Nainen 171cm onko 81 kg hyvä paino?
Kävin kehonkoostumusmittauksessa, kone suositti minulle tätä tavoitepainoksi. Nyt painan 85kg.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen mörssäri olet. Itse olen samanmittainen, ja painan 59 kiloa, ja olen M / 38-kokoinen, eli normaali. Tähän kun rykäisee yli 20 kg lisää, niin varmasti on liikaa.
Miksi ihmisten on niin vaikea käsittää, että kehojen kompositiot ovat erilaiset?
Olen 170/87 ja käytän S-koon vaatteita. Enkä siis ahda itseäni mihinkään makkarankuoriin. Et koskaan pystyisi arvaamaan painoani, jos näkisit minut oikeassa elämässä. Et, vaikka siitä annettaisiin miljoonan euron palkinto.
Voihan sitä itseään huijata noinkin. Tai olet joku rasvaton fitness. Mä on mies ja painoindeksi sama. Hirvee mätisäkki olen. XL vaatteet vain sopii päälle.
Sanot olevasi mätisäkki - jos 87kg kropassasi etupäässä on läskiä, niin näin varmasti onkin. Lihas painaa enemmän kuin läski ja on siis kompaktimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Läski olet, 15kg ainakin pois.
Tyhmä olet, häivy palstalta pois.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan melkein samoissa mitoissa. Pituus 168 cm ja paino 84 kg. Paino ei vain tipu, vaikka mielestäni en syö kovin paljon. Herkuttelen kyllä, mutta kohtuudella.
Mun kroppa vaatisi raskasta airobista liikuntaa, jotta paino putoaisi.
liikunta ei laihduta, sä tarviit pienemmän lautasen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan melkein samoissa mitoissa. Pituus 168 cm ja paino 84 kg. Paino ei vain tipu, vaikka mielestäni en syö kovin paljon. Herkuttelen kyllä, mutta kohtuudella.
Mun kroppa vaatisi raskasta airobista liikuntaa, jotta paino putoaisi.liikunta ei laihduta, sä tarviit pienemmän lautasen
Liikunta laihduttaa, jos ei samalla lisää syömistä. Parempi vaihtoehto kuin kitukaloreilla meno joka sekoittaa aineenvaihdunnan
Aloin laihtua oikein hyvin kun nostin kalorit jatkuvalta laihdutuskuurilta 2000 kaloriin ja lisäsin liikuntaa 5x 60min viikko. 170/72
Ei ole hyvä paino, vaan siinä on 20kg liikaa.
Itse olen 174 ja painan 65-67kg, ja normaalipainoinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 174cm ja painan 70kg, käytän XL-kokoa ja olen kyllä massiivisen kokoinen.
Ihme että noilla mitoilla jaksat edes liikkua.
Minä taas 175/65 ja käytän M-kokoa. Kylläpä nämä painot ja koot heittelee laidasta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä paino, vaan siinä on 20kg liikaa.
Itse olen 174 ja painan 65-67kg, ja normaalipainoinen olen.
Ja sun painosi on ideaali kaikille kanssasi samanpituisille, ruumiinrakenteesta ja kehonkoostumuksesta huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kroppa vaatisi raskasta airobista liikuntaa, jotta paino putoaisi.Kokeile ketoa. Olin samanlainen ja vasta keto auttoi. Toinen, millä paino pudonnut, ovat isot liikuntamäärät, mutta vaatii pari kolme tuntia päivässä, mikä ajan käytön suhteen mahdotonta.
Tämäpä se. Mistä päästäänkin hyvään kysymykseen, miksi liikunta on niin vaikeaa saada nykyään aikataulutettua päiviin? Ainakin jos on lapsia. Minulla meni 10-15 v, että haaveilin, että lapset itsenäistyisi niin paljon että pääsisi liikkumaan TARPEEKSI. Nyt pääseekin. Mutta ruuhkavuosia töissä yh:na ei etäistä toivoakaan. Oli haikeaa katsoa lenkkeilijöitä joista näki että juoksevat pitkiä matkoja (juoksutyyli).
Vierailija kirjoitti:
Jos kävit kehonkoostumusmittauksessa niin eikö siinä ollut ammattilaista vierellä? Hän varmasti kertoi, että painoindeksi ei ole se mitä tuijotetaan vaan lihasten ja rasvan suhde. Outoa, että antaa jonkin tavoitepainon vai antoiko ammattilainen sen sinulle?
Ihan kehonkoostumuslaite antaa mittausten jälkeen ideaalipainon. Se mittaa nimensä kehon koostumuksen, myös kehon rasvattoman painon, ja ei ole vaikea laskutoimitus lisätä siihen sopivan rasvaprosentin verran läskiä päälle. Naisilla esim. 25-33%.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen mörssäri olet. Itse olen samanmittainen, ja painan 59 kiloa, ja olen M / 38-kokoinen, eli normaali. Tähän kun rykäisee yli 20 kg lisää, niin varmasti on liikaa.
Just tämä. Kattokaa eteläeurooppalaisia naisia. Heitä pidetään maailmanlaajuisesti yleisesti kauniina. Koko eteläeuroopasta ei varmaan löydy kovin montaa naista, joka painaisi yli 60. Monet ovat toki lyhyempiä kun ap, mutta painokin silloin heillä siellä 45-55.
171 cm ja noin 60 kg on naiselle juuri sopiva suhde ellei sitten ole painonnostaja, kuulantyöntäjä tai joku vastaava mörssäri.
olen itse 172 cm ja jos painan 66 kg niin olen aikamoinen pullukka 8o
Vierailija kirjoitti:
olen itse 172 cm ja jos painan 66 kg niin olen aikamoinen pullukka 8o
Varmasti, jos pelkkää läskiä se 14kg painonnousu. Tilanne on eri jos saat lisää lihasta.
Yli 70 kiloinen nainen ei ole hyvännäköinen, vaikka olisikin lihasmassaa hyvin. Tietysti hyvin pitkät naiset (jättiläiset) voivat olla helposti tuon yli, mutta ei ole miellyttävää katseltavaa pidemmän päälle. Jonkin pervomieltymyksen tyydyttämisessä korkeintaan. Sanoisin, että vähintään alle 70 kiloa, mutta mielellään lähempänä 60 kiloa silloin ja alle 60 kiloa on ihanne, jos ruumiinrakenne sopii siihen eli ei kovin pitkä.
Kummasti kelpaan miehille, vaikka olenkin yli 80kg.
Vierailija kirjoitti:
Olen 174cm ja painan 70kg, käytän XL-kokoa ja olen kyllä massiivisen kokoinen.
Ihme että noilla mitoilla jaksat edes liikkua.
Ensinnäkin sä olet normaalipainoinen. Toiseksi miksi ei muka ap noilla mitoilla jaksaisi liikkua?
Mä olen ap:ta huomattavasti painavampi koska mun mitat on 127kg ja 169cm. Teen fyysisesti raskasta työtä hoitoalalla ja olen nyt talvella käynyt hiihtämässä 5km:n lenkkejä. Kesällä pyöräilen 5-30km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25kg ylipainainoa ks painoindeksi.
Ylipaino katsotaan rasvaprosentista eikä painoindeksistä.
Naisten kohdalla näköjään kyllä, mutta ei miesten kohdalla, kun täällä aina hoetaan '' 70 prosenttia miehistä on lihavia!!!''
eri
Voihan sitä itseään huijata noinkin. Tai olet joku rasvaton fitness. Mä on mies ja painoindeksi sama. Hirvee mätisäkki olen. XL vaatteet vain sopii päälle.