Miten miehenne hoitaa teitä kun teillä on menkat?
Omani pitää huolen että on suklaata ja kipulääkkeitä, tuo kuumavesipulloa pyydättäessä, hellii päätä ja on extrakiltti. Ei tunnu menkatkaan niin pahalta, kiitos taas miesten :)
Kommentit (40)
Ei mun mies varmaan ees tajuu millon mulla on menkat :O
Nää suklaantuojat on ihania. Mulla ei ole kivuliaat, mutta suklaa auttaa silti kaikkeen potutukseen.
Ainakin varmaan haluaisi hoidella minut pois päiviltä.
Noo vitsivitsi, ei kyllä mitenkään oikeestaan. Tuo siteitä kaupasta jos pyydän, särkylääkettä jos pyydän,mutta ei se mitään oma-aloitteisesti tee.
Nykyään ei onneksi mitenkään, kun en ole hoidon tarpeessa. Aikaisemmin hän noudatti exältään oppimaansa tapaa, että pitää tuoda suklaata ja särkylääkettä ja hieroa jalkapohjia ja tuoda vilttiä ja vaikka mitä.
Ei ole miestä, mutta poikaystävä tietää suunnilleen päivämäärästä ja käytöksestäni millon on menkat. Tuo kaupasta suklaata ja siteitä, hellii paljon, hieroo jne. Ottaa huomioon että saatan alkaa itkeä kun näen söpön kissavideon tai vetää raivarit kun lusikka tippuu maahan. Ehdottaa jotain rentoa tekemistä esim. leffaa kun tietää että liikkuminenkin sattuu. :) Olemme siis 17-vuotiaita, asutaan yhdessä.
Täh? No ei mitenkään, ei edes huomaa koko asiaa ellei sitten päädytä petipainiin. Mutta siis joo, ihan samalla tavalla kuin mä hoidan miestäni kun sillä on likaa varpaan alla. Saman vertaiset "sairaudet". Jestas taas näitä juttuja..
Ei mitenkään. Kuukautiset ei ole sairaus. Mutta entäs kun miehellä on pikku flunssa, koko maailman täytyy pysähtyä häntä hoivaamaan :D
En kaipaa mitään hoitamista kuukautisten aikana. Elän ihan normaalia elämää, korkeintaan särkylääkkeen otan, jos vatsaa juilii oikein kovasti.
Olenko outo kun en kaipaa mitään hoitoja? :D
Ei hoida mitenkään koska en kärsi menkkakivuista. Ja jos kärsisin osaisin varmaan ottaa särkylääkkeen itsekin.
Voi elämä miten avuttomia jotkut on..
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:28"]Olenko outo kun en kaipaa mitään hoitoja? :D
[/quote]
Et :D aloituksen perusteella en ihmettele että naisia haukutaan typeriksi ämmiksi :D oma mies saattaa pörröttää hiuksia ja sanoa "voi sua" kun valitan että on menkat ja mahaa nipistelee, mutta en odota kerran kuussa mitään erityisen ritarillista käytöstä ja erikoiskohtelua.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:28"]Olenko outo kun en kaipaa mitään hoitoja? :D
[/quote]
Et vaan normaali, joita tällä palstalla aika harva on.
Ei mitenkään, en ole sairas, ne on vain menkat eikä niistä tarvii tehdä numeroa.
Ei mitenkään. Eikä edes lääkettä suostu tuomaan vaikka joskus olen niin kipeä etten pääse liikkeelle. Eikä se mua hoitanu keuhkokuumeessakaan. Paska mies.
Katsotaan leffaa, halaillaan ja juodaan kuumaa kaakaota. Saatan joskus antaa vaimolle orkut nuolemalla hänen klitoristaan kesken leffan. M28
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:31"]Voi elämä miten avuttomia jotkut on..
[/quote] sulla vaan ei oo miestö joka hoitaa katkera hutsu
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:35"]Ei mitenkään. Eikä edes lääkettä suostu tuomaan vaikka joskus olen niin kipeä etten pääse liikkeelle. Eikä se mua hoitanu keuhkokuumeessakaan. Paska mies.
[/quote] vaihda rakas jo miestä! <3
Omakin mies vaan valittaa ja kiukuttelee, jos olen syystä tai toisesta "toimintakyvytön."
Mieheni aloittaa valmistelut jo hyvissä ajoin. Koska kärsin PMS:stä, mies valveutuu toimintaan vähintään viikkoa ennen kuukautiseni alkua.
Hän pitää kotimme täysin siistinä ja ymmärtää että huudan ja itken silti. :)
Kärsin runsaista vuodoista ja kivuista. Mies kyllä tuo ruuat sänkyyn, vaihtaa ja pesee lakanat. Silti vituttaa!