Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin miehen?

Vierailija
15.07.2015 |

Töiden tai harrastuksen kautta mahdotonta, eikä kavereitakaan oikein joiden kautta voisin tutustua uusiin sinkkumiehiin. Tuntuu niin epäreilulta että minä, 27-vuotias ihan kivan näköinen ja mukava nainen joudun elämään yksin. Olisi niin paljon rakkautta annettavana :(

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän korkeista vaatimuksista voit syyttää ihan vain itseäsi. Mene nurkkaan häpeämään ja lopeta itkeminen.

Vierailija
42/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos vaaditaan toiselta sitä mitä itselläkin on, tai on elämässä saavuttanut.

Itse en tuota harrasta, sillä jätetäänhän siinä heti kättelyssä aikamoinen määrä mahdollisesti potentiaalisia kumppaneita ulkopuolella ja vaille mahdollisuuksia edes yrittää. Kaupan kassa tai tohtori, 150 tai 190 cm, blondi, brunette tai punapää, lapsia tai lapseton, urheileva tai kirjoista kiinnostunut - eihän näillä ole oikeasti mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:19"]

Töiden tai harrastuksen kautta mahdotonta, eikä kavereitakaan oikein joiden kautta voisin tutustua uusiin sinkkumiehiin. Tuntuu niin epäreilulta että minä, 27-vuotias ihan kivan näköinen ja mukava nainen joudun elämään yksin. Olisi niin paljon rakkautta annettavana :(

[/quote]

No just joo. Ainakin aloitteen tekemällä saat satavarmasti seuraa, jos et nyt ihan kauhean näköinen ole.

Ja juuri tekemässä itse aloitteen (eli valitsemalla itse) on todennäköisempää, että löydät juuri sen kivan miehen, etkä tule jonkun känniääliön iskemäksi.

Ja jos ujostuttaa niin voihan aloitteen tehdä tinderissä esimerkiksi. Tai jos sellaisesta et tykkää, niin mene vaikka Baltic Queen-laivalla, siellä on paljon nuoria sinkkuja. Olin itse äskettäin siellä ja ihmettelin sitä miten paljon siellä diskossa oli naisia jotka tanssivat vain keskenään naiskavereiden kanssa, eivätkä viitsineet hakea miestä, vaikka selkeästi vilkuilivat huoneen miestarjontaa. Nekin naiset varmaan kotiuduttuaan valittavat miten epäreilua oli kun eivät ketään löytäneet.

[/quote]Olikohan Satu ja Tuija siellä?

Vierailija
44/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin miehen. Sellaisen hyvän miehen. Tiedän että saan paljon alapeukkuja, mutta kerron kuitenkin. Miehen pitää osata tehdä päätöksiä, mitään perässävedettävää "joojooihansama" -miestä en halua. Mies on ns. perheen pää joka sanoo viimeisen sanan, mutta itsekäs ei saa olla. Päätöksissä pitää kuunnella kaikkia osapuolia ja tehdä päätökset sen pohjalta. Oma-aloitteisuus olis myös ihan kiva. Jos viemäri ei vedä, niin se aukaistaan heti eikä ens viikolla (toimin näin itsekin enkä jaksa nalkuttaa/valittaa ja jos pitää sanoa, oletan että yksi kerta riittää). Alkoholia saa käyttää, mutta niin ettei sammu tai menetä muistiaan. En etsi itselleni elättäjää tai elätettävää, omillaan pitää tulla toimeen ja elättää mahdolliset omat lapset. Huolehtii hygieniastaan niin ettei suihkussa käynnistä tms. tarvitse huomauttaa. Osaa siivota ja siivoaa ainakin omat sotkunsa.  Iällä ei ole väliä, kunhan on täysikänen. Ulkonäön täytyy olla miellyttävä, mutta mitään yksittäisiä kriteerejä en osaa sanoa.

Hyvä, kunnollinen, miehekäs, naisen huomioon ottava, ihana ja kiva mies siis hakusessa. Sitä odotellessa yksin on hyvä olla :)

Vierailija
45/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy! Tuntuu, että kun itse on aktiivinen etsimään ja käymään myös ulkona niiden miesten kanssa niin eikö joku kohdalle osuva nappaa. Löysin myös baarista viikonloppuna yhden sopivan ehdokkaan ja ehkä näiden tindertreffien myötä oon saanu itsevarmuutta pokailla myös siellä baarissa.

Vierailija
46/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:55"]

Miehen pitää osata tehdä päätöksiä, mitään perässävedettävää "joojooihansama" -miestä en halua. Mies on ns. perheen pää joka sanoo viimeisen sanan, mutta itsekäs ei saa olla. [/quote]

Osaatko yhtään arvata miksi noita "joojoo"-miehiä on niin paljon?

Muutenkin kuulostaa ihanan 60-lukulaiselta.

Vierailija
47/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:47"]

Olen ihan samassa asemassa itsekin. Ihastun aina vääriin miehiin :-( En oikein tiedä mistä niitä löytäisi; netistä?

[/quote]

Niinhän te kaikki naiset, niinhän te kaikki...

Vierailija
48/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:47"]

Miehistähän ei löydy tyyppejä jotka ilmoittavat etsivänsä ainoastaan lapsetonta, 20-32-vuotiasta naista (oma ikä 33) jolla on AMK- tai yliopistotutkinto ja joka on hoikka ja käy salilla? Kyllä vain, näitä miehiä on paljon. Varsinkin niitä joille tuo ikä- ja lapsikysymys on äärimmäisen tärkeä.

[/quote]

Häh, jotain wt-naistako pitäisi sitten etsiä?! Amk-tutkin, oma ikä -10v, normaalipainoinen (harva vaatii että pitää olla hoikka), pikkuisen treenaa. Mikä, siis MIKÄ näissä ehdoissa on kohtuutonta? No ovat kohtuuttomia vain koulut keskenjättäneille surkeimmille naisille.

Vierailija
49/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:04"]

Miehen pitää osata tehdä päätöksiä, mitään perässävedettävää "joojooihansama" -miestä en halua. Mies on ns. perheen pää joka sanoo viimeisen sanan, mutta itsekäs ei saa olla. [/quote]

[/quote] En kyllä osaa arvata. Voisitko kertoa. Tiedän, että olen vanhanaikainen, mutta eipä näistä nykyaikaisista suhteistakaan mitään ole tullut.

Vierailija
50/65 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:41"]

[/quote] En kyllä osaa arvata. Voisitko kertoa. Tiedän, että olen vanhanaikainen, mutta eipä näistä nykyaikaisista suhteistakaan mitään ole tullut.

[/quote]

Suurelle osalle miehistä ei oikeasti ole moneen asiaan mitään ehdotonta mielipidettä. Useat vaihtoehdot käyvät ja ollaan valmiita joustamaan. Ei haluta ottaa riskiä kiistasta jonkin täysin merkitykseltään vähäpätöisen asian takia. Ongelmia tulee silti kun nainen ei suostu hyväksymään eikä ymmärtämään, että joillekin vain jotkin asiat ovat ihan sama. Kaikkeen pitäisi olla vahva mielipide, eikä tätä vahvaa mielipidettä saisi jättää vain niihin kertoihin kun on kyse oikeasti itselle merkityksellisistä asioista.

[/quote]

Louie CK

Vierailija
51/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee baariin jossain Leppävirralla niin ei oo pula kakslahkeisista. Saattasit saada ihan oikeeta isäntää.

Vierailija
52/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:41"]

[/quote]

Suurelle osalle miehistä ei oikeasti ole moneen asiaan mitään ehdotonta mielipidettä. Useat vaihtoehdot käyvät ja ollaan valmiita joustamaan. Ei haluta ottaa riskiä kiistasta jonkin täysin merkitykseltään vähäpätöisen asian takia. Ongelmia tulee silti kun nainen ei suostu hyväksymään eikä ymmärtämään, että joillekin vain jotkin asiat ovat ihan sama. Kaikkeen pitäisi olla vahva mielipide, eikä tätä vahvaa mielipidettä saisi jättää vain niihin kertoihin kun on kyse oikeasti itselle merkityksellisistä asioista.

Vierailija
53/65 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:44"]

Nainen vaikka treffipalstoilta tai kuppilasta. Viestejä tulee satoja ja juottolassa kilpakosijoita kymmeniä.

Miehelle ei varmastikaan rakkaus kohdalle vain satu. Tai ehkä voi sattua, mutta tuossa iässä en enää pahemmin laittaisi toivoani sattuman varaan. Pakko olla äärimmäisen aktiivinen muuten aika ajaa ohi, eikä edessä ole kuin loppuelämä yksin.

[/quote]

Miten miehet voivat olla näin pihalla? Vai satoja viestejä ja kymmeniä aloitteita illassa? Hah hah.

[/quote]

Totta. Varmasti monille naisille "sadat viestit" ja "kymmenet aloitteet" päivässä ovat aivan utopiaa... Monet naiset kirjoittelevat että saavat vain ei-toivottuja lähentely-yrityksiä, ei toivotuilta miehiltä...

Enemmistölle miehistä "kymmenet aloitteet" kattavat sitten koko elämän.

41v m

Vierailija
54/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 30v. nainen. Ei yhden yhtä seurustelusuhdetta takana, vaikka on oltu ihmisten ilmoilla vuositolkulla.

Liityin nettideittiin ja voin kertoa, että ei todellakaan tule mitään "satoja" vastauksia. Joku 10 on tullut.

Ja jokainen mies, jolle olen itse laittanut viestiä, ei ole vastannut. Eikä ole todellakaan mitään miesmalleja, hyi, vaan tavallisia ihmisiä.

Ainoa, joka on sanonut olleensa ihastunut muhun, oli eräs narkomaani. Siinä yksi huisin "korkeasta" rimoistani: ei nistejä eikä alkoholisteja. Jos päihdeogelmainen rikollinen lasketaan "tavalliseksi, normaaliksi mieheksi", niin sitten pidän mielelläni riman korkealla.

Baarissa, jos olen mennyt juttelemaan, mieheltä on tullut vastaukseksi ensimmäiseksi: painu huora vittuun! (Ei, en ole epäkohtelias.) Joten olen luopunut noista kännikaloista. Eikä sieltä kunnon miehiä kuulemma löydykään.

Viimeisin mies ei halunnut alkaa seurustelemaan, koska haluaa tyttöystävän, jolla on silikonit.

Vierailija
55/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:46"]

Täällä myös 30v. nainen. Ei yhden yhtä seurustelusuhdetta takana, vaikka on oltu ihmisten ilmoilla vuositolkulla.

Liityin nettideittiin ja voin kertoa, että ei todellakaan tule mitään "satoja" vastauksia. Joku 10 on tullut.

Ja jokainen mies, jolle olen itse laittanut viestiä, ei ole vastannut. Eikä ole todellakaan mitään miesmalleja, hyi, vaan tavallisia ihmisiä.

Ainoa, joka on sanonut olleensa ihastunut muhun, oli eräs narkomaani. Siinä yksi huisin "korkeasta" rimoistani: ei nistejä eikä alkoholisteja. Jos päihdeogelmainen rikollinen lasketaan "tavalliseksi, normaaliksi mieheksi", niin sitten pidän mielelläni riman korkealla.

Baarissa, jos olen mennyt juttelemaan, mieheltä on tullut vastaukseksi ensimmäiseksi: painu huora vittuun! (Ei, en ole epäkohtelias.) Joten olen luopunut noista kännikaloista. Eikä sieltä kunnon miehiä kuulemma löydykään.

Viimeisin mies ei halunnut alkaa seurustelemaan, koska haluaa tyttöystävän, jolla on silikonit.

[/quote]

Tällaisia tekstejä kun lukee, niin epäilee asuvansa jossain rinnakkaistodellisuudessa.

En väitä etteikö tuollaista voi sattua ja olla, mutta kaikki omat tiedot kaveri/sukulaisnaisten kokemuksista ovat täysin päinvastaisia. Tinder-matchejakin olisi niin paljon, että ei kuukauden päivät riitä deittailuun, baarissa iskuyrityksiä riittää (toki osa perinteisen limaisia) ja muutenkin tapailurintamalla on jatkuvaa liikettä.

Vierailija
56/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan sama ongelma! Olen ihan kivan näköinen 25v, urheilullinen, akateeminen, mukava ja iloinen nainen, melko normaali siis. Silti ei vaan miestä tunnu löytyvän mistään, minua ei kysytä ikinä edes treffeille. Baareissa en liiku ja tinderissä miehet ei hirveästi minulle juttele. 

Aina kun lähden ulkomaille lomalle saan aivan älyttömästi huomiota miehiltä. Nämä miehet ovat pääasiassa pohjois- ja keskieurooppalaisia myös ruotsalaisia. En ymmärrä miksi en vain kelpaa suomalaisille miehille.

Vierailija
57/65 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:52"]

Täällä toinen nainen, täysin samoilla ominaisuuksilla. Keskityn pääasiassa omaan elämääni, harrastuksiini ja ystäviini, ehkä joskus löydän itselleni sopivan miehen, joka haluaisi nähdä ja tutustua parisuhdemielessä eikä vain sängyssä la-su välisenä yönä :) Harmittaahan se sinkkuus silti, kun olen muutoin valmis parisuhteeseen ja haluaisin jakaa elämäni miehen kanssa ja pidän itseäni oikeasti hyvänä 'tyttöystävämateriaalina' :) Enkä ole edes ainoa tämän ongelman kanssa painiva nainen kaveripiirissä, vaan aika yleistä näyttää sinkkuus olevan naisille.

Enkä ymmärrä miksi miehet täällä ehdottavat naisille baareja miehen löytämiseen. Kai te itse ymmärrätte, että niistä ei löydä kuin seksiseuraa.

[/quote]

Miksi alapeukut?

[/quote]

En muista alapeukutinko, mutta monet ihan tavalliset ihmiset löytää niitä seurustelukumppaneita mm. sieltä baarista. Siis naisena tunnen naisia, jotka on tavanneet seurustelukumppaninsa baarissa, eivätkä välttämättä ole siis hypänneet sänkyyn ekana iltana. Ehkä käyt väärissä baareissa?

Vierailija
58/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:32"]

Hyvin usein, varsinkin naissinkuilla, on aivan käsittämättömän valtaisat odotukset / vaatimukset sen miehen suhteen. Silloinkin, kun ei itse välttämättä olisi edellytyksiä kauheasti vaatia.

Miehen pitää tietysi olla tietyn mittainen ja painoinen. Korkeasti koulutettu ja /vähintään tai hyvätuloinen ja kohtuu varakas. Ei mielellään lapsia, eikä ainakaan missään tapauksessa lähi-isä / yhteishuoltajuus. Ikäkriteeritkin ovat usein melko tiukat + - pari vuotta siihen omaan ikään. Lisäksi henkisiä ja fyysisiä ominaisuuksia luetellaan usein pitkä lista.[/quote]

Lisäksi pitää olla fiksu, hauska, rehellinen, sosiaalinen, kiltti mutta samalla myös tarpeeksi miehekäs.

Pitää osata pukeutua, pitää osata viedä jalata alta ja huolehtia kropasta ja olla hyvä sängyssä.

Ja turha kenenkään on nyt sanoa, että en minä noita kaikkia vaadi, varmasti kaikki eivät vaadi, mutta kyllähän nuo kriteerit tulevat usein esiin.

Ja ne naiset jotka väittävät että pari kaksi kriteeriä ainoastaan löytyy, niin sitten kun sellainen mies tulee vastaan joka oikeasti täyttää nuo kaksi kriteeriä niin todetaan että ei se vaan ollut mun tyyppiä jotenkin.

Vierailija
59/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisena aloitteita voi aina tehdä - ikävä vaan miehet tulkitsevat ne vain helposti saatavaksi seksiksi :)

Yhtä lailla kun me naiset ollaan pihalla parisuhdekulttuurista te miehet olette myös.

Vierailija
60/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:32"]

Hyvin usein, varsinkin naissinkuilla, on aivan käsittämättömän valtaisat odotukset / vaatimukset sen miehen suhteen. Silloinkin, kun ei itse välttämättä olisi edellytyksiä kauheasti vaatia.

Miehen pitää tietysi olla tietyn mittainen ja painoinen. Korkeasti koulutettu ja /vähintään tai hyvätuloinen ja kohtuu varakas. Ei mielellään lapsia, eikä ainakaan missään tapauksessa lähi-isä / yhteishuoltajuus. Ikäkriteeritkin ovat usein melko tiukat + - pari vuotta siihen omaan ikään. Lisäksi henkisiä ja fyysisiä ominaisuuksia luetellaan usein pitkä lista.[/quote]

Lisäksi pitää olla fiksu, hauska, rehellinen, sosiaalinen, kiltti mutta samalla myös tarpeeksi miehekäs.

Pitää osata pukeutua, pitää osata viedä jalata alta ja huolehtia kropasta ja olla hyvä sängyssä.

Ja turha kenenkään on nyt sanoa, että en minä noita kaikkia vaadi, varmasti kaikki eivät vaadi, mutta kyllähän nuo kriteerit tulevat usein esiin.

Ja ne naiset jotka väittävät että pari kaksi kriteeriä ainoastaan löytyy, niin sitten kun sellainen mies tulee vastaan joka oikeasti täyttää nuo kaksi kriteeriä niin todetaan että ei se vaan ollut mun tyyppiä jotenkin.

[/quote]

Älä nyt, minä ainakin haaveilen kaiken päivää miehestä joka olisi tyhmä, tylsä, valehtelija, juro, ilkeä ja naismainen. Tunkisi kaljamahansa verkkareihin.

Niin, mutta ethän sitä tietenkään tarkoittanut. Tarkoitit vain että pitäisi kelvata normaali kunnon mies. Mikä sitten on normaali kunnon mies? No ihan kaikki jotka eivät koskaan ole hakanneet naistaan kännissä. Kyllä pitäisi kelvata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi