Vauvalleni naurettiin kaupassa
Kaksi ehkä viisikymppistä naista käveli hitaasti kärryjen ohi, toinen vilkaisi koppaan ja sanoi jotain joka kuulosti pullerolta. Toinen kurkkasi kans ja yhdessä sitten hihittelivät. Ihmeellistä käytöstä vanhoilta ihmisiltä, kaiken lisäks itse oli pyyleviä. Odotin että he edes minulle ois puhuneet mutta jatkoi matkaa minua vilkaisematta. Vauvallani on toki pyöreät posket ja näköjään jotkut viitsii osoitella.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:35"]Kerran kaupassa yks mummeli katso vauvaani js sanoi kaunis tyttö. Mutta se vauva oli poika. Vieläkin muistan. Se oli s-marketissa. Tästä tapahtumasta on jo 14 vuotta ja 4 kuukautta.
[/quote]
Kai olet muistanut pojallesi muistuttaa päivittäin siitä kuinka häntä luultiin tytöksi?
Pullerot vauvat ovat lähes poikkeuksetta suloisempia kuin rasvattomat. Luulen että ihastelivat sitä, ainakin voisi iästä päätellä näin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:10"]
Kuulun itse samaan ikäryhmään niiden hihitelleiden naisten kanssa. Nähdessäni suloisen vauvan tai taaperon vaikkapa kaupassa käydessäni, niin minua alkaa usein hymyilyttää. Jos minulla on ystävä mukana, niin saatamme sanoa toisillemme vaikkapa, että olipa suloinen lapsi. Uskon naisten tarkoittanaan pelkkää hyvää ja ihailleen vauvaasi. Itselleni tulee vauvoja nähdessäni sellainen mukava, hieman haikea hävähdys ajasta, jolloin nyt jo aikuiset lapseni olivat pieniä.
[/quote]
Tämä. :)
Minua huudettiin kerran tädiksi kadun toiselta puolelta, huutaja oli noin 2-vuotias lapsi, vaikka olin opiskelija mies. Huvitti.
En oo ikinä nähnyt rasvatonta vauvaa. Toki keskosia kun on just syntynyt mutta en jo kotona olevaa.
No siis paha mennä varmaksi sanoo. Mut vanhemmat ihmiset puhuu ehkä osittain hyvässä mielessä sitä pullakkuutta.(lue. Hyvin hoidettu lapsi)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:35"]Kerran kaupassa yks mummeli katso vauvaani js sanoi kaunis tyttö. Mutta se vauva oli poika. Vieläkin muistan. Se oli s-marketissa. Tästä tapahtumasta on jo 14 vuotta ja 4 kuukautta.
[/quote]
Siis oli poika ei ole enää? Fiksu mummu kun tiesi mitä lapsi haluaa olla isona, onko hän nyt kaunis tyttö?
Vauvalla kuuluukin olla pulleat posket. Se on tervettä mutta myös todella söpön näköistä. Akat taisivat olla hieman katkeria.
No jos hyvällä sanoivat pulleroksi? Olen minäkin omiani sanonut, kaikella rakkaudella. Vauvat on pulleroita lähes aina. Ja se on tosi suloista!
Kerran kaupassa yks mummeli katso vauvaani js sanoi kaunis tyttö. Mutta se vauva oli poika. Vieläkin muistan. Se oli s-marketissa. Tästä tapahtumasta on jo 14 vuotta ja 4 kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:35"]
Kerran kaupassa yks mummeli katso vauvaani js sanoi kaunis tyttö. Mutta se vauva oli poika. Vieläkin muistan. Se oli s-marketissa. Tästä tapahtumasta on jo 14 vuotta ja 4 kuukautta.
[/quote]
Menisit töihin!
Olisit sanonut vauvallesi katsoppas kun ttanakatkin tädit tykkää.
Kuulun itse samaan ikäryhmään niiden hihitelleiden naisten kanssa. Nähdessäni suloisen vauvan tai taaperon vaikkapa kaupassa käydessäni, niin minua alkaa usein hymyilyttää. Jos minulla on ystävä mukana, niin saatamme sanoa toisillemme vaikkapa, että olipa suloinen lapsi. Uskon naisten tarkoittanaan pelkkää hyvää ja ihailleen vauvaasi. Itselleni tulee vauvoja nähdessäni sellainen mukava, hieman haikea hävähdys ajasta, jolloin nyt jo aikuiset lapseni olivat pieniä.