Mistä löytäisin miehen?
Töiden tai harrastuksen kautta mahdotonta, eikä kavereitakaan oikein joiden kautta voisin tutustua uusiin sinkkumiehiin. Tuntuu niin epäreilulta että minä, 27-vuotias ihan kivan näköinen ja mukava nainen joudun elämään yksin. Olisi niin paljon rakkautta annettavana :(
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:10"]
Väärin. Itse olisin useammastakin ollut kiinnostunut mutta minua ei kukaan halunnut kuin korkeintaan satunnaisseuraksi tai kaveriksi. Useimmiten sain kuulla että olen ihan nätti ja kiva mutta ei sovittaisi yhteen pidemmän päälle. Tällaista tämä on jos on valtavirrasta poikkeavat mielenkiinnonkohteet ja harrastukset eikä samanlaista sielua tule vastaan.
[/quote]
Minä olen huomattavan hyvässä fyysisessä kunnossa, maisteri, käyn töissä, yli 180 cm pitkä jne. Olen kieltäytynyt tapaamasta naista uudestaan tasan kahdesta syystä: joko a) ylipaino tai b) selvästi käytökseen vaikuttava tila, kuten kehitysvamma, aivovamma tai jokin mielenterveyden kummallisuus
...eli millaisia miehiä siis olisit itse halunnutkaan, mutta heitä ei kiinnostanut...?
[/quote]
Miehistähän ei löydy tyyppejä jotka ilmoittavat etsivänsä ainoastaan lapsetonta, 20-32-vuotiasta naista (oma ikä 33) jolla on AMK- tai yliopistotutkinto ja joka on hoikka ja käy salilla? Kyllä vain, näitä miehiä on paljon. Varsinkin niitä joille tuo ikä- ja lapsikysymys on äärimmäisen tärkeä.
Joskus miettii treffeillä, onko sen tuiki tavallisen miehen ihan pakko olla niin avuton? Kun luulisi että ei olisi niin ylivoimaista opetella ne alkeelliset sosiaaliset taidot. Mutta tuntuu olevan. Sitten nuo miehet kuvittelevat että vika oli siinä kun eivät olleet rikkaita supermalleja.
[/quote]
33 vuotias mies on hyvinkin mahdollisesti vielä ekalla kierroksella, eli omia lapsia ei ehkä ole eikä kovin traumaattista menneisyyttä. Vajaa 40 ja yli, niin lähes kaikki (paitsi pk-pojat) ovat olleet jo yhdessä tai useammassa suhteessa ja lapsiakin on. Näillä miehillä ei ole kauheasti valinnanvaraa, ellei ole a)varallisuutta b)asemaa tai c)ulkonäköä.
Mutta ihan normi 25-35 kundi on tänäpäivänä usein kohtuu kunnossa ja normaali ulkoisesti ja sisäisesti. Sillon voi hyvin laittaa hakukriteeriksi juuri 20-30v naisen, joka huolehtii itsestään ja kunnostaan, ja omaa jonkunlaisen koulutuksen tai toimeentulon.
Vai tarkoititko, että sellaset läskit 33 vuotiaat bensalenkkarit, jotka ei osaa puhua naisen kanssa mistään, etsii säännöllisesti parikymppisiä malleja?
Mun kokemuksen mukaan pääosa miehistä hakee paremmin sellasta seuraa, mihin niillä voisi olla kohtalaiset mahikset. Naisethan hyvin usein kelpuuttaa vähän vanhemmankin miehen (biologia on vaan asian niin suunnitellut vaikka se kuinka harmittaisi).
33 vuotias (tai vaikka 40v) mies voi ihan hyvin perustaa vielä perheen, jos haluaa. Moni 20-25 vuotias nainen haluaa perheen (siis myös lapsia).
Jos 33v mies etsii yli 40v naista, on naisella lähes varmasti jo lapsia ennestään eikä uusia ole luvassa.
20-25 vuotias nainen saa kolmekymppisestä miehestä paljon paremman miehen kun ikäisestään. Miehet vaan kypsyy niin paljon hitaammin. 20-25 vuotiaiden miesten on usein hankala sitoutua, kun kaverit ja harrastukset ja biletys kiinnostaa niin paljon. Yli kakskymppinen nainen, 25 viimeistään alkaa jo olla siinä kodinrakennusiässä => juuri sopiva kumppani jo pikkusen seestyneelle ja alkupääomaa kerryttäneelle 30 vuotiaalle.
Niin se menee, että parhaat mahdollisuudet menestyä on jos hakee suunnilleen omantasoistaan seuraa (tarkoittaa siis että ne jotka tietää olevansa ulkonäöllisesti ns. keskivertoja niin keskittyvät samanlaisiin kumppaniehdokkaisiin).
Naiset menestyy lisäksi parhaiten, kun etsivät heti alkuun 2-15 v vanhempaa miestä. Tasokkaita ehdokkaita löytyy varmasti.
Naiset taas menestyy heikoimmin, jos etsivät 5-15v nuorempaa seuraa. Tai siis panoseuraa saavat varmasti, mutta pitkäaikaista suhdetta... aika harvoin.
Miehet taas menestyy parhaiten, kun hakevat haarukalla 10v < oma ikä < 5v haarukalla naista, kunhan on fyysisesti ja henkisesti normaali. Asiaa auttaa, jos on jollain tapaa kiinnostava persoona, se ehkä tulee esiin sitten niistä viesteistä mitä vaihdetaan tai jutuilla baaritiskillä. Enkä tarkoita lesoilua harrastuksista, vaan ihan ne ajatukset, onko niissä mitään mielenkiintoista. Raha ja asema tuo aina lisää menestymisen mahdollisuuksia, silloin voi siitä ulkonäöstäkin joustaa. Miettikää nyt vaikka Hjallista... ei ulkonäköä, ikää joku 60+, panee säännöllisesti nuoria kauniita naisia. Miksiköhän.......???
Mies taas ei kiinnostu naisen asemasta eikä varallisuudesta kauhean usein. Mies haluaa silmäniloa ja aktiivista iloista seuraa, myös sänkyyn. Miestä ei niin paljoa haittaa, vaikka naisen koulutus olisi alempikin, jos nainen on kuitenkin jotenkuten sivistynyt ja mukava. Itsekeskeiset, omahyväiset naiset ei kauheasti sytytä, vaikka olisivat kuinka hyvässä kunnossa. Siksi mies etsii mieluummin nuorta nättiä naista kun itseään vanhempaa leidiä.. pitempiaikaiseksi kumppaniksi. Pikahauskaan käy tietysti sitten melkeen kuka vaan.
Tuntuu näin APna siltä että itseä nuoremmat miehet ei vielä halua sitoutua ja sitten taas ne yli 30-vuotiaat on niitä, jotka ei haluakkaan ikinä vakiintua. Toki on poikkeuksiakin, mutta näin pääsääntöisesti.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:19"]
Töiden tai harrastuksen kautta mahdotonta, eikä kavereitakaan oikein joiden kautta voisin tutustua uusiin sinkkumiehiin. Tuntuu niin epäreilulta että minä, 27-vuotias ihan kivan näköinen ja mukava nainen joudun elämään yksin. Olisi niin paljon rakkautta annettavana :(
[/quote]
No just joo. Ainakin aloitteen tekemällä saat satavarmasti seuraa, jos et nyt ihan kauhean näköinen ole.
Ja juuri tekemässä itse aloitteen (eli valitsemalla itse) on todennäköisempää, että löydät juuri sen kivan miehen, etkä tule jonkun känniääliön iskemäksi.
Ja jos ujostuttaa niin voihan aloitteen tehdä tinderissä esimerkiksi. Tai jos sellaisesta et tykkää, niin mene vaikka Baltic Queen-laivalla, siellä on paljon nuoria sinkkuja. Olin itse äskettäin siellä ja ihmettelin sitä miten paljon siellä diskossa oli naisia jotka tanssivat vain keskenään naiskavereiden kanssa, eivätkä viitsineet hakea miestä, vaikka selkeästi vilkuilivat huoneen miestarjontaa. Nekin naiset varmaan kotiuduttuaan valittavat miten epäreilua oli kun eivät ketään löytäneet.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:44"]
Nainen vaikka treffipalstoilta tai kuppilasta. Viestejä tulee satoja ja juottolassa kilpakosijoita kymmeniä.
Miehelle ei varmastikaan rakkaus kohdalle vain satu. Tai ehkä voi sattua, mutta tuossa iässä en enää pahemmin laittaisi toivoani sattuman varaan. Pakko olla äärimmäisen aktiivinen muuten aika ajaa ohi, eikä edessä ole kuin loppuelämä yksin.[/quote]
Moni mies kylläkin on sanonut että vasta nelikymppiseksi tultuaan alkoivat naiset kiinnostua hänestä.
Eli voisi siinä niinkin käydä. Onneksi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:15"]
Minulla on aivan sama ongelma! Olen ihan kivan näköinen 25v, urheilullinen, akateeminen, mukava ja iloinen nainen, melko normaali siis. Silti ei vaan miestä tunnu löytyvän mistään, minua ei kysytä ikinä edes treffeille. Baareissa en liiku ja tinderissä miehet ei hirveästi minulle juttele.
[/quote]
Täällä toinen nainen, täysin samoilla ominaisuuksilla. Keskityn pääasiassa omaan elämääni, harrastuksiini ja ystäviini, ehkä joskus löydän itselleni sopivan miehen, joka haluaisi nähdä ja tutustua parisuhdemielessä eikä vain sängyssä la-su välisenä yönä :) Harmittaahan se sinkkuus silti, kun olen muutoin valmis parisuhteeseen ja haluaisin jakaa elämäni miehen kanssa ja pidän itseäni oikeasti hyvänä 'tyttöystävämateriaalina' :) Enkä ole edes ainoa tämän ongelman kanssa painiva nainen kaveripiirissä, vaan aika yleistä näyttää sinkkuus olevan naisille.
Enkä ymmärrä miksi miehet täällä ehdottavat naisille baareja miehen löytämiseen. Kai te itse ymmärrätte, että niistä ei löydä kuin seksiseuraa.
Kelpuuttaako ap alle 20cm kulleja?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:32"]
Hyvin usein, varsinkin naissinkuilla, on aivan käsittämättömän valtaisat odotukset / vaatimukset sen miehen suhteen. Silloinkin, kun ei itse välttämättä olisi edellytyksiä kauheasti vaatia.
Miehen pitää tietysi olla tietyn mittainen ja painoinen. Korkeasti koulutettu ja /vähintään tai hyvätuloinen ja kohtuu varakas. Ei mielellään lapsia, eikä ainakaan missään tapauksessa lähi-isä / yhteishuoltajuus. Ikäkriteeritkin ovat usein melko tiukat + - pari vuotta siihen omaan ikään. Lisäksi henkisiä ja fyysisiä ominaisuuksia luetellaan usein pitkä lista.
Ainakin kun noita netti-ilmoja selailee. Tavallinen kiva suomalainen mies ei kyllä tuolla netti-ilmomailmassa menesty, jos laittaa ihan omat kuvat ja kertoilee about rehellisesti itsestään. Ei vaan kelpaa, kun jokainen pikkusen pullukka taviksen näkönen yh-äiti kuvittelee että saa sieltä netistä sen mallina toimivan purjehtijatohtorin joka harrastuksena tekee remppahommia ja korjaa prätkiä jossei ole soittamassa bändinsä kanssa.
Tavallaan ymmärrän kyllä hyvin, että kun etsii jotakuta, niin se "kipinä" pitää syntyä, ja jotkut ajattelee ettei sitä kipinää synny ellei jotkut perusvaatimukset ensin täyty, mutta joskus kannattaa hieman miettiä että onko itsellä liian suuret odotukset omaan tasoon nähden. Jos jatkuvasti saa treffipyyntöjä ja ehdotuksia hyvännäköisiltä miehiltä, niin silloin voi päätellä että itsellä on jonkun verran valinnanvaraa. Jossei kukaan mies tunnu kiinnuostuvan, niin silloin pitää havahtua siihen, että omia kriteerejä pitää ehkä tarkastella vähän laajemmin.
Mutta niin... jossei sitten koskaan fyysisesti törmää missään mieheen, eikä halua hyödyntää nettiäkään /tinderia tms. seuranhaussa... niin sitten tietty keinot alkaa olla vähissä, sitten täytyy tosiaan luottaa siihen, että se onni kirjaimellisesti joskus kävelee päin.
[/quote]
Miehistähän ei löydy tyyppejä jotka ilmoittavat etsivänsä ainoastaan lapsetonta, 20-32-vuotiasta naista (oma ikä 33) jolla on AMK- tai yliopistotutkinto ja joka on hoikka ja käy salilla? Kyllä vain, näitä miehiä on paljon. Varsinkin niitä joille tuo ikä- ja lapsikysymys on äärimmäisen tärkeä.
Joskus miettii treffeillä, onko sen tuiki tavallisen miehen ihan pakko olla niin avuton? Kun luulisi että ei olisi niin ylivoimaista opetella ne alkeelliset sosiaaliset taidot. Mutta tuntuu olevan. Sitten nuo miehet kuvittelevat että vika oli siinä kun eivät olleet rikkaita supermalleja.
[/quote]
Mitä niillä taidoilla on väliä? Eikö siinä olla juurikin tutustumassa. Jos on aikaa olla kymmeniä vuosia yhdessä niin etköhän sinä niissä vuosissa kerkeä niihin miehiin tutustumaan? Vai missä ongelma?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:47"]Miehistähän ei löydy tyyppejä jotka ilmoittavat etsivänsä ainoastaan lapsetonta, 20-32-vuotiasta naista (oma ikä 33) jolla on AMK- tai yliopistotutkinto ja joka on hoikka ja käy salilla? Kyllä vain, näitä miehiä on paljon. Varsinkin niitä joille tuo ikä- ja lapsikysymys on äärimmäisen tärkeä.[/quote]
Niin siis kuinka usein olet törmäänyt mieheen netissä tai livenä joka vaatii kumppaniltaan tutkintoja? Oisko tuossa niin että huomattavaa sosioekonoomista kuilua yritit ylittää, eli ehdokas oli varakas ja johtavassa asemassa oleva ja sinä et?
Itsestään huolehtiva eli salilla hoikaksi, se onkin sitten varmaan yleinen toive.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:40"]
Tuntuu näin APna siltä että itseä nuoremmat miehet ei vielä halua sitoutua ja sitten taas ne yli 30-vuotiaat on niitä, jotka ei haluakkaan ikinä vakiintua. Toki on poikkeuksiakin, mutta näin pääsääntöisesti.
[/quote]
Yleensä kun alkaa naisen kanssa olemaan, n kuukauden kuluttua alkaa ilmestymään monia vaatimuksia siitä, millainen miehen tulisi olla, mihin suuntaan miehen tulee kehittyä että nainen on tyytyväinen.
En minä ainakaan jaksa sitä. Teen parhaani parisuhteen eteen, mutta ei todellakaan kiinnosta alkaa pelleksi. Omillaan kuitenkin pärjää hyvin, eikä tarvitse kenenkään edessä olla koirana.
m36
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:52"]
Täällä toinen nainen, täysin samoilla ominaisuuksilla. Keskityn pääasiassa omaan elämääni, harrastuksiini ja ystäviini, ehkä joskus löydän itselleni sopivan miehen, joka haluaisi nähdä ja tutustua parisuhdemielessä eikä vain sängyssä la-su välisenä yönä :) Harmittaahan se sinkkuus silti, kun olen muutoin valmis parisuhteeseen ja haluaisin jakaa elämäni miehen kanssa ja pidän itseäni oikeasti hyvänä 'tyttöystävämateriaalina' :) Enkä ole edes ainoa tämän ongelman kanssa painiva nainen kaveripiirissä, vaan aika yleistä näyttää sinkkuus olevan naisille.
Enkä ymmärrä miksi miehet täällä ehdottavat naisille baareja miehen löytämiseen. Kai te itse ymmärrätte, että niistä ei löydä kuin seksiseuraa.
[/quote]
Miksi alapeukut?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:46"]
Baarissa, jos olen mennyt juttelemaan, mieheltä on tullut vastaukseksi ensimmäiseksi: painu huora vittuun! (Ei, en ole epäkohtelias.) Joten olen luopunut noista kännikaloista. Eikä sieltä kunnon miehiä kuulemma löydykään.
[/quote]
Missä lie räkälässä olet käynyt. Laivalla esimerkiksi ei varmasti tule tuollaisia vastauksia.
Itse todistin viime viikonloppunakin laivalla kun ihan tavallisen näköinen noin 30-vuotias nainen meni istumaan vastakkain erään miehen luokse. Taisi kysyä vaan että saako tähän istua, ja siinä ne näytti hyvin tulevan toimeen vielä paljon myöhemminkin. Olihan se nainen selvästi vähän juonut, mutta kunhan ei kaatokännissä ole niin ei vaikuta kamalalta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:23"]
Alepan kassalta
[/quote]
Mun lähialepan kassaneiti onkin erityisen sievä pirtsakka tytskä, sääli että olen liian vanha edes yrittämään.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:52"]
[/quote]
Miksi alapeukut?
[/quote]
En muista alapeukutinko, mutta monet ihan tavalliset ihmiset löytää niitä seurustelukumppaneita mm. sieltä baarista. Siis naisena tunnen naisia, jotka on tavanneet seurustelukumppaninsa baarissa, eivätkä välttämättä ole siis hypänneet sänkyyn ekana iltana. Ehkä käyt väärissä baareissa?
[/quote]
En minä eikä kukaan muukaan noista sinkkuystävistäni ole kyllä löytänyt. Olen käynyt niin istumapaikoissa kuin erityyppisissä yökerhoissa. Nykyisin toki en miltei lainkaan enää kun on kasvanut aikalailla yli tuosta vaiheesta jo, mieluummin käyttää aikansa muuhun :)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:53"]
[/quote]
[/quote]
33 vuotias mies on hyvinkin mahdollisesti vielä ekalla kierroksella, eli omia lapsia ei ehkä ole eikä kovin traumaattista menneisyyttä. Vajaa 40 ja yli, niin lähes kaikki (paitsi pk-pojat) ovat olleet jo yhdessä tai useammassa suhteessa ja lapsiakin on. Näillä miehillä ei ole kauheasti valinnanvaraa, ellei ole a)varallisuutta b)asemaa tai c)ulkonäköä.
Mutta ihan normi 25-35 kundi on tänäpäivänä usein kohtuu kunnossa ja normaali ulkoisesti ja sisäisesti. Sillon voi hyvin laittaa hakukriteeriksi juuri 20-30v naisen, joka huolehtii itsestään ja kunnostaan, ja omaa jonkunlaisen koulutuksen tai toimeentulon.
Vai tarkoititko, että sellaset läskit 33 vuotiaat bensalenkkarit, jotka ei osaa puhua naisen kanssa mistään, etsii säännöllisesti parikymppisiä malleja?
Mun kokemuksen mukaan pääosa miehistä hakee paremmin sellasta seuraa, mihin niillä voisi olla kohtalaiset mahikset. Naisethan hyvin usein kelpuuttaa vähän vanhemmankin miehen (biologia on vaan asian niin suunnitellut vaikka se kuinka harmittaisi).
33 vuotias (tai vaikka 40v) mies voi ihan hyvin perustaa vielä perheen, jos haluaa. Moni 20-25 vuotias nainen haluaa perheen (siis myös lapsia).
Jos 33v mies etsii yli 40v naista, on naisella lähes varmasti jo lapsia ennestään eikä uusia ole luvassa.
20-25 vuotias nainen saa kolmekymppisestä miehestä paljon paremman miehen kun ikäisestään. Miehet vaan kypsyy niin paljon hitaammin. 20-25 vuotiaiden miesten on usein hankala sitoutua, kun kaverit ja harrastukset ja biletys kiinnostaa niin paljon. Yli kakskymppinen nainen, 25 viimeistään alkaa jo olla siinä kodinrakennusiässä => juuri sopiva kumppani jo pikkusen seestyneelle ja alkupääomaa kerryttäneelle 30 vuotiaalle.
[/quote]
Eiköhän tuossa tarkoitettu ihan vaan, että on hypokrittistä kritisoida nimenomaan naisten asettamia vaatimuksia, kun miehillä on aivan vastaavat vaatimuslistat kumppaneidensa ominaisuuksista. Vastauksellasi vielä todistit kritiikin aiheelliseksi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:14"]
Eiköhän tuossa tarkoitettu ihan vaan, että on hypokrittistä kritisoida nimenomaan naisten asettamia vaatimuksia, kun miehillä on aivan vastaavat vaatimuslistat kumppaneidensa ominaisuuksista. Vastauksellasi vielä todistit kritiikin aiheelliseksi.
[/quote]
Miksi naiselta vaadittavat 1) ikähaarukka 20-32-vee, 2) lapsettomuus ja 3) itsestään huolehtiminen ovat mahdottomia vaatimuksia?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:47"]Miehistähän ei löydy tyyppejä jotka ilmoittavat etsivänsä ainoastaan lapsetonta, 20-32-vuotiasta naista (oma ikä 33) jolla on AMK- tai yliopistotutkinto ja joka on hoikka ja käy salilla? Kyllä vain, näitä miehiä on paljon. Varsinkin niitä joille tuo ikä- ja lapsikysymys on äärimmäisen tärkeä.[/quote]
Niin siis kuinka usein olet törmäänyt mieheen netissä tai livenä joka vaatii kumppaniltaan tutkintoja? Oisko tuossa niin että huomattavaa sosioekonoomista kuilua yritit ylittää, eli ehdokas oli varakas ja johtavassa asemassa oleva ja sinä et?
Itsestään huolehtiva eli salilla hoikaksi, se onkin sitten varmaan yleinen toive.
[/quote]
Tää menee kato niin, että av-nainen ajattelee vain omalta näkökulmastaan asiat. Koska naiset yleisesti pitävät akateemista tutkintoa kriteerinä, tuohonkin piti lisätä se kun ei kerran tullut mieleen oikeita miesten vaatimuksia. Vaikka nyt alentuikin jopa AMK-tasolle että jotain eroa olisi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:44"]
Nainen vaikka treffipalstoilta tai kuppilasta. Viestejä tulee satoja ja juottolassa kilpakosijoita kymmeniä.
Miehelle ei varmastikaan rakkaus kohdalle vain satu. Tai ehkä voi sattua, mutta tuossa iässä en enää pahemmin laittaisi toivoani sattuman varaan. Pakko olla äärimmäisen aktiivinen muuten aika ajaa ohi, eikä edessä ole kuin loppuelämä yksin.
[/quote]
Joopajoo, on teillä miehillä aina niin rankkaa ja naiset ei ole tahtomattaan ikinä yksin. Olen nettitreffeillä ravannut jo kuutisen vuotta, samoin käynyt ulkona ja pitänyt ns. silmät auki. Silti olen ollut sinkku koko ikäni vaikka ihan perusnätti ja hoikka nainen olen. Ikää samat kuin aloittajalla ja samat murheet.
Tuntuu että menee koko elämä hukkaan kun ei saa ketään pitää hyvänä tai tuntea ikinä toisen ihoa omaa vasten.
[/quote]
Niin, eli et löytänyt sopivaa. Varmasti joku tämän kuuden vuoden aikana deittaamasi olisi sinut mielellään vierelleen ottanut. Ei pidä tietenkään tyytyä, mutta on outoa jos kuuden vuoden aikana ei löydy edes yhtä kiinnostavaa kumppaniehdokasta.
[/quote]
Väärin. Itse olisin useammastakin ollut kiinnostunut mutta minua ei kukaan halunnut kuin korkeintaan satunnaisseuraksi tai kaveriksi. Useimmiten sain kuulla että olen ihan nätti ja kiva mutta ei sovittaisi yhteen pidemmän päälle. Tällaista tämä on jos on valtavirrasta poikkeavat mielenkiinnonkohteet ja harrastukset eikä samanlaista sielua tule vastaan.
Taas kivaa yleistystä teiltä miespuolisilta että nainen on se joka valitsee. Kyllä ne on miehet jotka valitsee itseään miellyttävät ja loput jää aivan huomiotta. Aloitteen tekevä nainen on jopa epätoivoinen ja säälittävä monen mielestä.