Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne hoitaa teitä kun teillä on menkat?

Vierailija
15.07.2015 |

Omani pitää huolen että on suklaata ja kipulääkkeitä, tuo kuumavesipulloa pyydättäessä, hellii päätä ja on extrakiltti. Ei tunnu menkatkaan niin pahalta, kiitos taas miesten :)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni aloittaa valmistelut jo hyvissä ajoin. Koska kärsin PMS:stä, mies valveutuu toimintaan vähintään viikkoa ennen kuukautiseni alkua.

Hän pitää kotimme täysin siistinä ja ymmärtää että huudan ja itken silti. :)

Kärsin runsaista vuodoista ja kivuista. Mies kyllä tuo ruuat sänkyyn, vaihtaa ja pesee lakanat. Silti vituttaa!

Vierailija
2/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies varmaan ees tajuu millon mulla on menkat :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää suklaantuojat on ihania. Mulla ei ole kivuliaat, mutta suklaa auttaa silti kaikkeen potutukseen.

Vierailija
4/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin varmaan haluaisi hoidella minut pois päiviltä.
Noo vitsivitsi, ei kyllä mitenkään oikeestaan. Tuo siteitä kaupasta jos pyydän, särkylääkettä jos pyydän,mutta ei se mitään oma-aloitteisesti tee.

Vierailija
5/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei onneksi mitenkään, kun en ole hoidon tarpeessa. Aikaisemmin hän noudatti exältään oppimaansa tapaa, että pitää tuoda suklaata ja särkylääkettä ja hieroa jalkapohjia ja tuoda vilttiä ja vaikka mitä.

Vierailija
6/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, mutta poikaystävä tietää suunnilleen päivämäärästä ja käytöksestäni millon on menkat. Tuo kaupasta suklaata ja siteitä, hellii paljon, hieroo jne. Ottaa huomioon että saatan alkaa itkeä kun näen söpön kissavideon tai vetää raivarit kun lusikka tippuu maahan. Ehdottaa jotain rentoa tekemistä esim. leffaa kun tietää että liikkuminenkin sattuu. :) Olemme siis 17-vuotiaita, asutaan yhdessä.

Vierailija
7/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? No ei mitenkään, ei edes huomaa koko asiaa ellei sitten päädytä petipainiin. Mutta siis joo, ihan samalla tavalla kuin mä hoidan miestäni kun sillä on likaa varpaan alla. Saman vertaiset "sairaudet". Jestas taas näitä juttuja..

Vierailija
8/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Kuukautiset ei ole sairaus. Mutta entäs kun miehellä on pikku flunssa, koko maailman täytyy pysähtyä häntä hoivaamaan :D

Vierailija
9/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitään hoitamista kuukautisten aikana. Elän ihan normaalia elämää, korkeintaan särkylääkkeen otan, jos vatsaa juilii oikein kovasti.

Vierailija
10/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko outo kun en kaipaa mitään hoitoja? :D

Vierailija
11/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoida mitenkään koska en kärsi menkkakivuista. Ja jos kärsisin osaisin varmaan ottaa särkylääkkeen itsekin.

Vierailija
12/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä miten avuttomia jotkut on..

Vierailija
13/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:28"]Olenko outo kun en kaipaa mitään hoitoja? :D
[/quote]
Et :D aloituksen perusteella en ihmettele että naisia haukutaan typeriksi ämmiksi :D oma mies saattaa pörröttää hiuksia ja sanoa "voi sua" kun valitan että on menkat ja mahaa nipistelee, mutta en odota kerran kuussa mitään erityisen ritarillista käytöstä ja erikoiskohtelua.

Vierailija
14/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:28"]Olenko outo kun en kaipaa mitään hoitoja? :D
[/quote]
Et vaan normaali, joita tällä palstalla aika harva on.

Vierailija
15/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, en ole sairas, ne on vain menkat eikä niistä tarvii tehdä numeroa.

Vierailija
16/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Eikä edes lääkettä suostu tuomaan vaikka joskus olen niin kipeä etten pääse liikkeelle. Eikä se mua hoitanu keuhkokuumeessakaan. Paska mies.

Vierailija
17/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan leffaa, halaillaan ja juodaan kuumaa kaakaota. Saatan joskus antaa vaimolle orkut nuolemalla hänen klitoristaan kesken leffan. M28

Vierailija
18/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:31"]Voi elämä miten avuttomia jotkut on..
[/quote] sulla vaan ei oo miestö joka hoitaa katkera hutsu

Vierailija
19/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:35"]Ei mitenkään. Eikä edes lääkettä suostu tuomaan vaikka joskus olen niin kipeä etten pääse liikkeelle. Eikä se mua hoitanu keuhkokuumeessakaan. Paska mies.
[/quote] vaihda rakas jo miestä! <3

Vierailija
20/40 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin mies vaan valittaa ja kiukuttelee, jos olen syystä tai toisesta "toimintakyvytön."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi