Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat pilalle hemmotellut henkilöt jotka tiedät?

Vierailija
15.07.2015 |

Mulle tulee mieleen eräs jo 22 vuotias nuori nainen, jolle ei kelpaa yksinkertaisesti mikään. Hetken aikaa se saattaa innostua jostain, mutta pian se jo haukottelee että hohhoijjaa kun on tylsää. Sille on ostettu vaikka mitä, keksitty kaikenlaista tekemistä, viety moneen eri paikkaan ja aina vaan se haukotteleee kovaan ääneen ja valittaa kuinka on tylsäääääääh. Muutaman kerran tehnyt mieli ottaa niskasta kiinni ja ravistella että eikö sulle jumalauta mikään kelpaa!! Nyt se vinkuu että lähdetäänkö laivalle.... En todellakaan lähde mukaan sillä eukko pilaa jokaisen matkan sillä valittamisellaan.

Joskus se valitti sitä ettei ole mitään tekemistä ja on niin yksinäistä, niin muut alkoivat sitten pyytämään sitä enemmän mukaan kaikkiin tapahtumiin ja järjestämään kaikkea hauskaa tekemistä ja yhteistä ajanvietettä. Vaan ei enää kun pelkkää valitusta siitä miten kaikki on ihan väärin ja haukottelua saa kuunnella kokoajan. Olkoon sitten yksin, helvetti.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, sehän on ikiaikainen, vanha viidakon sanonta: vain tylsillä ihmisillä on tylsää. Ja se kyllä pitää paikkansa. Nämä tylsistyjät ovat juuri niitä viihdytä mua-tyyppejä, sellaisia seuraelämän riippakiviä, jotka eivät koskaan keksi itse mitään, joilla ei riitä äly, ei huumori ja ennen kaikkea ei asennetta. Ne on umpitylsiä.

Mun kokemuksen mukaan yleensä hemmotellut kakarat eivät ole aikuisena mitenkään erityisen vaativia, kyllä se Siperia opettaa melko nopeasti maailman menon. Mut sellaiset, joilla kihahtaa vasta tossa teini-iässä jokin asia hattuun, niin sellaisilla voi olla työelämässä sopeutumisvaikeuksia.

Tulee mieleeni sukulaislikka, josta kehittyi melko iäkkäille vanhemmilleen melkoinen kotityranni ja jonka ei tarvinnut kuin hieman rypistää kulmiaan, niin jo vanhemmat kilvan sovittelivat ja sivelivät, et voi voi eikö mennyt niin kuin piti. No, tämä likka ekassa duunipaikassaan yritti sitä samaa. Siellä se rypisteli otsaansa ja murjotti mykkänä, eikä kukaan ollut moksiskaan DDD. No kyllä se siitä tasaantui, mut ton kotityranniansa se on vienyt kattamaan oman perhe-elämänsä. Ukko ja lapset totteloo.

Pitää varmasti osittain paikkansa, mutta uskallan olla myös eri mieltä. Olen itse aina joka paikan viihdyttäjä ja sellainen yleinen ilopilleri, muiden naurattaja. Mulla on yleisesti ottaen aina tylsää ja se johtuu siitä, että mun lisäksi todella harvoin keksii mitään hauskaa ajanvietettä. On aika helvetin tylsä ja masentava elämä, kun on aina se reki joka vetää muita perässä. Ois kiva, jos joku päivä sais myös itse kokea sen, että joku ihminen olis sen verran kekseliäs, että vois itse relata ja nauttia. 

Jees.

Vierailija
22/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen kaveri jonka äiti hankki sille keskustasta asunnon, sisusti sen, toi ruokaa ja teki pojalle ruuat, ja paloitteli vielä pihvitkin pojan lautasella, siis oikeasti miten naurettavan näköistä kun äiti leikkaa aikuiselle pojalle pihvistä suupaloja tai paloittelee kanan rintafileen pieniksi kuutioiksi. Hyvä ettei käynyt pojan persausta pyyhkimässä, tai mistä me tiedetään jos se teki sitäkin. Poika oli vähän alle kolmekymppinen ja säästi kaikki omat tienaamansa rahat tuunausautoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgin keskustan Stokkalla kerran nähtyä.

Arviolta noin 25-29v. nirppanokkaisen oloinen aikuispissis heilui siinä ja sovitteli Burberryn hameita ja takkeja ja huiveja, vei kasan ostoksia kassalle mutta luottokorttinsa ei toiminutkaan. Hermostui silminnähden, tempaisi matkaan kännykkä korvalla, syöksyi portaikkoon muita vastaantulevia ihmisiä törkeästi tönien ja huusi samalla kovaäänisesti kännykkään että miksi isi ei ollut laittanut hänen tililleen muutamaa tonnia ja että kun häntä oli nöytyytetty kassalla kun kortti ei toiminut ja että hänen elämänsä on ihan pilalla isin takia ja ettei halua enää elää. Enempää en kuullut kun hävisi näköpiiristä kimeine äänineen.

Vierailija
24/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex. Oli 27. Asui vanhempiensa luona. Ruoka laitettiin aina valmiiksi. Tili ruokakauppaan et voi hakea mitä lisäksi tarvitsee. Vanhemmat hakivat sovitut vaatteet (kalliit) mistä päin Stadia vain. Sisustivat pojan talon puolen, siivosivat ja keräsivät pyykit. Tyyppi ei tiennyt, kuinka pesukone toimii siis ihan OIKEASTI!! Ulkomaanmatkat maksettiin jopa mulle. Ihania ihmisiä, mut poika oli niin avuton arkielämässä, ettei siitä tullut mitään. Vanhemmat hoitivat myös suhteemme ja eron soitellen ja viestitellen minulle. 

Vierailija
25/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä se Siperia = nainen opettaa. Miespuolinen serkkuni, ainut lapsi, oli pilalle passattu ja sai tehdä, mitä mieli teki. Kieltää ei saanut. Kun jäi koulussa jälki-istuntoon, kun oli tehnyt typeryyksiä, niin eikös äitimuori jo soittanut kiukkuisen puhelun opettajalle.

Poika ei lähtenyt lukioon, vaikka päätä kyllä olisi ollut, vaan meni ammattikouluun, josta selvisi läpi alimmilla mahdollisilla arvosanoilla. Vetkuttelu ja pinnaus, joka oli alkanut jo keskikoulussa, oli jatkunut myös amiksessa. Töitä ei löytynyt, vaan vanhemmat elättivät pienistä tuloistaan poikaa ja irtosihan sieltä sossustakin aina vähän kalja- ja tupakkarahaa.

Äiti hommasi useampiakin asuntoja ja yritti löytää työpaikkaakin. Työkkäri lähetti ammattikurssille, josta poika tai nyt jo mies, erotettiin joksikin aikaa, mutta sai sitten todistuksen, mutta ei silläkään töitä irronnut. Samalla alalla oleva sukulaismies yritti pitää kaveria töissä, mutta ei siitä mitään tullut. Ei ollut taito tarttunut! 

Lopulta sitten tapasi itseään muutaman vuoden vanhemman naisen, joka pani häneen vähän ytyä. Meni iltalukioon ja pääsi ylioppilaaksikin, mutta jatkokoulutusta ei löytynyt. Nainen kuitenkin patisti miehen töihin eli tienaa nykyään sentään elantonsa. Eli on se Siperia opettanut. Nuorena sanoi, että tehkööt työt ne, jotka ne ovat keksineetkin. Hän ei aio verorahoillaan yhteiskuntaa tukea. No nyt tekee sitä!

Vierailija
26/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksa alkaa kertomaan kaikkea, mutta eräälle tutulleni, lähes nelikymppiselle perheenäidille oma eläkkeellä oleva äitinsä tuo päivittäin ruokaa kotiin, koska rouva ei itse osaa kokata. Äitinsä myös tiskaa, pyykkää, siivoaa ison omakotitalon ja hoitaa lasten kasvatuksen.

Vierailija
27/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma 16- vuotias tyttäreni. 

Isovanhemmilta ja isältä puolisoineen tulee pelkkää kuukausirahaa tonni. Ja tämähän on tarkoitettu ns. omiin menoihin eli ravintolasyömiseen, meikkeihin ja muuhun pikkumenoon. 

Sen lisäksi saa haluamansa vaatteet, matkat ym. Ei terve tilanne tämä! Tyttö hoitaa koulun kyllä erittäin hyvin ja käy pari kertaa viikossa töissä eli ei voi maailman hemmotelluimmasta puhua. Työstä erittäin hyvää palautetta on saanut. 

Katkeruuden kitkerää höttöä?! :D

Vierailija
28/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa. Ei riitä  tusina luiskan veskoja, ei riitä puolijoukkueellinen kissoja, ei riitä 90 erilaista yoursin trikoomekkoa, aina pitää vaa hamuta lisää ja lisää. 

Vierailija
29/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaan perheen kaksi noin kolmekymppistä lasta jotka eivät jaksaneet käydä kouluja eikä hakea oikeaa työtä, sitten kun he saivat mielestään hienoja bisnesideoita niin isänsä osti tai vuokrasi liiketilat toiminnalle, sijoitti siihen rahaa, hankki toimittajia ja asiakkaita ja yleensä nuo firmat kaatuivat 3 kk sisään ja niin isä oli taas maksamassa kulut ja velat pois koska olivat ehtineet velkaantua kun piti saada hienot edustusautot ja ties mitä kallista kamaa ja taas sama alusta, vuorotellen kummankin kohdalla! Oli oikein noidankehä yhdessä vaiheessa. Nämä kaksi kuvitteli että yrittäjyys on sitä että ajellaan hienolla autolla pitkin kaupunkia ja ollaan kalleimman mallinen kännykkä korvalla ja juoruillaan kavereille pitkin päivää.

Vierailija
30/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplus palstalla pyörii yksi aika piloille lellitty tyyppi...

Vierailija
31/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs yli nelikymppinen isänsä ainut lapsi. Isä antaa vieläkin rouvalle kuukausirahaa monta sataa kuussa, vaikka rouva itse on työssäkäyvä ihminen. Ei vaan rahat riitä kuulemma mihinkään, kun pitää ostaa vain pelkkää luksusta. Asuu ilmaiseksi isänsä naistystävän omistamassa talossa, laskut maksetaan ja uuden karhea Audi on pihassa (isä ostanut), johon ei tarvitse ostaa kun bensat.

Kaiken kukkuraksi on nyt loukkaantunut isälleen, koska hän kehtasi kysellä ja ihmetellä rouvan raha-menoja, niin pahasti, että ei edes anna lapsensa vastata isänsä puheluihin. On sulkenut isänsä totaalisesti elämänsä ja lapsensa elämän ulkopuolelle, vaikka elää tämän ja naisystävän siivellä.

Ihan käsittämätön tapaus. Kyinen akka ja pappa betalar.

Vierailija
32/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajatyökaverin poika. Äitinsä palvoo poikaa, ostaa sille uusimmat merkkivaatteet, ostaa sille uusimmat tietokoneet ja kalleimmat älypuhelimet. Haluaa että poika on varakkaamman näköinen kuin kaverinsa, vaikka asuvat melko huonolla ja levottomalla asuinalueella joissa tuollainen varustelu kiinnittää nimenomaan negatiivista huomiota ja voi tulla ryöstetyksi! Poika on sen ikäinen että voisi mennä töihin itsekin. Kaikki ruoka valmistetaan pojan ehdoilla. Jos äiti ei ole paistanut 200 gramman härän filettä hänen mieleisekseen niin heittää sen lihan roskiin!

Sanoi äidilleen että pitää ostaa uusi auto, äitinsä kävi ostamassa heille edullisen pienen auton mutta se ei kelvannut pojalle vaan hän ajoi sen lyttyyn tolppaan ja johonkin betonireunukseen jotta pääsisi autosta eroon ja että äiti ottaisi velkaa ja ostaisi uuden, paremman ja isomman ja tottakai kalliimman.

Jos sanoo pojalle ettei ole antaa käteistä rahaa niin poika menee äidin lompakolle kaivamaan tarkistamaan! Tämä nainen kehtaa vielä itse kertoa meille näitä juttuja itsestään ja pojastaan.

Vierailija
33/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan tietää kenestä puhut :'D Mutta hänhän vain haluaa, että "hänestä pidetään huolta". 

Vierailija
34/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan tietää kenestä puhut :'D Mutta hänhän vain haluaa, että "hänestä pidetään huolta". 

Puhutteko te siitä miehensä toimesta pilalle hemmotellusta vähän lapsekkaasta tyypistä?

Vierailija
35/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutteko te siitä miehensä toimesta pilalle hemmotellusta vähän lapsekkaasta tyypistä?

seuraatteko oikeasti jotain nobodyä palstalta toiselle? :D pakkomielteisen kuuloista.

Vierailija
36/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KPE lapset.

Haluavat ja kaskummaa saavat

Vierailija
37/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KPE lapset.

Haluavat ja kaskummaa saavat

Samaa mieltä!

Vierailija
38/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BILE DANI .... gay

Vierailija
39/54 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että kuulunko itse tähän hemmoteltujen porukkaan, mutta tovottavasti en. Olen 25v ja tunnen olevani luuseri koska en ole saanut töitä ja valmistuin vasta tämän ikäisenä. Kesätöissä en ole koskaan ollut, vaan työni ovat olleet aika keikkaluontoisia ja monet pidemmistä hommistani lähes palkattomia työharjoitteluja. Vanhemmiltani olen kyllä saanut pieniä summia "kahvirahaa" kun tavataan vaikka koskaan en ole rahaa pyytänyt vaan kiltisti olen elänyt opiskelijan tuilla ja niillä vähillä säästöillä joita olen saanut kasaan. Näitä juttuja kun lukee niin tulee vähän parempi mieli koska ei minulle kukaan ole koskaan tonneja syytänyt, laskuni maksan itse ja kaikesta shoppailusta ja matkustelusta voin vain haaveilla.

Veljeni sen sijaan kyllä laskisin tähän hemmoteltujen porukkaan. 23, asuu edelleen vanhemilla eikä osallistu kustanuksiin mitenkään. Kouluun menee jos viitsii. Pysyttelee kuitenkin omissa oloissaan talon toisella puolella. Silloin kun harvoin näkee niin tulee puolipukeissa jääkaapille. Mitään ei tietääkseni maksa itse eikä osallistu kotitöihin. Ajokortti hänelle maksettiin, muttei koskaan viitsinyt suorittaa autokoulua loppuun vaan luottaa siihen, että isä ja kaverit kyllä kuskaa.

Vierailija
40/54 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipsa. Ei riitä  tusina luiskan veskoja, ei riitä puolijoukkueellinen kissoja, ei riitä 90 erilaista yoursin trikoomekkoa, aina pitää vaa hamuta lisää ja lisää. 

Oliks tuo juuri se bloggaaja joka latasi itsestään murjotuskuvia instagramiin siks kun mies ei ehtiny viedä sitä kalarantaan töiden takia? Kun ei yksin voinut millään lähteä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä