Isorintaiset, mutta muuten hoikat! Mistä löydätte paitoja (ja millaisia)?
Mistä ihmeestä löydätte paitoja ja millaisia? Olen kyllästynyt ja pitämään pelkästään ihonmyötäisiä trikoopaitaitoja ja napillisia neuletakkeja. Kaipaan kipeästi neuvoja, alan jo olla epätoivoinen. :(
Kommentit (11)
Englannissa naisilla on keskimäärin suuremmat rinnat ja heiltä löytyy erikoismitoitettu merkkikin: Pepperberry. Joskin ne vaatteet usein ovat myös korostetun naisellisia ja rakentuvat kitaramallille.
Olen kuitenkin myös suoralla rintavalla varrellani löytänyt heiltä päälle pantavaa.
Ei kauluspaidatkaan kovin läpimiä ole. Laitan tarvittaessa trikoopaidan päälle nappivillatakin :).
laittekaapa tyvvättäret kuvveja kjeh kjeh
t.ei tyäukko
Minä muokkaan kauluspaitoja. Teen kavennukset sivusaumoihin ja muotolaskoksia vyötärölle.
Sama ongelma. Pidän pelkästään mekkoja, sillä monet mekot on muotoonommeltuja ja joustavat rinnan kohdalta.
Mulla sama ongelma! Heti jos pidän vähänkin löysää paitaa näyttää ylävartalo hirveän isolta..
Aina ei huvittaisi palella tiukassa trikoopaidassa, mutta muuten näyttää todella helpoosti tukevalta/vyötärö katoaa täysin. Kauluspaidat ei mene tissien kohdalta kiinni tai jos menee, niin lörpöttää muuten.