Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein taas hyvän työn Lidlin leipähyllyllä

Vierailija
30.07.2015 |

Silloin aiemminhan ojensin teinityttöä vaihtamaan sokeripommin eli munkin persikkaan.

Tänään olin taas vähän aikaa leipäpisteen"vahtina" eikä mennyt kovinkaan pitkä aika kun joku pullukka poika tuli kahmimaan pulleilla sormillaan pitsapalaa itselleen. Tsot tsot minä tyydyin sanomaan vaikka olisi tehnyt mieli läppäistä näpeille tuota ahmattia. Ilmeisesti poika säikähti tekoaan, kun livahti paikalta nopeasti ennen kuin ehdin ojentaa hänelle maustamattoman jogurttipurkin.

Mutta joka tapauksessa tuli taas hyvä mieli ihmisen auttamisesta :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää oli hauska provo. Nauroin vedet silmissä, kun kuvittelin ap:n kaloripoliisina!

Vierailija
2/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan ap:tä siellä leipähyllyllä ja sopii yrittää ojentaa mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:24"]Paljasta ap miksi kirjoitat näitä? Ajatteletko että olet hauska? Et ole. Hyvä kirjoittaja? Et ole. Täällä oli joskus kauan sitten Borgå-niminen trolli joka onnistui tässä oikeasti ja kirjoitti hauskoja ja teräviä juttuja. Nää sun jutut on vain vaivaannuttavan huonoja. Kirjoita mieluimmin jotain oikeasti kiinnostavaa elämästäsi joka on totta. Niitä lukee mielellään toisin kuin tällaista pskkkaaaa.
[/quote]

Oot vaan katkera kun et ite osaa. XD

Vierailija
4/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan hyvä jatko pari viikkoa sitten ollesseen hyvän työn tekemiseen ja nuoren opastamiseen terveellisiin ruokailutottumuksiin. Liian usein muut asiakkaat katsovat sivusta, kun (yleensä nuori) asiakas tekee virheostoksia ja tuhoaa terveytensä.

Vierailija
5/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa ap ollut näpäyttämässä mua tänään, kun pysähdyin lidlin suklaahyllyllä. Ja keksihyllyllä...

Oon itsekuriton :D

Vierailija
6/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että joku tekee noin hyvää työtä!!! :-)

Vierailija
7/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh?

Vierailija
8/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on nyt periytynyt aivan järjettömän paska trollaaja!

Vierailija
9/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisen hauska/uskottava provo, mutta sinulla on ihana tapa kirjoittaa ja hauskoja sanavalintoja :) Jatka harrastusta!

Vierailija
10/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:52"]Tänne on nyt periytynyt aivan järjettömän paska trollaaja!
[/quote]

No joo, tämä oli kyllä luokattoman huono.

Vierailija
11/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että hyvä työ lidlin paistopisteessä olisi se, että nostaisi lattialle pudonneet ja ihmisten tallaamat leivonnaiset  takaisin laatikkoonsa. Mitään ei saa heittää hukkaan!

Vierailija
12/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:02"]

Luulin, että hyvä työ lidlin paistopisteessä olisi se, että nostaisi lattialle pudonneet ja ihmisten tallaamat leivonnaiset  takaisin laatikkoonsa. Mitään ei saa heittää hukkaan!

[/quote]Ei tuo ole hyvä työ. Minä noukin lattialle pudonneet aina itselleni, ja maksan ne, ettei kukaan joudu syömään lattialle pudonneita. 

Vierailija
13/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että pyyteettömästi autat muita. Minäkin nappasin kassahihnalta erään vanhuksen ostoksista pois lihottavat rasvat ja juustot ja pidin pienen puhuttelun siitä, miten raskasta on hoitohenkilökunnan jalatonta läskiä dementikkoa nostella. Oikein tuntui sydänalassa asti hyvältä, kun vanhus kiitteli minua kaksin käsin ja kyynelsilmin tunnusti, ettei ollut huomannut itsekkyyksissään ajatella hoitohenkilökuntaa ollenkaan. Hänen avoimesti katuva suhtautumisensa lämmitti minua niin, että ojensin hänelle hyvästiksi kolme luumua vatsantoiminnan edistämiseksi.

Vierailija
14/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset ostaa fazerin suklaalevyn, annan heille aina itsetehtyä sokeritonta ja rasvatonta kaalisuklaata. He mielellään aina vaihtavat sen (tai en tiedä huomaako ne itse sitä, kun olen käärinyt sen fazerin paperiin ja vaihdan sen ilman, että he tietävät)

Vierailija
15/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta ap miksi kirjoitat näitä? Ajatteletko että olet hauska? Et ole. Hyvä kirjoittaja? Et ole. Täällä oli joskus kauan sitten Borgå-niminen trolli joka onnistui tässä oikeasti ja kirjoitti hauskoja ja teräviä juttuja. Nää sun jutut on vain vaivaannuttavan huonoja. Kirjoita mieluimmin jotain oikeasti kiinnostavaa elämästäsi joka on totta. Niitä lukee mielellään toisin kuin tällaista pskkkaaaa.

Vierailija
16/16 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä oli hyvä juttu. Tuskin edes tarkoitettu todesta otettavaksi. Hieman tylsämielistä jos näin ilmeistä satiiria pitää alkaa suu vaahdossa huutmaan provoksi ihan kuin olisi jonkun suuren oivalluksen saanut. Te ette vaan näköjään ymmärrä tällaista tyylilajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä