Mistä löytäisin miehen?
Töiden tai harrastuksen kautta mahdotonta, eikä kavereitakaan oikein joiden kautta voisin tutustua uusiin sinkkumiehiin. Tuntuu niin epäreilulta että minä, 27-vuotias ihan kivan näköinen ja mukava nainen joudun elämään yksin. Olisi niin paljon rakkautta annettavana :(
Kommentit (65)
[quote author="Söpöö" time="15.07.2015 klo 16:54"]Tällaista tämä on jos on valtavirrasta poikkeavat mielenkiinnonkohteet ja harrastukset eikä samanlaista sielua tule vastaan.
[/quote]
Mitähän ne mahtavat olla? :)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:19"]
Töiden tai harrastuksen kautta mahdotonta, eikä kavereitakaan oikein joiden kautta voisin tutustua uusiin sinkkumiehiin. Tuntuu niin epäreilulta että minä, 27-vuotias ihan kivan näköinen ja mukava nainen joudun elämään yksin. Olisi niin paljon rakkautta annettavana :(
[/quote]
Laitoin miinuksia äklömakeilustasi, mutta kokeile baarista.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:19"]
[/quote]
Laitoin miinuksia äklömakeilustasi, mutta kokeile baarista.
[/quote]
Kun ei viitsisi baareissakaan notkua :/
Tyypillinen feminismin aiheuttama ongelma. Nainen käy vaan töissä ja odotukset miehen tasolle ovat liian korkeat, ei mitään mielenkiintoa itse tehdä asialle mitään. Ura on tärkeämpi kuin muut ihmiset ja oma napa tärkein. Sitten valitetaan ettei natsaa sen kympin-miehen kanssa ja kaikki muut miehet ovat näkymättömiä.