Nick Caven poika kuollut :-(
15-vuotias, putosi jyrkänteeltä. http://www.bbc.com/news/uk-england-sussex-33533530
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:14"] Pitäiskö meidän tietää kuka on Nick Cave? Koskaan kuullutkaan... [/quote] Omalla sivistymättömyydellään ei kannattaisi kauheasti kerskua. [/quote] Miksi on sivistymätöntä jos ei tiedä kuka helvetti on Nick Cave? Jos sinä et tiedä asioista mistä minä tiedän enemmän ja voin kertoa nippelitietoakin, ei tarkoita että olisit sivistymätön. Olet vain tietämätön aiheesta joka ei sinua kiinnosta. [/quote] Aika turhaa tulla tällaiseen ketjuun valittamaan ettei ole kuullut jostain henkilöstä jos aihe ei kiinnosta. Sivistymätönhän sinä olet ja moukka lisäksi. [/quote] En ole tuo jolle ensin vastasit. Millä perusteella olen siis sivistymätön ja moukkakin vielä? Sinä tuskin tiedät kuka on Felix Kjellberg. Oletko siis sivistymätön kun et tiedä kuka toi ihminen on? Et. Turhaan mua haukut tässä ketjussa, kommentoin haukkumistasi ja ainoa mihin kykenet on lisää haukkuminen. Oletko nyt ylpeä itsestäsi?
[/quote]
Voi jonnea ja jonnen youtube-tähtiä. Googlea luulis osaavan jonnenkin käyttää.
[/quote]
Kyse ei ole googlen käytön osaamisesta tms.
Kyllähän google kertoo paljonkin asioita, mutta ei se edelleen ole sivistymätöntä jos ei tiedä kuka on Nick Cave. Etpä sinäkään siis tiennyt ilman googlea kuka on Felix Kjellberg.
En ole jonne, vaan aikuinen nainen, jonka mielenkiinnon kohteet on jotain ihan muuta kuin Nick Cava ja hänen poikansa.
En silti koe olevani sivistymätön, en vain jaksa onkia tietoa joka hihhulista josta lehdet kirjottelee. Tuskin jaksat sinäkään.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:32"]Missä maailmassa elää ihminen, joka ei tiedä kuka on Nick Cave?
Varmaan blogistimaailmassa. Tunnistaa jokaisen uuden kassinsa tai uusien kenkiensä tai sisustustaulunsa kanssa keekoilevan pinnallisen idiootin.
[/quote]
En tiedä laukuista tai kengistä mitään, mutta tiedän tuliaseista, sodista ja autoista todella paljon. En myöskään tiedä vieläkään kuka on Nick Cave, olen googletellut herraa, mut siltikään en tiedä kuka se on.
Tapahtuma on ikävä, mutta miksi mua pitäisi edes kiinnostaa kuka toi ukko on?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:32"]Missä maailmassa elää ihminen, joka ei tiedä kuka on Nick Cave?
Varmaan blogistimaailmassa. Tunnistaa jokaisen uuden kassinsa tai uusien kenkiensä tai sisustustaulunsa kanssa keekoilevan pinnallisen idiootin.
[/quote]
En lue yhtään blogia tai erota edes eri laukkumerkkejä toisistaan, mutta en silti tiedä kuka on Nick Cave. Sen sijaan Keith Lee Castlesta voisin pitää pitkän luennon. Sanoo varmaan monelle yhtä paljon kun Nick Cave mulle.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:14"] Pitäiskö meidän tietää kuka on Nick Cave? Koskaan kuullutkaan... [/quote] Omalla sivistymättömyydellään ei kannattaisi kauheasti kerskua. [/quote] Miksi on sivistymätöntä jos ei tiedä kuka helvetti on Nick Cave? Jos sinä et tiedä asioista mistä minä tiedän enemmän ja voin kertoa nippelitietoakin, ei tarkoita että olisit sivistymätön. Olet vain tietämätön aiheesta joka ei sinua kiinnosta. [/quote] Aika turhaa tulla tällaiseen ketjuun valittamaan ettei ole kuullut jostain henkilöstä jos aihe ei kiinnosta. Sivistymätönhän sinä olet ja moukka lisäksi. [/quote] En ole tuo jolle ensin vastasit. Millä perusteella olen siis sivistymätön ja moukkakin vielä? Sinä tuskin tiedät kuka on Felix Kjellberg. Oletko siis sivistymätön kun et tiedä kuka toi ihminen on? Et. Turhaan mua haukut tässä ketjussa, kommentoin haukkumistasi ja ainoa mihin kykenet on lisää haukkuminen. Oletko nyt ylpeä itsestäsi?
[/quote]
Jos sinä teet aloituksen Felix Kjellbergistä, niin etkö muka pidä typeryksinä niitä, jotka tulevat ketjuun kyselemään, kuka ko. heppu edes on?
Ps. ei mennyt puolta minuuttiakaan tämän viestin kirjoittamisen yhteydessä selvittää, kuka Felix Kjellberg on. Väittäisin siis, että samalla vaivalla ja ajalla, jonka käytät typerän viestin kirjoittamiseen, voit googlettaa ja täyttää aukon sivistyksessäki.
[/quote]
Miksi pitäisin typeryksinä niitä jotka ei tiedä kuka Felix Kjellberg on? En edes oleta kovinkaan monen tietävän sitä heppua.
En myöskään tällä palstalla oleta kovinkaan monen tietävän esim autoista tai vaikkapa sodista mitään. Ei ne ole tyhmiä, jos eivät tiedä noista mitään. Heillä on vain eri mielenkiinnon kohteet ja sen pystyn hyväksymään.
Miksei muutkin voisi hyväksyä tätä asiaa, että ihmiset tietävät eri asioista ja kaikki eivät tiedä kuka on joku Nick Cave tai vaikkapa Tommi Soidinmäki. Esimerkkejä on miljoonia.
Ei se ole sivistymättömyyttä, tyhmyyttä tai edes moukkamaista jos ei tiedä kaikkea tässä maailmassa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:39"]
[/quote]
Jos sinä teet aloituksen Felix Kjellbergistä, niin etkö muka pidä typeryksinä niitä, jotka tulevat ketjuun kyselemään, kuka ko. heppu edes on?
Ps. ei mennyt puolta minuuttiakaan tämän viestin kirjoittamisen yhteydessä selvittää, kuka Felix Kjellberg on. Väittäisin siis, että samalla vaivalla ja ajalla, jonka käytät typerän viestin kirjoittamiseen, voit googlettaa ja täyttää aukon sivistyksessäki.
[/quote]
Olen googletelut tuota äijää ja siltikään en tiedä kuka se on, koska mua nyt vaan ei kiinnosta!
Helpottaisko sun oloa jos alkaisin haukkumaan ihmisiä täällä sen mukaan, ettei ne tiedä mitään mun mielenkiinnon kohteista?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:14"] Pitäiskö meidän tietää kuka on Nick Cave? Koskaan kuullutkaan... [/quote] Omalla sivistymättömyydellään ei kannattaisi kauheasti kerskua. [/quote] Miksi on sivistymätöntä jos ei tiedä kuka helvetti on Nick Cave? Jos sinä et tiedä asioista mistä minä tiedän enemmän ja voin kertoa nippelitietoakin, ei tarkoita että olisit sivistymätön. Olet vain tietämätön aiheesta joka ei sinua kiinnosta. [/quote] Aika turhaa tulla tällaiseen ketjuun valittamaan ettei ole kuullut jostain henkilöstä jos aihe ei kiinnosta. Sivistymätönhän sinä olet ja moukka lisäksi. [/quote] En ole tuo jolle ensin vastasit. Millä perusteella olen siis sivistymätön ja moukkakin vielä? Sinä tuskin tiedät kuka on Felix Kjellberg. Oletko siis sivistymätön kun et tiedä kuka toi ihminen on? Et. Turhaan mua haukut tässä ketjussa, kommentoin haukkumistasi ja ainoa mihin kykenet on lisää haukkuminen. Oletko nyt ylpeä itsestäsi? [/quote] Jos sinä teet aloituksen Felix Kjellbergistä, niin etkö muka pidä typeryksinä niitä, jotka tulevat ketjuun kyselemään, kuka ko. heppu edes on? Ps. ei mennyt puolta minuuttiakaan tämän viestin kirjoittamisen yhteydessä selvittää, kuka Felix Kjellberg on. Väittäisin siis, että samalla vaivalla ja ajalla, jonka käytät typerän viestin kirjoittamiseen, voit googlettaa ja täyttää aukon sivistyksessäki. [/quote] Olen googletelut tuota äijää ja siltikään en tiedä kuka se on, koska mua nyt vaan ei kiinnosta! Helpottaisko sun oloa jos alkaisin haukkumaan ihmisiä täällä sen mukaan, ettei ne tiedä mitään mun mielenkiinnon kohteista?
[/quote]
Helpottaisiko SINUN oloasi, jos pysyisit poissa ketjuista, jotka eivät edes kiinnosta sinua?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:39"]
[/quote]
Voi jonnea ja jonnen youtube-tähtiä. Googlea luulis osaavan jonnenkin käyttää.
Ikävä uutinen, vaikkei mullakaan kyllä ole hajua kuka on kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:14"]
Pitäiskö meidän tietää kuka on Nick Cave? Koskaan kuullutkaan...
[/quote]
Voi luoja.
Missä maailmassa elää ihminen, joka ei tiedä kuka on Nick Cave?
Todella surullinen tapaus :(
Kuva kiinnitti huomioni heti - poika oli kuin todella kaunis versio isästään.
No onpa siinä isänsä näköinen poika. Surullista todellakin. :(
Ihme meininkiä avata ketju, jossa kerrotaan jonkin tunnetun henkilön lapsen kuolleen vain toitottaakseen, ettei tiedä kuka ko. henkilö on. Okei, ihmisillä on eri mielenkiinnon kohteet. Ei kaikkia artisteja tarvitse tuntea. Mutta eipä tuo Cavea "nevehöödiksi" muuta, vaikka joku palstailija olisi suunnannut mielenkiintonsa muualle. On muuten eri asia kysyä "Kuka on Nick Cave?" ja saada ihan asiallinen vastaus (rock-legenda, kirjailija, näyttelijä ja käsikirjoittaja, jonka ura on jatkunut jo sieltä 70-luvun lopulta saakka - omalla alallaan aika keskeinen ja merkittävä vaikuttaja) kuin sanoa "Pitäiskö tuo muka tietää? Nevehööd.", jolloin vastaus voipi olla luokkaa "Moukka!". ;) Vähän sama, kuin kysyisit "Kuka se David Bowie edes on?" Tai kun Sipe Santapukki nimitti Kauko Röyhkää nevehöödiksi Röyhkän kritisoitua Cheekia ("Mitä se muka koskaan on tehnyt?" - Voi myötähäpeän määrää... Ja tämä siis Suomen mittakaavassa.)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:39"]
[/quote]
Iltalehden uutisen kuvassa tuo kuvateksti.. jopas on Susie-vaimo muuttunut sitten viime näkemän! Toimittajilla taas faktat hallussa :) http://m.iltalehti.fi/viihde/2015071520040863_vi.shtml
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:39"]
Iltalehden uutisen kuvassa tuo kuvateksti.. jopas on Susie-vaimo muuttunut sitten viime näkemän! Toimittajilla taas faktat hallussa :) http://m.iltalehti.fi/viihde/2015071520040863_vi.shtml
[/quote]
Hiukka päässyt vaimo rupsahtamaan. Vielä viimeisimmän levyn kannessa näytti aika hyvältä.
Kiitos modelle siitä, että poisti ketjusta pari mautonta kommenttia.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:03"]Voi ei. Tunsin äijän joskus 80-90-luvulla. Tai ei me mitään bestiksiä oltu, mutta piirit oli pienet. [/quote] missä asuit?
[/quote]
Berliinissä ja Lontoossa.