Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muutto toiseen kaupunkiin

Vierailija
15.07.2015 |

Olen kehittänyt ison ongelman seuraavasta asiasta. Muutamme pian toiseen kaupunkiin ja monta hyvää ystäväperhettä jää tänne. He ovat pyytäneet läksiäisiä, mutta itseäni jännittää niiden pitäminen. Syystä että muutto on minulle hyvin vastenmielinen, ja kun lopulta sain tehtyä päätöksen muuttamisesta ja kerroin siitä, aloin itkemään joka kerta. Pelkään, että niistä läksiäisistäkin tulisi itkuiset. Se haittaa, koska muutto on lapsillekin kova paikka ja en halua heidän joutuvan näkemän äidin itkua asiasta. Olen päättänyt olla reipas ka innostunut muutosta heidän nähtensä.

Oletteko muut huomioineet millä tavoin vanhan kaveriporukan muuttaessanne? Muuton syy on töiden perässä muutto, jos joku sitä miettiii...Elämä piti rakentaa tänne, mutta niin ei nyt käynytkään

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkään tuparit kavereille sinne uuteen kaupunkiin! Läksiäiset olisivat enemmän "paikallaan" jos muuttaisitte vaikka ulkomaille ja yhteydenpito oli vähäisempää yms. Voisivatko he (ystävät) tulla sinne uuteen kaupunkiin juhlimaan uutta alkuanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla