Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seinäjoen teinisurmasta lisätietoa

Vierailija
15.07.2015 |

"Teko on ollut raju ja toistettu useasti" teräasetta käytetty. Epäilty ei ole tunnustatanut mitään, eikä ole halukas selventämään tapahtunutta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija
22/26 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että motiivi on joku kynsilakka tai parempi numero jossain kokeessa. Eniten liittyy tähän nykyseen maailmaan ja ei se kaikkia nuoria tarkoita. Pettymyksiä ei sais tulla yhtään koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun näissä ei ikinä mainita linkkiä, missä uutinen on. Ja sitten kun porukka tulee urputtamaan että toinen ketju on jo tehty, niin siitäkään ei viitsitä linkkiä laittaa.

Vierailija
24/26 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin itseni jos oma lapseni tekisi jotain tuollaista. En pystyisi elämään tietäen että olen synnyttänyt mielipuolisen murhaajan.

Vierailija
25/26 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:03"]

Psyko mikä Psyko.

[/quote]

Tuskin. vai onko helpottavampaa käsittää tällainen teko jos kyseessä olisi psykopaatti? Kuion että ihan tavallinen ihminenkin voi äkillisesti ja hetkellisesti "seota"?
[/quote]
Luulen että ihmisten todella on helpompi käsitellä asiaa ajattelemalla tappaja hulluksi kuin tavalliseksi ihmiseksi. Pelottavaa on ajatus että itse tai joku läheinen napsahtaa ja silloin tulee ruumiita. Mutta niin vain voi käydä.

Vierailija
26/26 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy toinen ketju?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan