Keksitään yhdessä uusi seksilaulu
Voitte aina jatkaa.sitten lisää. Minä aloitan:
En enää ole neitsyt, nyt kerron teille tän
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:14"]Nyt pitäisikö katua?
[/quote]
Kun panin naapurin Satua
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:14"]Nyt pitäisikö katua?
[/quote]
Kun panin naapurin Satua
[/quote]
Kumi multa unohtui
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:12"]en enää ole neitsyt, nyt kerron teille tän
mua nussittiin eilen, olin kännissä vähän
[/quote]
Nyt pitäisikö katua?
Ei vaan munnaa lissää pimppaan, munnaa lissää tisukoitte vällii, munnaa pemppuu lissää vaa!!
Satu siitä tuohtui, voi jos tulee vauva nyt
Sain levytyssopparin, kun annoin pimpsaa tuottajalleni.. Nyt mun tuottaja räppää.. Kuunnelkaa sen räppii, niin se ei näytä teille heppii
Pimpim pim, pamppi dam/
Pimppini sanoo dam di dam.
Kaikki mukaan laulamaan/
Laita kalus kaivamaan
Everybody c'moon!!!
I LOVE PIM PIM PPPI PIM PI BUM BUM BUM BU BUM BUM I LOVE PIM PPIM PI PIM PPI BIM BIM BIM BI BIMBBI YO!! Yo!! I love it...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:20"]Satu siitä tuohtui, voi jos tulee vauva nyt
[/quote] kumit eivät olisi paljoa maksaneet,voi jos alkaa 18 vuoden elarit.työtön oon mut kiihkoissa moinen unohtuu
Mutta nyt muistan tän,seksi ei lopulta ole paras ystävä.
But I love it pim pim pim pamppi dam/ pimppini sanoo dam di dam.
Ei ois varaa tähän nyt.voi kun oisin pidättynyt,vaikka oli täysikuu
Naapurin satu,vakiopano,jälleen raskautuu.Täytyy ehkä etsiä uusi hoito,jonka kanssa kumi paikoilleen rullautuu.
Vaikka sexi taas veikin ja takas toikin niin silti mun pimpsa sanoo jälleen dam di dam dam di di di dam
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:39"]Tässähän jo ihan hullaantuu!
[/quote] ja alkaa jälleen koipeni nämä,Satun ovelle vietättämään.
Munnaa vaan nyt sissään survastaan!! Dam di dam dam.. Da dam dam dam
Se hurjat vibat minussa laukaisee
en enää ole neitsyt, nyt kerron teille tän
mua nussittiin eilen, olin kännissä vähän