Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhteessa normaalia sanoa toiselle näin

Vierailija
14.07.2015 |

Mies tuli viikon kalareissulta Lapista ja minä kysyin katsotaanko kalenterista joku aika milloin minä voisin lähteä tyttökavereiden kanssa reissuun. Siihen mies vaan totesi "minua ei kuule kiinnosta minne ja milloin sinä menet eikä kiinnosta se mitä sinä teet." Totesin siihen että häh, totta kai sinua pitäisi kiinnostaa, parisuhteessa kun ollaan. mies sanoi vaan uudestaan että "no ei kiinnosta". Kuulostaako nyt pikkusen oudolle?? Miten puhua asiasta miehelle kun mies on todella vaikea saada avautumaan mistään?? Olen vieläkin tosi hämmentynyt tästä...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko normaalia, mutta mä ainakin saatan puhua miehelle noin, mutta olenkin ylirasittunut, enkä jaksa hänen puhetyyliään, kun se on niin saatanan hidas. En edes muista, mistä puhuimme, ennen kuin seuraava lause tulee! Oikeasti. 

Yksinkertaistakin asiaa pitäisi minuuttitolkulla odottaa, että mies kykenee sen mulle esittelemään. Silloin saatan kivahtaa, että ei mua kiinnosta, niin kuin oikeasti kiinnostakaan. Siis se hidas selostus!  Oon miehelle sanonut, että koita puhua reippaammin, joko, et mä jaksan seurata ja pysyä perässä, mutta ei se ilmeisesti osaa :/

Vierailija
2/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko, hmh, siis jooko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on pannut kalareissulla toista. Ohi on suhteenne.

Vierailija
4/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:40"]

Miehes on pannut kalareissulla toista. Ohi on suhteenne.

[/quote]

No tälläistä käyttäytymistä hänellä on ollut ennenkin. Eli vissiin muillakin kerroilla pannut? :D

Vierailija
5/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole lapsia, niin eiköhän aikuiset reissaa just silloin kun sattuu huvittaan.

Vierailija
6/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:40"]Miehes on pannut kalareissulla toista. Ohi on suhteenne.
[/quote]No juurikin näin. Eikä se missään kalareissulla ole edes ollut. Muakin lakkasi ex-miehen tekemiset kiinnostamasta tasan silloin kun löysin uuden panon itselleni. Siis silloin oltiin vielä naimisissa.

Vierailija
8/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:41"]

No jos ei ole lapsia, niin eiköhän aikuiset reissaa just silloin kun sattuu huvittaan.

[/quote]

On lapsia.

Vierailija
9/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalareissulla..... :=DDDDDDDDDDD

Vierailija
10/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hyvältä kuulosta.

Vierailija
11/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:40"]Miehes on pannut kalareissulla toista. Ohi on suhteenne. [/quote]No juurikin näin. Eikä se missään kalareissulla ole edes ollut. Muakin lakkasi ex-miehen tekemiset kiinnostamasta tasan silloin kun löysin uuden panon itselleni. Siis silloin oltiin vielä naimisissa.

[/quote]

Kyllä se ihan kalareissulla oli, tai ainakin Lapissa metsän keskellä. Mutta mitä kalasteli niin sitähän mä en tiedä :D

Vierailija
12/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahhaha ap onko kalakaveruus miehelläsi samaa tasoa kuin Katri Helenalla ja hänen "kalakaverillaan" ;)

Vierailija
13/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika töykeästi sanottu ettei kiinnosta sinun menot/tulemiset.. :O itse ainakin loukkaantuisin.. Onko mies aina ollu tämmönen? meneekö omia reissujaan vain ilmottaen sulle että lähtee? jäävätkö lapset silloin sun hoidettaviksi?

Vierailija
14/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän parisuhteessa ei olisi normaalia. Molemmat saavat toki mennä omissa menoissaan ja omien ystävien kanssa, mutta ei ole mielestäni normaalia se, ettei toisen menot kiinnosta lainkaan. Aika turhaahan sellaisen ihmisen kanssa olisi olla, jonka tekemiset ei kiinnosta millään lailla?

Vierailija
15/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Älä ole lapanen.

Vierailija
16/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli hoito käymään ja ihan maastopuvun oli laittanut päälle ja kalavehkeet mukaan, kalavesiä ei ole lähimaillakaan.

Vierailija
17/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että suusi haisee silliltä. Kenen pillua nuolit?

Vierailija
18/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:46"]

Aika töykeästi sanottu ettei kiinnosta sinun menot/tulemiset.. :O itse ainakin loukkaantuisin.. Onko mies aina ollu tämmönen? meneekö omia reissujaan vain ilmottaen sulle että lähtee? jäävätkö lapset silloin sun hoidettaviksi?

[/quote]

Meillä oli pieni mustasukkaisuuskriisi suhteessa pari vuotta sitten. Mies siis kertoi olevansa mustasukkainen minun miespuolisesta ystävästäni ja vaati katkaisemaan välit tähän jolloin minä sanoin heti että koska mitään syytä mustasukkaisuuteen ei ole, en aio välejä tähän henkilöön katkaista. Tämän jälkeen mies on muuttunut tälläiseksi, koko ajan tuntuu että välinpitämättömyys pahenee... :/

Vierailija
19/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene jollekkin kaverille ja katso koska soittaa perään

Vierailija
20/20 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä eivät kiinnosta menemisesi, niin ehkä sitten kannattaa ottaa ne lapset kainaloon ja lähteä kunnolla. Kun muuttofirma kantaa sohvaa ja ruokapäytää ulos talosta, voi mies edes pikkuisen kiinnostua, että mihin ne viedään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi