Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exästä irti päästäminen

Vierailija
15.07.2015 |

Tilanne on sellainen että alkaa jo itseä ottaa aivoon, tiedostan ongelmani mutta toimin täysin omaa moraaliani vastaan.

Taustaa: Seurustelimme 18 vuotiaina pari vuotta. Juttu jotenkin vain kuivui kokoon, ei mitään draamaa, jotenkin vain laimeni. Koin että mies ei ollut sellainen kuin olisin halunnut. Olemme kuitenkin pysyneet yhteydessä tuosta lähtien. Ja aina, aina kun mies tapailee jotakin naista, minä kiinnostun hänestä. Alan pommittamaan viesteillä ja puheluilla. Mies lähtee tähän mukaan. Ja tämä ei jää tähän vaan joka kerta pyydän häntä kahville/lenkille ja aina hän lähtee. Joka kerta harrastamme myös seksiä. Tätä siis tapahtunut kolmen hänen tyttöystävänsä kohdalla minun jälkeen (olemme nyt 27vuotiaita). En vieläkään halua miehestä seurustelukumppania mutta en tiedä mikä siinä on että kiinnostun hänestä vain kun hän seurustelee. Nyt mies on tavannut uuden naisen ja kun aloin pommittamaan mies totesi minulle että on nyt tavannut upean ihmisen ja lopetetaan tämä. No, aikani jatkoin ja kappas, parin viikon jälkeen mies oli jälleen minun kanssani sängyssä eikä ole sen koommin tätä toista naista enää maininnut. (tapailee tosin myös tätä toista naista, kuulin toisaalta). Haluan kuitenkin miehelle onnea elämään ja järki sanoo että miksi pilaisin hänen suhteensa. Nyt hän on pettänyt neljää tyttöystäväänsä kanssani. Sama toimii myös toisinpäin. Kun minä seurustelen, mies ruikuttaa minua ja minä lähden mukaan!!! 

Kertokaa nyt miten pääsen tästä pakkomielteestä yli? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että teillä on jäänyt aikanaan juttu kesken. Selvittäkää se itsellenne.

Vierailija
2/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat saastaiset runkut

Vierailija
4/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi hetken roihuva rakkaus kuin vuosien laiha lempi. Menkää yhteen ja katsokaa miten alkaa sujua, tuollaista jojottelua ei jaksa kumpikaan loputtomasti. Ja sulla on tunteita vielä, jos tulet treffailusta mustasukkaiseksi.

Vierailija
5/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:19"]

Parempi hetken roihuva rakkaus kuin vuosien laiha lempi. Menkää yhteen ja katsokaa miten alkaa sujua, tuollaista jojottelua ei jaksa kumpikaan loputtomasti. Ja sulla on tunteita vielä, jos tulet treffailusta mustasukkaiseksi.

[/quote]Tuskin ap edes kelpaat kenellekään muulle (normaalille) miehelle. Ota exäsi, teet kaikille palveluksen mutta muista toki että toteuttaa varmasti sairasta pettämisfetissiään myöhemminkin. No, sovitte hyvin yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän