olen tosielämän aku ankka
Tyyppiesimerkki tältä päivää, olin monta viikkoa suunnitellut peseväni rapuista pari linnunpaskaa ja kurat. Näin tein. Seuraavana yönä linnunpaskaa oli ilmestynyt joka paikkaan. Portaissa oli sitä kaksi kertaa enemmän kuin ennen pesua, auton päälle oli ilmestynyt paskaa, jopa ulko-ovessa oli valtavan iso paska (!!!), miten se oikein olikaan saatu tähdättyä siihen. Niin joo ja pesin myös pari puoli metriä kertaa metri kiveystä joissa ei pestäessä ollut ainuttakaan paskaa mutta pesun jälkeisenä aamuna molempiin oli ilmestynyt linnunpaska. Tervetuloa mun elämään joka on koko ajan niin tätä.
Kommentit (10)
Mä olen sitten Roope. Paitsi että en ole rikas. Enkä pihi. Eikä mulla ole laiskaa sukulaispoikaa. Mutta mulla on Riitta, tyyppi joka roikkuu minussa kuin takiaisessa.
Jos yhtään lohduttaa meillä on kanssa tänä kesänä linnunkakkaa terassilla ennätysmäärä yäk!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:01"]
Voi sua. Mä olen kai sitten se touho. Kauheasti yritän kaikenlaista, mikään ei tunnu onnistuvan, ärsytän tahtomattani muita mutta oon niin tollo että enpä jaksa välittää ;D
[/quote]
Sä oot sit mä, tai mä oon sä! :D
Huh-hei, menee se elämä näinkin. Väliin tekis kyl mieli vetää itsensä vessasta alas. Tää on niin tätä, koko ellämä.
Mä Touhon ja Akun risteytys. Sählään yhtä paljon kuin Touho, yritän yhtä paljon kuin Aku, mutta kaikki tuntuu aina menevän pieleen. Mulla on muuten oikeassa elämässä Hannu-serkku, jonka nimikin on Hannu. Olen kateellinen. Tälle tuntuu vain kaikki napsahtavan itsestään eteen. Roopeja löytyy minun suvustani sitten, mm. isäni on Roope.
Lisää esimerkkejä. Muutettiin miehen lapsuudenkotiin ja pian tajuttiin että se on homeessa, vaatteet haisi maakellarille jne. Onneksi samassa pihapiirissä oli toinen rakennus josta saatiin remontoitua uusi koti. Pihassa oli sakokaivo joka joskus talvella haisi pahimmilla pakkasilla paskalta maan pinnalle asti. Mies sit sai päähänsä että nytpä rupean tuulettamaan sitä sakokaivoa viemällä viemäristä tuuletusputki meidän uuden matalan kodin katolle (!!!). Sanoin että EI EI EI en halua asua hometalon jälkeen ihmispaskan hajussa mutta mies piti päänsä. Nyt sitten tilanne on se että vähän väliä tyynellä ilmalla kuten nyt ihmispaskan haju tunkee tuuletusräppänöistä sisään, kesät talvet. Ja mikä parasta, pian tämän jälkeen alueelle tuli kunnallinen viemäri minkä jälkeen se tuuletus tuli joka tapauksessa täysin turhaksi. Eikä tässäkään vielä kaikki. Ostettiin uusi auto ja joku siinä haisee koiranpaskalle, ei olla saatu selville mikä. Tulkitsen tämän niin että elämän viesti on mulle haistapa kuule paska! Ap
Itse olen kuin Matami Mimmi. Tai ainakin näytän siltä...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:01"]
Voi sua. Mä olen kai sitten se touho. Kauheasti yritän kaikenlaista, mikään ei tunnu onnistuvan, ärsytän tahtomattani muita mutta oon niin tollo että enpä jaksa välittää ;D
[/quote]
Sä oot sit mä, tai mä oon sä! :D
Huh-hei, menee se elämä näinkin. Väliin tekis kyl mieli vetää itsensä vessasta alas. Tää on niin tätä, koko ellämä.
[/quote]
Höpsistä, ei nyt aleta vetään ketään viemäriin... Touhotellaan me vaan ;)
http://www.akuankka.fi/files/images/article_galleries/1661/1401280912_li_alku_touho.jpg
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:45"]
Tyyppiesimerkki tältä päivää, olin monta viikkoa suunnitellut peseväni rapuista pari linnunpaskaa ja kurat. Näin tein. Seuraavana yönä linnunpaskaa oli ilmestynyt joka paikkaan. Portaissa oli sitä kaksi kertaa enemmän kuin ennen pesua, auton päälle oli ilmestynyt paskaa, jopa ulko-ovessa oli valtavan iso paska (!!!), miten se oikein olikaan saatu tähdättyä siihen. Niin joo ja pesin myös pari puoli metriä kertaa metri kiveystä joissa ei pestäessä ollut ainuttakaan paskaa mutta pesun jälkeisenä aamuna molempiin oli ilmestynyt linnunpaska. Tervetuloa mun elämään joka on koko ajan niin tätä.
[/quote]Liikutko myös kaupungilla ilman housuja?
Oon usein nähnyt unia, joissa olen Aku Ankka... Mutta oikeasti olen neiti Näpsä. Tehokas toimistotyöntekijä, jolla on muiden mielestä nuttura vähän turhan kireällä.