Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit?

Vierailija
15.07.2015 |

Käytin miehen tablettia luvalla ja katsoin hänen ja naispuoleisen työkaverinsa mesekeskustelua ja Facebookin työporukan keskusteluja.
Niin hän lähettelee sydänsilmäisiä hymiöitä tälle ja porukalle hän kertoo miten nainen on seksikäs pörröpää ja meni niin sekaisin tän tapaamisesta..
Loukkaannuin todella pahasti, mutta miehen mielestä en vaan ymmärrä huumoria jne. Ja sain haukut päälle ja kuulla että mä voisin vaikka kuolla. Hyvä ettei lyönyt ja potkaissut mua.
Mies on mua pettänyt aiemmin työkavereiden kanssa ja työmatkoillaan, joten tuollaiset puheet tuntuu niin pahalta ja nöyryyttäviltä. Tuntuu ettei mun tunteilla ole mitään väliä. Lisäksi loukkaa se etten ole itse saanut mitään kehuja, mutta kehuu julkisesti jotain uutta tuttuaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin saa sanoa. Jätä se. Moraaliton kusipää.

Vierailija
2/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:39"]Ei noin saa sanoa. Jätä se. Moraaliton kusipää.
[/quote]

Näin teinkin heti. Tuntuu niin pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa, kerran pettäjä=aina pettäjä.

Vierailija
4/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:39"]Ei noin saa sanoa. Jätä se. Moraaliton kusipää.
[/quote]

[/quote]
Jaksuhali! Soita ystävälle ja pura sille tunteita. Ehkä auttaa edes hieman.

Vierailija
5/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:39"]Ei noin saa sanoa. Jätä se. Moraaliton kusipää.
[/quote]

[/quote]
Jaksuhali! Soita ystävälle ja pura sille tunteita. Ehkä auttaa edes hieman.
[/quote]
En kehtaa kertoa kenellekään miten mun mies on mua haukkunut ja kehunut muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi