaa huuto 🤣 Muut poistuvat paikalta naureskellen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin on maailma mennyt kun 18-vuotias kokee tarvitsevansa silarit? Ei ole ensimmäinen eikä viimeinenkään..
Samaan aikaan käy sääliksi, ja samaan aikaan myös paheksun tuollaista, että toiminallaan ja valinnoillaan normalisoivat naisten esinneellistämistä. Moni nainen haluisi sen sijaan tulla arvostelluksi kykyjensä, saavutuksia mukaan jne.
Kenenkään silikonirinnat ei estä sinua kehittämästä kykyjäsi ja saavuttamasta tavoitteitasi. Tietenkin jos olet kyvytön etkä saavuttanut yhtään mitään, on helppo ajatella, että se on jonkun silikonirinnat ottaneen syy.
Miksi juuri silikonirinnat "normalisoivat esineellistämistä"? Mitkäs muut naisten valinnat tekevät tätä? Hiustenvärjäys? Vaatteet? Meikki? Lapset? Kaikki? Vaiko vain ja ainoastaan pelkät silikonit?
Ryhminkin ihminen näkee eron sen välillä, laittaako naamaan huulipunaa ja ripsiväriä ja sen, haluaako terveet rintansa viillettyä auki nukutuksessa ja sinne työnnettävän pallerot jotain, mikä ei sinne kuulu. Eka on harmitonta, toinen on mielipuolisuutta.
Kumpikaan ei kuulu sinulle.
Kuulu minulle? Eikö sillä haeta nimenomaan huomiota muilta? Jos olisit elämäsi yksin autiolla saarella niin tulisiko mieleen leikellä kookospallot rintojen sisään?
Kun janoaa huomiota, niin saa juoda sekä posia että negaa. Sinänsä minua ei juuri sinun tissisi liikuta.
No oma on toki asiasi, mutta en todellakaan ymmärrä miksi joku haluaisi jotain vierasta ainetta sisälle kroppansa. Monet silikonit ovat omasta mielestäni vielä todella yliampuvan kokoisia ja nainen olisi kauniimpi ilman niitä. Sama pätee kumiankkahuuliin.
Vierailija kirjoitti:
Voisi hieroa iidan oalloja samalla kun se imee. Sitten painaisin sitä sen tiukkaan plluun ja puristelisin sen pallopakaroita iida on varmaan myös hyvä imemään.
No niin, menepäs tekeen ne läksyt nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset ette voi muokata itsestänne meidän miesten silmää miellyttäviä. Olisitte edes normaalipainoisia. Kukaan ei jaksa myöskään katsoa teidän rumia erpar7-tuppitissejänne ja roikkumahaa ja roikkuperseitä. Nainen on hyldytön, jos se ei mielkytä miestä seksuaalisesti, on ruma ja vanha. Yli 30- vuotiaalla ämmällä ei tee mitään.
Sinä et ole mies vaan i n c e l. Ottaako päästä, kun sun ininöille vaan nauretaan 😁 Naiset tekevät mitä tahtovat! Sulla ei ole siihen mitään valtaa 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiiren näköisiä naisia ahdistaa hyvännäköiset naiset 😂
N25
Tuskinpa! Katsos, kun on hyvä itsetunto ja tyytyväinen itseensä, niin ei ahdistu jostain niin triviaalista kuin toisten ulkonäkö 😁 Olen pahoillani, jos sulla on niin huono itsetunto että vertailet itseäsi muihin. Aina on joku kauniimpi!
Haha. Olen kaunis ja minua ei häiritse minua kauniimmat. Hiiren näköiset naiset ei vaan yleensä tykkää kauniista naisista niinkuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonirintoja ja -takapuolia ottavat tytöt ja naiset huonontavat kaikkien naisten asemaa. Siksi teitä vihataan. Kateuteen sen sijaan ei ole mitään syytä. Itse arvostan naisia, jotka arvostavat itseään sellaisena kuin ovat eivätkä ole ulkoisten "voimien" alistettavissa, kuten te, jotka silikonia itseenne otatte.
Voin myös kertoa, että viha teitä kohtaan ei tule laantumaan, päinvastoin.
Eiköhän ne ole ne miehet, jotka huonontavat naisten asemaa, eikä muut naiset.
Mutta anna kun arvaat, ihailet miehiä, miehisiä ominaisuuksia ja arvostat asioita sen mukaan kuinka "epänaisellisia" ne ovat? Haluat olla hyvä jätkä? Ja "muut naiset" on bimboja ja tyrkkyjä, jota oikein sietääkin vihata sen enemmän mitä "bimbompia ja tyrkympiä" ovat?
Ei silikonirinnat huononna naisten asemaa, vaan sovinismi. Ja kaltaisesi selkäänpuukottajat.
Voi kuule, minä ajattelen aika lailla niinkuin tuo lainaamasi. Ja ei, en todellakaan ihaile "miehekkäitä miehiä" tai halua olla "hyvä jätkä". Minä olen ihan tavallinen melko nuori ja ihan naisellinen nainen, joka tulee hyvin toimeen yleensä muiden naisten ja myös miesten kanssa. Minä ihailen rohkeita, menestyneitä naisia, jotka ovat ansainneet asemansa ihan muilla avuilla kuin tissit tai ulkonäkö. Ja miehiä, jotka uskaltaa asettua puolustamaan myös heikompia. Hyvin pieni osa naisista on bimbotyrkkyjä, mutta minua surettaa että yhä useampi nuori oikeasti kokee tarvitsevansa jotain muovilisäkkeitä ollakseen tarpeeksi hyvä. Maailma on menossa jotenkin koko ajan sairaanpaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Tuskinpa! Katsos, kun on hyvä itsetunto ja tyytyväinen itseensä, niin ei ahdistu jostain niin triviaalista kuin toisten ulkonäkö 😁 Olen pahoillani, jos sulla on niin huono itsetunto että vertailet itseäsi muihin. Aina on joku kauniimpi!
Haha. Olen kaunis ja minua ei häiritse minua kauniimmat. Hiiren näköiset naiset ei vaan yleensä tykkää kauniista naisista niinkuin minä.
Todennäköisemmin niitä ei vaan kiinnosta. Tiesithän, että kauneus on katsoja silmässä, jos olet omasta mielestä kaunis, niin se ei tarkoita että olisit muiden mielestä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin on maailma mennyt kun 18-vuotias kokee tarvitsevansa silarit? Ei ole ensimmäinen eikä viimeinenkään..
Samaan aikaan käy sääliksi, ja samaan aikaan myös paheksun tuollaista, että toiminallaan ja valinnoillaan normalisoivat naisten esinneellistämistä. Moni nainen haluisi sen sijaan tulla arvostelluksi kykyjensä, saavutuksia mukaan jne.
Kenenkään silikonirinnat ei estä sinua kehittämästä kykyjäsi ja saavuttamasta tavoitteitasi. Tietenkin jos olet kyvytön etkä saavuttanut yhtään mitään, on helppo ajatella, että se on jonkun silikonirinnat ottaneen syy.
Miksi juuri silikonirinnat "normalisoivat esineellistämistä"? Mitkäs muut naisten valinnat tekevät tätä? Hiustenvärjäys? Vaatteet? Meikki? Lapset? Kaikki? Vaiko vain ja ainoastaan pelkät silikonit?
Ryhminkin ihminen näkee eron sen välillä, laittaako naamaan huulipunaa ja ripsiväriä ja sen, haluaako terveet rintansa viillettyä auki nukutuksessa ja sinne työnnettävän pallerot jotain, mikä ei sinne kuulu. Eka on harmitonta, toinen on mielipuolisuutta.
Kumpikaan ei kuulu sinulle.
Kuulu minulle? Eikö sillä haeta nimenomaan huomiota muilta? Jos olisit elämäsi yksin autiolla saarella niin tulisiko mieleen leikellä kookospallot rintojen sisään?
Kun janoaa huomiota, niin saa juoda sekä posia että negaa. Sinänsä minua ei juuri sinun tissisi liikuta.
Niinpä. Ketään eivät huijaa nämä silikonin ja muiden kauneusleikkauksen ottajat, jos väittävät etteivät nimenomaan haluaisi enemmän huomioita muilta.
Kun sille tielle lähtee niin kestäköön sen huomion sitten, olipa pos tai neg mitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Tässä hienosti paljastat oman pinnallisuutesi ja kiusaaja-asenteesi. Katselet muita nenänvarttasi pitkin pitäen itseäsi huonompana ja väität että johtuu kateudesta ettei sinusta pidetä... Totuus on sitten ehkä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonirintoja ja -takapuolia ottavat tytöt ja naiset huonontavat kaikkien naisten asemaa. Siksi teitä vihataan. Kateuteen sen sijaan ei ole mitään syytä. Itse arvostan naisia, jotka arvostavat itseään sellaisena kuin ovat eivätkä ole ulkoisten "voimien" alistettavissa, kuten te, jotka silikonia itseenne otatte.
Mutta anna kun arvaat, ihailet miehiä, miehisiä ominaisuuksia ja arvostat asioita sen mukaan kuinka "epänaisellisia" ne ovat? Haluat olla hyvä jätkä? Ja "muut naiset" on bimboja ja tyrkkyjä, jota oikein sietääkin vihata sen enemmän mitä "bimbompia ja tyrkympiä" ovat?
Ei silikonirinnat huononna naisten asemaa, vaan sovinismi. Ja kaltaisesi selkäänpuukottajat.
Minä ihailen rohkeita, menestyneitä naisia, jotka ovat ansainneet asemansa ihan muilla avuilla kuin tissit tai ulkonäkö.
Sama. Itse en arvosta yhtään näitä, jotka silikonitisseillä ja muilla kauneusleikkauksilla yrittävät saavuttaa "menestystä". Yleensä ovat hyvin laiskoja ja odottavat, että mies elättää ja voivat itse keskittyä manikyyreihin ja muuhun työnteon sijaan.
Arvostan muissa naisissa sitä, jotka ovat asemansa taidoilla, kyvyillään ja ahkeralla työnteolla sen sijaan, että olisivat jonkun menestyneen miehen rinnalla roikkuvia "näytille tuotavia vaimoja/naisystäviä" eri tilaisuuksiin.
Liian moni nuori nainen pyrkii tänäpäivänä oikaisemaan elämässä eteenpäin näillä silikoneilla yms. Ja vai kateellisia heille? Ei heistä pidetä eikä tarvikkaan, ovat ihan itse heihin kohdistuneet reaktiot ansainneet. Esiinneellistävät kaikkia naisia toiminnallaan yms. ja ovat huonoja esimerkkejä nuorille. Yhteiskunta romahtaisi, jos kaikki alkaisivat tuolleen toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihailen rohkeita, menestyneitä naisia, jotka ovat ansainneet asemansa ihan muilla avuilla kuin tissit tai ulkonäkö.
Sama. Itse en arvosta yhtään näitä, jotka silikonitisseillä ja muilla kauneusleikkauksilla yrittävät saavuttaa "menestystä". Yleensä ovat hyvin laiskoja ja odottavat, että mies elättää ja voivat itse keskittyä manikyyreihin ja muuhun työnteon sijaan.
Arvostan muissa naisissa sitä, jotka ovat asemansa taidoilla, kyvyillään ja ahkeralla työnteolla sen sijaan, että olisivat jonkun menestyneen miehen rinnalla roikkuvia "näytille tuotavia vaimoja/naisystäviä" eri tilaisuuksiin.
Liian moni nuori nainen pyrkii tänäpäivänä oikaisemaan elämässä eteenpäin näillä silikoneilla yms. Ja vai kateellisia heille? Ei heistä pidetä eikä tarvikkaan, ovat ihan itse heihin kohdistuneet reaktiot ansainneet. Esiinneellistävät kaikkia naisia toiminnallaan yms. ja ovat huonoja esimerkkejä nuorille. Yhteiskunta romahtaisi, jos kaikki alkaisivat tuolleen toimia.
Tämä!!
Ei minua häiritse jos joku on kaunis tai pukeutuu vaikkapa minihameeseen tai kireisiin vaatteisiin. Mutta sitten jos koko olemus on pelkkää (feikki)tissivakoa, paljasta reittä, töröhuulia ja tekotukkaa, siis semmoinen p*rnotähtilook niin kyllä se laittaa ajattelemaan että tuo nainen ei oikeasti nyt taida tajuta miten alentaa itsensä ja samalla muitakin naisia. Onhan se varmasti kiva saada miesten huomiota mutta aitoa arvostusta sillä ei saa, ei miehiltä eikä naisilta. Yksittäisen naisen hillityt silikonirinnat ei sinänsä ole kenenkään muun kuin hänen itsensä asia, mutta onhan se osa sitä vastenmielistä nykyajan ilmiötä, jossa pinnallisuus ylikorostuu. Ei se, mitä ihminen todella on. Siksi se herättää vastareaktion. Ei luonnollisen kaunista naista haukuta ollenkaan samalla tavalla kuin silikonibimboa ja ihan syystä.
En usko että on kateutta. Moni saattaa vaan halveksua silikooneja ihan muista syistä kuten naisten esineellistämisestä. Moni saattaa ajatella että sinulla on huono itsetunto ja ihmettelee miksi hommasit hirveät kumipallot.
Katsos tyttö, ei se ole aina kateutta jos sinusta ei pidetä.
Olisko sulla vaan huono itseluottamus ja siksi kuvittelet pahinta muiden katseita ja reaktioita tulkittaessa? Huonoitsetuntoisuuteen viittaa myös silarit.
Tunsin aikoinaan erään nuoren naisen joka hommasi silarit heti, kun itse sai. Rupesi pukeutumaankin niin ettei mitään jäänyt arvailujen varaan, oli sekä ylhäältä ja alhaalta niin paljastava "mekko" aina päällä kuin voi olla. Näytti ihan maksulliselta ja kanssaolijat koulussa reagoivat sen mukaan. Kuvitteli että kaikki olivat kateellisia hänelle, ei ymmärtänyt että lähinnä aiheutti myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua häiritse jos joku on kaunis tai pukeutuu vaikkapa minihameeseen tai kireisiin vaatteisiin. Mutta sitten jos koko olemus on pelkkää (feikki)tissivakoa, paljasta reittä, töröhuulia ja tekotukkaa, siis semmoinen p*rnotähtilook niin kyllä se laittaa ajattelemaan että tuo nainen ei oikeasti nyt taida tajuta miten alentaa itsensä ja samalla muitakin naisia. Onhan se varmasti kiva saada miesten huomiota mutta aitoa arvostusta sillä ei saa, ei miehiltä eikä naisilta. Yksittäisen naisen hillityt silikonirinnat ei sinänsä ole kenenkään muun kuin hänen itsensä asia, mutta onhan se osa sitä vastenmielistä nykyajan ilmiötä, jossa pinnallisuus ylikorostuu. Ei se, mitä ihminen todella on. Siksi se herättää vastareaktion. Ei luonnollisen kaunista naista haukuta ollenkaan samalla tavalla kuin silikonibimboa ja ihan syystä.
Nämä silikinobimbot ovat yleensä ns. kiertopalkintoja jolla kerran tyydytetään tarpeet ja laitetaan seuraavalle ja he luulevat että se on hyvää huomiota. Ei sellaista kukaan vakavasti otettava järkevä mies vaimoksi halua eikä todellakaan naisiltakaan saa arvostusta.
Esitän vastakysymyksen: Miksi haluaisit positiivista huomiota naisilta silikoniproteeseilla? Osa miehistä varmasti antaa huomiota niille, varsinkin jos proteesit ovat jalkapallon kokoiset.
Ei se nyt niin hieno kokemus olisi, että siitä maksaisin (olen nainen) :D