ex-miehen vaimo heitti lapseni pihalle koska lapsella kihomatoja.
Ex-mies on ottanut lapset kesälomalle yhteiseen kotiin uuden puolison kanssa. Nyt viikon kuluttua lapset saavatkin häipyä isänsä kodista koska toisesta lapsesta on löytynyt kihomatoja. Uusi puoliso on sitä mieltä, että kihomatojen tarttumisen välttämiseksi lapseni saavat häipyä ja kesäloma jää noin viikon mittaiseksi. Omat lapseni on jo hoidettu matolääkkeillä, mutta ex;n puolison lapselle ei kuulemma lääkettä anneta.
Voi miten typeriä ja ilkeitä ihmisiä voi olla.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:43"]
Mikset huolehdi lastesi hygieniasta?
[/quote]
Vaikka kuinka huolehtisi OMIEN lasten hygieniasta niin silti kihomadot voivat tarttua toisilta lapsilta. Tässä voisi kysyä miksi exän vaimo EI huolehdi OMAN lapsensa hygieniasta?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:43"]Mikset huolehdi lastesi hygieniasta?
[/quote]
Kulta pieni kun se kihomato tartunta tulee siltä ketä ei huolehdi hygieniasta ja voi tarttua vaikka huolehtisi omasta hygieniasta. Huolehtimalla omasta hygieniasta ei levitä niitä eteen päin.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:43"]Mikset huolehdi lastesi hygieniasta?
[/quote]
Kulta pieni kun se kihomato tartunta tulee siltä ketä ei huolehdi hygieniasta ja voi tarttua vaikka huolehtisi omasta hygieniasta. Huolehtimalla omasta hygieniasta ei levitä niitä eteen päin.
[/quote]
"Kulta_pieni, kun se kihomato_tartunta tulee siltä JOKA ei huolehdi hygieniasta.."
Anteeksi, ottaa niin päähän kun ei viitsitä kirjoittaa kunnollista suomenkieltä!
Seiskalla on jotan hampaankolossa yksinhuoltajia vastaan? Kysehän nyt on kai lasten oikeudesta viettää aikaa isänsä kanssa. Ei äidin lomista.
Mutta jos se kiinnostaa olen aloittaja ja töissä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:25"]Seiskalla on jotan hampaankolossa yksinhuoltajia vastaan? Kysehän nyt on kai lasten oikeudesta viettää aikaa isänsä kanssa. Ei äidin lomista.
[/quote]
Uskoo ken haluaa
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:25"]
Seiskalla on jotan hampaankolossa yksinhuoltajia vastaan? Kysehän nyt on kai lasten oikeudesta viettää aikaa isänsä kanssa. Ei äidin lomista.
[/quote]
Aivan sama. Olisi mulla vieraana kuka tahansa, niin pihalle lentäisi kun leppäkeihäs jos olisi tartuntavaara ja vielä niin kuvottava asia kuin kihomadot.
Olet naurettava. Mutta sulle ei ole niin merkitystä sille, kuinka moni sairastuu?
Kunnon wt-mamma.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:43"]Mikset huolehdi lastesi hygieniasta?
[/quote]
[/quote]
"Kulta_pieni, kun se kihomato_tartunta tulee siltä JOKA ei huolehdi hygieniasta.."
Anteeksi, ottaa niin päähän kun ei viitsitä kirjoittaa kunnollista suomenkieltä!
[/quote]
Minua ärsyttää enemmän noi alentuvalla asenteella kullittelijat.
Kai se etävanhempi on velvollinen hoitamaan asian?vai laitetaanko lapset iskältä kotiin äidin luo jos sairastuvat flunssaan?ihme meininkiä.Täit,kihomadot tai flunssa;se hoitaa kenen luona lapset ovat.Eihän ne toisella huoltajallaan kylässä ole.
Meidän ipanat sai kihomatotartunnan risteilyltä leikkipaikan leluista.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:36"]
[/quote]
Aivan sama. Olisi mulla vieraana kuka tahansa, niin pihalle lentäisi kun leppäkeihäs jos olisi tartuntavaara ja vielä niin kuvottava asia kuin kihomadot.
Olet naurettava. Mutta sulle ei ole niin merkitystä sille, kuinka moni sairastuu?
Kunnon wt-mamma.
[/quote]
Ei ne lapset ole vieraana, vaan isänsä luona toisessa kodissaan.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:44"]
[/quote]
Kunnon wt-mamma.
[/quote]
Ei ne lapset ole vieraana, vaan isänsä luona toisessa kodissaan.
[/quote]
Niin, toiselle perheelle myös kihomadot, koska epäsiisti äiti ja välinpitämättömyys? Kuinka pimeitä ämmiä täällä liikkuu?
Laitat lapsesikin täit päässä kouluun?
Meillä on ollu pksta saatu kihomatotartunta. Tartuntavaara on ohi heti pyrvinin oton jälkeen (saa mennä hoitoon) ainoastaan käsienpesusta ja alapääpesuista huolehdittava tehostetusti ja parin viikon kuluttua uusi kuuri. Vuodevaatreita ja pikkareita vaihetaan tiuhemmin. Tosi tavanomainen, usein jopa vähäoireinen/oireeton tartunta. En tajua miksei isä ostanu lapselle apteekista pyrviniä ja jatkanut normaalisti lomaa. Ei edes pahinta mitä voi olla... (vaikkakin kiusallinen vaiva)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:42"]Kai se etävanhempi on velvollinen hoitamaan asian?vai laitetaanko lapset iskältä kotiin äidin luo jos sairastuvat flunssaan?ihme meininkiä.Täit,kihomadot tai flunssa;se hoitaa kenen luona lapset ovat.Eihän ne toisella huoltajallaan kylässä ole.
[/quote]
eillä ainakin äiti hoitaa lasten sairastelut. Joskus viikon isättely muuttuu päivän oleiluksi, jos lapset sairastuvat
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:43"]Mikset huolehdi lastesi hygieniasta?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Selvästikin ymmärsit kyllä mitä siinä luki kun korjaamaan ryhdyit :'D Ei kulta pieni ole yhdyssana :]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:42"]Kai se etävanhempi on velvollinen hoitamaan asian?vai laitetaanko lapset iskältä kotiin äidin luo jos sairastuvat flunssaan?ihme meininkiä.Täit,kihomadot tai flunssa;se hoitaa kenen luona lapset ovat.Eihän ne toisella huoltajallaan kylässä ole.
[/quote]
eillä ainakin äiti hoitaa lasten sairastelut. Joskus viikon isättely muuttuu päivän oleiluksi, jos lapset sairastuvat
[/quote]
Miksi? Onhan ne isänkin lapsia!
Muistatteko sen Jennifer Anistonin leffan jossa se mies vaihtoi spermapurkit? Siinä oli sitten ihan iskä.
Etteko te edes ymmärrä aloittajan pointtia!?
Lapsihan on ollut jo kylässä viikon. Pointtihan on se, että pitäähänsä se etäperheenkin lapsi madottaa! Eihän se mitään auta jos madotetut lapset potkasta viikon päästä pois, jos niitä munia on talossa ja vielä todennäköisintä on , että tartunta on tältä etäperheen uudelta lapselta alunperinkin.
[/quote]
Kunnon wt-mamma.
[/quote]Onko lapsi vieraana isällään? Olet itse naurettava. Ohistelija
Hrrrrr. Kihomadot on kammottavia! Se tunne, kun ekan kerran joku luikertaa ja kiemurtelee, se paniikki ja pakokauhu mikä siitä tulee, hyi stna! Jotain kuvottavia loisia luikertaa suolistossa ja elää sun sisällä! Typerä reaktio heittää lapsi "pihalle", vaikkakin ymmärrettävä.
Mikset huolehdi lastesi hygieniasta?