En voi sietää lapsia
En siedä lapsia yhtään. Ärsyttää kun ne tulee lässyttää mulle ja en ymmärrä mitä edes puhuvat koska lapset puhuu niin epäselkeesti. Kaverilla on lapsi ja nykyään en kaveraa enää senkaan. Myös sukulaislapset ärsyttää joten koitan välttää tapaamisia sukulaistenkaa kun en siedä rumia rääkyviä kakaroita. Vuosi sitten veljeni oli kylässä lapsienkaa ja yks kakara hajotti hienon maljakkoni. Enää ei veljellä ole asiaa tulla kylään mikäli tulee lapsienkaa. Onko muita lapsivihaajia palstalla? Olenko paha ihminen teistä kun vihaan lapsia?
Kommentit (56)
Nykyajan lapset ovat pilalle hemmotteltuja ja saavat ns.vapaan kasvatuksen.
Esim.veljelläni on kaksi lasta jotka saavat tehdä mitä haluaa, niille ei koskaan sanota ei!
Tv ja kaikenmaailman pelit paukuu täysillä niin ettei kukaan kuulee mitään.
Tällaista lapsista en pidä. Kiltit ja hyvinkasvatetut vielä menettelee mutta onko heitä enää nykyaikana?
Vierailija kirjoitti:
En siedä lapsia yhtään. Ärsyttää kun ne tulee lässyttää mulle ja en ymmärrä mitä edes puhuvat koska lapset puhuu niin epäselkeesti. Kaverilla on lapsi ja nykyään en kaveraa enää senkaan. Myös sukulaislapset ärsyttää joten koitan välttää tapaamisia sukulaistenkaa kun en siedä rumia rääkyviä kakaroita. Vuosi sitten veljeni oli kylässä lapsienkaa ja yks kakara hajotti hienon maljakkoni. Enää ei veljellä ole asiaa tulla kylään mikäli tulee lapsienkaa. Onko muita lapsivihaajia palstalla? Olenko paha ihminen teistä kun vihaan lapsia?
'
Hieno porvoo, onnitelen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:19"]Lapsivihaajat unohtavat, että ovat itsekin olleet lapsia. Ja toki olettaneet, ettei heitä vihattu.
Toki. Minä sentäs lapsena olin rauhallinen ja kunnollinen.
Niinhän kaikki aina sanoo :D Ja jos käyttäytymisestä on kyse eikö sun pitäisi "vihata" niitä vanhempia jotka antaa lapsen käyttäytyä niin?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:43"]
Minäkään en pidä lapsista. Omituinen oletus, että lapsista tarvitisi pitää. Minusta riittää ihan hyvin, ettei anna yksittäisen lapsikohtaamisen pilata koko päiväänsä. Aikuisena kun voi kuitenkin melko pitkälle päättää omasta seurastaan. Tietenkin ravintoloissa tai muissa julkisissa tiloissa voi olla häiritsevästi käyttäytyviä lapsia, mutta näistä kannattaa aina sanoa henkilökunnalle.
Sinä et pidä lapsista. Se on eri asia kuin se, että vihaa lapsia. Viha on tuhoava tunne. On epänormaalia vihata avutonta, muiden avusta riippuvaista ihmistä. Halu tuhota itseään heikompi ihminen, joka ei voi olla uhka itsele, ei todellakaan ole tervettä.
Mä vihaan vain punaniska juntteja. Lapsista tykkään ja lapset minusta. Huomaa siitä miten omat ja sukulaisten lapset viihtyy kanssani. Heitän aika verrbaalista läppää ja pierukin on huumoria.
Ainoa mikä on ikävää on hauskan kyyneleet, onneksi mä itken harvoin.
Selväksi tuli että vihaat lapsia mutta muuten tuo mongerrus on kyllä epäselvää. Ei susta kukaan saa mitään selvää, puhut kuin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Se lapsi jota nyt vihaat, on 20 vuoden kuluttua aikuinen parhaassa iässään, menevä ja kaunis. Mikä sinä olet silloin? Hikinen vanha kurppa, jota kaikki vihaa. Koukkuisin sormin hipelöit maljakkosi sirpaleita.
Se on täysin ymmärettävä mikäli ei siedä lapsia, onhan ne kovaäänisiä ja vaativia ja kaikki pyörii niiden ympärillä .Nykyajan vapaa kasvatusmalli ei paranna asian yhtään. Onhan se hienoa että on lapsirakastavia ihmisiä, itse en kuitenkin niitä jaksa ja olen siksi vapaaehtoisesti lapseton.
Ap, olet sairas mieleltäsi. Hakeudu hoitoon asap tai jatka terapiaa vielä ainakin vuosi pari.
Lapsista/koirista/vanhuksista/työttömistä/muista tielläliikkujista/naapureista ym. ärsyyntyneille: keskittykää elämänne kivoihin juttuhin, luulen että elämänlaatunne paranee ja olo kevenee. Rakkaus ja lämpö sydämessä on ihanampaa elää <3
Näitä nykyajan lapsia on kieltämättä vaikea sietää. Vapaan kasvun ansiosta saavat tehdä mitä haluaa, niille ei koskaan sanota ei. Kasvattamista ei sallita saati sitten rangaistamista. Lapset menevät aikuisten edellä. Tätä myös itsekkäät vanhemmat sallivat. Tästä trampoliinit naapurien ikkunoiden/pihojen vieressä on hyvä esimerkki.
Mä inhosin muita lapsia jo silloin kun olin itsekin lapsi. Ai stna mä vihasin sitä lässytystä ja märinää "Äääääääää mä haluuuuuuuuun tuooooon" "Ääääääääääääääää Jenna kiusaaaaaaaa ku se ei ala muaaaaaaa"
Tykkäsin enemmän aikuisten seurasta. Mulla oli vain yksi ja ainoa lapsikaveri, sellainen pikkuvanha poika. Muistan kuinka halusin pois lapsuus- ja teinivaiheesta ja olla jo aikuinen. Nautin nyt 27-vuotiaana elämästä!
Musta on erikoista, että monelle tuntuu olevan ok ilmoittaa vihaavansa lapsia, eikä heitä sais siitä kritisoida. Mutta sanoppa vihaavas kehitysvammaisia, vanhuksia, muslimeja, tai ihan mitä tahansa muuta ihmisryhmää kuin lapsia, niin johan on valtakunnanlaajuinen soppa käynnissä.
Ihmisiä ne lapsetkin on, siinä missä sinäkin. Ja jos lapsi ei osaa käyttäytyä, niin vihaa vanhempaa hänhän sen lapsen on miten sattuun kasvattanut. Eikä kyllä näitä ihmisryhmien vihaajiakaan oo taidettu sen kummemmin kasvattaa, kun ei osata sopeutua yhteiskuntaan sen kaikkine osineen.
Joo mulle on ihan ok jos mua on lapsena vihattu, en varmana ole aina ollut mikään enkeli. Koen siis että ihan yhtälailla saan vtuuntua ärsyttävistä kakaroista.
Tietyistä ihmisryhmien massoista ja seurauksista on jo sen verran suuri ongelma että sitä mielummin hiljennetään ratkaisemisen sijasta. Käytös on mitä alhaisinta ja kiitoksesta ei ole tietoakaan. Tätä yritetään vielä selittää kulttuurieroilla.
44 -vuotias hikinen ja vanha kurppa? Taas yksi teini kirjoittelemassa täällä. :D
Minä en välitä juurikaan tuntemattomien ihmisten lapsista. Vielä vähemmän vanhemmista, jotka eivät osaa/viitsi/jaksa kasvattaa jälkikasvuaan.
En myöskään ymmärrä sitä, että vanhempia kakaroineen pitäisi kohdella jotekin paremmin ja ymmärtäväisemmin kuin muita ihmisiä..
Mistä viha lapsia kohtaan kumpuaa? Onko se omien vanhempien kasvatuksen tulos? Jostainhan tulee viha epäloogisuutta, hallitsemattomuutta, alkeellisuutta, epähygienisyyttä ja ääniä kohtaan. Itse asiassa oman lapsuuden ja perhe-elämän terapeuttinen tarkastelu voisi tehdä hyvää. Vaikka ei tekisi koskaan omia lapsia voi joutua kohtaamaan samoja piirteitä myös aikuisilla. On niitä kovaäänisiä, epäsiistejä, huonosti käyttäytyviä, epäselvästi puhuvia ja uteliaita aikuisissakin, paljon.