Miten miehenne hoitaa teitä kun teillä on menkat?
Omani pitää huolen että on suklaata ja kipulääkkeitä, tuo kuumavesipulloa pyydättäessä, hellii päätä ja on extrakiltti. Ei tunnu menkatkaan niin pahalta, kiitos taas miesten :)
Kommentit (40)
On ymmärtäväisempi jos olen itkuisella tuulella tai kiukuttelen. Tuo suklaata/kaakaota/villasukat/särkylääkettä ja antaa minun valita leffan.
Sitten taas kun ei ole menkkoja, huomioin miehen tietysti sen mukaan <3
Ei mitenkään. Jos sanoisin tarpeeksi äkäisesti niin ehkä ei laskuttaisi sitä viinilasillista jonka "tarjoaa". Ja toisi suklaata ja vessapaperia jos maksan ne. Ja poistaa tamponin ennen kuin panee.
No ei sitten mitenkään. Joskus ennen olin kyllä niin älyttömän kipeä, etten kouluun pystynyt menemään ja verta tuli ämpäritolkulla, saatana. Onneksi pillerit siihenkin vaivaan nykyisin.
No jopas on jos miehen huolehtimiset on kiinni siitä vuotaako tyttöystävän toosa verta vai ei
Tuo mansikkasuklaata, hoitaa kaikki kotityöt, tekee ruokaa ja tuo siteitä. Ja pitää sylissä, tuo vilttejä ja lämmitettäviä kaurapusseja. On se ihana♥
Nyt vähän varovaisemmin sen suklaan kanssa ennen kun ne teidän äijät lähtee hoivaamaan vähän timmimpiä mimmejä!En minä ainakaan oo tienny että kaikki syö suklaata kun on menkat.
Ärsyynnyn menkkojen aikana _todella_ helposti. Jos vaikka telkkari ei mennyt heti päälle, ärsyynnyin. Ja itken helposti. Mies vaan naureskelee ja halaa. Se riittää mulle.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 02:28"]Nyt vähän varovaisemmin sen suklaan kanssa ennen kun ne teidän äijät lähtee hoivaamaan vähän timmimpiä mimmejä!En minä ainakaan oo tienny että kaikki syö suklaata kun on menkat.
[/quote]
Jotkut kokee että se helpottaa. Näin on, ei pitäisi sinua häiritä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 02:45"]Ihme porukkaa..
[/quote]
Perustele.
Halaa, pitää ns sylissä esim sohvalla, huolehtii että ruoka tulee pöytään. Tekisi varmasti kaikkea, mutten tarvitse mitään muuta kuin jatkuvaa halailua. Rakastan lämpöä.
No varmaanki halaa ja sanoo "voi mussua". Kenties kysyy tarviiko tuoda särkylääkettä. En mä muuta hoivaa kaipaa... Ihme kysymys.
Pitää AINA huolta että mulla on pilveä, mulla on kivuliaat menkat ja poltan muutenkin usein.
Huolehtii, pitää sylissä ja on kiltti.
Ei sen tarvi mua hoitaa menkkojen takia, ei ole mtn kauheita vaivoja niagaran lisäksi.
Jos mulla on flunssa ja kuumetta ni sitten hoiva on kivaa. Mies huomioi mua jotenkin joka pvä joten ei ole tullut moinen "menkkahoiva" mieleenkään...
Tänä aamuna oksensin 3 krt ja kiljuin kivusta monta tuntia kun ei ollu särkylääkkeitä. Haki heti kun apteekki avautui niin ison paketin buranaa, lähti koiran kaa ulos että sain levättyä ja teki ruokaa.
Että semmoinen "pikkuvaiva" nää menkat..
Nyt valoja päälle!