Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää lapsia

Vierailija
14.07.2015 |

En siedä lapsia yhtään. Ärsyttää kun ne tulee lässyttää mulle ja en ymmärrä mitä edes puhuvat koska lapset puhuu niin epäselkeesti. Kaverilla on lapsi ja nykyään en kaveraa enää senkaan. Myös sukulaislapset ärsyttää joten koitan välttää tapaamisia sukulaistenkaa kun en siedä rumia rääkyviä kakaroita. Vuosi sitten veljeni oli kylässä lapsienkaa ja yks kakara hajotti hienon maljakkoni. Enää ei veljellä ole asiaa tulla kylään mikäli tulee lapsienkaa. Onko muita lapsivihaajia palstalla? Olenko paha ihminen teistä kun vihaan lapsia?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:19"]Lapsivihaajat unohtavat, että ovat itsekin olleet lapsia. Ja toki olettaneet, ettei heitä vihattu.
[/quote]

Ehkä ne on itse olleet raivostuttavimmasta päästä ja nyt luulevat kaikkien olevan samanlaisia kuin he?
[/quote]
En ollut. Kuulemma olin iha kiva lapsi.
[/quote]

"Kuulema kiva lapsi" ja paskat.. kaikistahan lapsista sanotaan sitte ku ne on vanhempia et 'joo olit han sää iha kiva' vaikka ois oikeesti ollu iha kauhee lapsi

Vierailija
22/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä ihmisryhmää saa vihata ja haukkua rumiksi ja iljettäviksi, mutta esimerkiksi kehitysvammaisia ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vihaa lapsia, mutta ahdistun muuten vain lapsista. En tiedä miksi, mutta en jaksa niitä ja haluan äkkiä pois tilanteesta. Tuntuvat imevän kaiken energian ympäristöstä levottomuudellaan ja mekastuksellaan?

Vierailija
24/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä lapsista. Omituinen oletus, että lapsista tarvitisi pitää. Minusta riittää ihan hyvin, ettei anna yksittäisen lapsikohtaamisen pilata koko päiväänsä. Aikuisena kun voi kuitenkin melko pitkälle päättää omasta seurastaan. Tietenkin ravintoloissa tai muissa julkisissa tiloissa voi olla häiritsevästi käyttäytyviä lapsia, mutta näistä kannattaa aina sanoa henkilökunnalle.

Vierailija
25/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, tämä on aihe vapaa ja puhetta on paljon muustakin... Mutta minusta on hulvatonta, että lapsia syvästi inhoavat tulevat varta vasten vauva-palstalle aiheesta kertomaan. :D 

Vierailija
26/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset osaa ainakin kirjoittaa paremmin, kuin ap...

Vierailija
27/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole paha ihminen. Olisit paha jos hankkisit lapsia. Itsekään en voi sietää huonosti kasvatettuja äpäriä, minkä vanhemmat ei jaksa katsoa perään. Itse vihaan isoja koiria. Ällöttää kun tulee päälle kuolaamaan. T. 2 lapsen äiti.

Vierailija
28/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin lapsivihaaja, mutta se jäi sinne teini-ikään, kun tajusin että iän perusteella vihaaminen on yhtä absurdia kuin vaikka homojen tai paahtoleivästä pitävien vainoaminen. Enimmäkseen viha ei edes kohdistunut oikeisiin eläviin lapsiin, vaan mielikuvitukseni luomaan kuvaan ärsyttävästä kakarasta - näin aina silloin kun puhuin muille kuinka vihaan lapsia. Ymmärsin myös vihani kumpuavan siitä että vanhempieni kasvatuskeinoihin kuului väkivalloin hiljentäminen, joten lasten itku tai jopa puhe sai minussa aikaan paniikinomaisen tarpeen mennä lyömään vierasta lasta. Se jos mikä on sairasta. Onneksi olen päässyt tästä yli.

Vierailija
29/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vihata" on aika voimakas sana. Varmaan tosi kuluttavaa, jos pitää oikeen vihaamalla vihata jotain normaalia elämään kuuluvaa asiaa.

Minäkään en voi sanoa pitäväni lapsista, mutta monen mutkan kautta päädyin joksikin aikaa päiväkotiin töihin. Sitä kokemusta rikkaampana sanoisin, että lapset ovat kuin aikuisetkin - joistain tykkää enemmän, joistain vähemmän. Asiallinen ja tasavertainen kohtelu kuitenkin tärkeää jokaista kohtaan.

Vierailija
30/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:08"]En siedä lapsia yhtään. Ärsyttää kun ne tulee lässyttää mulle ja en ymmärrä mitä edes puhuvat koska lapset puhuu niin epäselkeesti. Kaverilla on lapsi ja nykyään en kaveraa enää senkaan. Myös sukulaislapset ärsyttää joten koitan välttää tapaamisia sukulaistenkaa kun en siedä rumia rääkyviä kakaroita. Vuosi sitten veljeni oli kylässä lapsienkaa ja yks kakara hajotti hienon maljakkoni. Enää ei veljellä ole asiaa tulla kylään mikäli tulee lapsienkaa. Onko muita lapsivihaajia palstalla? Olenko paha ihminen teistä kun vihaan lapsia?
[/quote]
Haha, kuinka vanha itse olet? Kirjoitusasu on huono ja sanoma lapsellinen, joten anna mä arvaan....13?

Vierailija
31/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:43"]

Minäkään en pidä lapsista. Omituinen oletus, että lapsista tarvitisi pitää. Minusta riittää ihan hyvin, ettei anna yksittäisen lapsikohtaamisen pilata koko päiväänsä. Aikuisena kun voi kuitenkin melko pitkälle päättää omasta seurastaan. Tietenkin ravintoloissa tai muissa julkisissa tiloissa voi olla häiritsevästi käyttäytyviä lapsia, mutta näistä kannattaa aina sanoa henkilökunnalle.

[/quote]

Sinä et pidä lapsista. Se on eri asia kuin se, että vihaa lapsia. Viha on tuhoava tunne. On epänormaalia vihata avutonta, muiden avusta riippuvaista ihmistä. Halu tuhota itseään heikompi ihminen, joka ei voi olla uhka itsele, ei todellakaan ole tervettä.

Vierailija
32/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:21"]Onhan lapset monesti ihan perseestä. Jotkut ovat hyvin kasvatettuja ja kivojakin.

Vauvat ja naama punaisena rääkyvät taaperot ovat rumia, oksettavia ja kuulostavat vihastuttavilta.

Lapset ovat myös saastaisia. Kaivavat persereikiään ja klähmivät paskasormillaan joka paikan.

Ovat itsekkäitä ja tyhmiä erittäin monesti.

[/quote]

Ehkä jos ottavat sinusta mallia.

Vierailija
33/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:19"]Lapsivihaajat unohtavat, että ovat itsekin olleet lapsia. Ja toki olettaneet, ettei heitä vihattu.
[/quote]

Ehkä ne on itse olleet raivostuttavimmasta päästä ja nyt luulevat kaikkien olevan samanlaisia kuin he?
[/quote]
En ollut. Kuulemma olin iha kiva lapsi.
[/quote]

Tietysti. Lapsivihamielisten vakiovastaus, koska aina kaikki muut vaan on perseestä. :')

Vierailija
34/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vauva-palsta. Haluatko terapiaa täältä vai mitä?

Vierailija
35/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:19"]Lapsivihaajat unohtavat, että ovat itsekin olleet lapsia. Ja toki olettaneet, ettei heitä vihattu.
[/quote]
Toki. Minä sentäs lapsena olin rauhallinen ja kunnollinen.
[/quote]

Ja sitten huomaat punan helahtavan kasvoillesi kun muistat kuinka hirveä lapsi olitkaan ja toivot ettei kukaan sinut tuntenut muista tai kerro siitä eteenpäin.

Vierailija
36/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:29"]

Tämä on vauva-palsta. Haluatko terapiaa täältä vai mitä?

[/quote]

Tätä minäkin ajattelin. Mitä ap, joka tuskin on siis edes täysi-ikäinen, haluaa vauvapalstalta. Mammojen ryhmähalauksen? Päähän taputtelua? Vakuuttelua, että kyllä se siitä, kun kasvat vielä vähäsen, niin ei kiukuta niin paljon? 

Vierailija
37/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:19"]Lapsivihaajat unohtavat, että ovat itsekin olleet lapsia. Ja toki olettaneet, ettei heitä vihattu.
[/quote]
Miettinyt useasti mitenkä tämä liittyy asiaan milläänlailla? Niin lapsivihaajan ois pitänyt vihata ittensä jo lapsena? Ei mitään järkeä.

Vierailija
38/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin olet ollut lapsi!

Vierailija
39/56 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen ollut lapsi, tiedän. En voi silti sieltää lasten rääkymistä, sotkemista, olematonta hygieniakäsitystä ja itsekkyyttä. Mitä sitten.

Olen ollut lapsi, mutten rakasta lapsia.

Olen ollut vauva, mutta vauvat ovat mielestäni rumia, enkä halua sellaista itselleni.

Olen myöskin ihminen, mutta mielestäni ihminen on maapallon alhaisin eliö.

Joo ja enkä tapa itseäni.

Joo ja tiedän että tämä AIHE VAPAA on VAUVAPALSTALLA!!!!

Niin ja EN OLE ALOITTAJA!

Vierailija
40/56 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No, voit lohduttautua vaikka sillä että kaikki eivät siedä sinunkaan rääkymistä, sotkemista, käsitystäsi hygieniasta ja itsekkyyttäsi. Mitä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän