Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomaraha pitäisi poistaa..

Vierailija
14.07.2015 |

Mitä järkeä siinä on, että lösimisestä saa rahaa? Eikö se perus kuukausipalkka riitä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis poistamaan oman lomarahani pois jos näin suomessa päätettäisiin. Jokaisen on luovuttava jostain jos meinataan ettei käy kuin Kreikalle. Yrittäjät nostavat tämän maan suosta!!!!!

Vierailija
22/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:30"]Olisin valmis poistamaan oman lomarahani pois jos näin suomessa päätettäisiin. Jokaisen on luovuttava jostain jos meinataan ettei käy kuin Kreikalle. Yrittäjät nostavat tämän maan suosta!!!!!
[/quote]Suomalaiset yrittäjät ei nosta yhtään mitään. Laiskoja ja ahneita valittajia vailla minkäänlaista innovaatio- ja sopeutumiskykyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:30"]

Olisin valmis poistamaan oman lomarahani pois jos näin suomessa päätettäisiin. Jokaisen on luovuttava jostain jos meinataan ettei käy kuin Kreikalle. Yrittäjät nostavat tämän maan suosta!!!!!

[/quote]

käsittämätöntä typeryyttä

Vierailija
24/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poistettu

Vierailija
25/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:28"]Poista itseltäsi ensin. Työnantaja tuskin pahastuu pienestä palautuksesta. 
[/quote]
Olen itse yrittäjä eli työnantaja :)

Vierailija
26/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:28"]Loma-ajan palkka on hankittua rahaa mutta lomaraha ei. Samaa mieltä ap:n kanssa, lomaraha pois!!!!!
[/quote]Mitä sinä urpo sössötät? Lomaraha on palkkaa siinä missä muukin korvaus työstä. On vain sovittu, että se maksetaan työntekijälle loman yhteydessä.

Vierailija
27/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaahan se on, jos palkkoja aletaan alentaan. En usko, että sillä suomi pelastuu, vaan rahaa menee kyllä paljon muuhun. Muutenkin tämän maan rahajakosysteemi on pielessä. Opiskelijat elää kaikkein pienimmillä tuloilla ja ottavat velkaa, jotta saavat ruoan ja asumisen maksettua. Osa tekee töitä ja opinnot venyy. Aika, jona pitäisi opiskella ja omaksua tietoa ja jaksaa niin eletään yleensä todella ravintoköyhällä ruoalla. 

Jos taas on työtön niin saa rahaa huomattavasti enemmän ihan pelkällä kotona olemisella. Pitkäaikaistyöttömillä taas on sitten jo sosiaalitoimi avustamassa ja tarpeen mukaan saavat harkinnanvaraisena ylimääräistäkin rahaa. Jotain on pielessä, kun pelkällä olemisella kustannetaan koko elämä. Suomessa on tuhansia ihmisiä, joita hyvät tukiaiset ovat passivoineet ja estäneet opinnot ja yrittämisen. Miksi mennä töihin, kun työttömän iso perhe saa pelkällä olemisella sen mitä tulee töistäki rahaa. Onhan näitä esimerkkejä ollut mediassakin ja se on jäävuoren huippu.

Heikoilla olevista pitää pitää huoli, kuten vanhukset ja sairaat, mutta ihmisen omaa vastuuta tilanteeseen pitää lisätä. Ei voi elää toisen siivellä vuosikausia. Jokaisen pitää pyrkiä parempaan ja tehdä töitä yhteiskunnan hyväksi, jotta ei romahdeta.

Vierailija
28/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:30"]Olisin valmis poistamaan oman lomarahani pois jos näin suomessa päätettäisiin. Jokaisen on luovuttava jostain jos meinataan ettei käy kuin Kreikalle. Yrittäjät nostavat tämän maan suosta!!!!!
[/quote]Ääliö.

Vierailija
29/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritäjänä olen sitä mieltä että kaikki lomat pitäisi poistaa ihan hyvin voimme tehdä 7 päivää työtä viikossa. jäähän siitä. Miksi meidän yrittäjien pitäisi olla ainoita jotka työskentelevät joka päivä? samalla joutilaat työkykyiset vain loisivat

Vierailija
30/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä minä sitten tilaan saksasta tavaraa, kun nämä suomalaiset yrittäjät on niin helvetin kalliita?

Vierailija
31/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutan ne aina lomaksi. Kuuden viikon kesäloma on ihan kiva.

Vierailija
32/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:48"]

yritäjänä olen sitä mieltä että kaikki lomat pitäisi poistaa ihan hyvin voimme tehdä 7 päivää työtä viikossa. jäähän siitä. Miksi meidän yrittäjien pitäisi olla ainoita jotka työskentelevät joka päivä? samalla joutilaat työkykyiset vain loisivat

[/quote]

Te saatte nauttia pikkaisen parempaa "hedelmää" työstänne, kuin työntekijä joten älä viitsi!

Vierailija
33/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:01"]

[/quote]

Te saatte nauttia pikkaisen parempaa "hedelmää" työstänne, kuin työntekijä joten älä viitsi!

[/quote]

jaa mites kaikki lomaajanpalkkojen takia konkurssiin ajautuneet yrittäjät? 

Vierailija
34/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt koko työurani lomarahoja. Ensin saa lomailla palkallisesti ja sitten vielä lomarahaa... En ymmärrä, mutta toki otan kiitollisena vastaan.

Vierailija
35/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:07"]

Mä olen ihmetellyt koko työurani lomarahoja. Ensin saa lomailla palkallisesti ja sitten vielä lomarahaa... En ymmärrä, mutta toki otan kiitollisena vastaan.

[/quote]

voi nyt saatana. ei taida olla kaikki mannet raveissa

Vierailija
36/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:16"]Lienet katkera ta? Haluaisit varmaan loma-ajan palkankin pois? [/quote] Ei ilmatteeksi pitäisi mitään saada. Näin yrittäjänä se on raastavaa. [/quote]Juu paitsi työvoiman pitäis olla ilmaista

[/quote]

Ei kukaan siitä ole puhunut. Vaan siitä että työstä saa palkan. Ei lomailusta

Vierailija
37/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä nykyinen systeemi riistää yrirtäjiä. EI SE NYT SAATANA OLE OIKEIN ETTÄ LORVAILUSTA MAKSETAAN. JA SUNNUNTAISTA TUPLANA. EI PERKELE KENELLÄKÄÄN OLE RAHAA TUOMMOISEEN. IHME ETTÄ KAIKKI MENEE PÄIN PERSETTÄ

Vierailija
38/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

Yrittäjä tekee kymmeniä kertoja enemmän työtä kuin työntekijät. Sekä kantaa riskit

Vierailija
39/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:09"]

[/quote]

[/quote]

No ei muualla maailmassa maksella lomarahoja.

Vierailija
40/46 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:09"]

[/quote]

[/quote]

No ei muualla maailmassa maksella lomarahoja.

[/quote]

no ainakin usassa ja kanadassa maksetaan. riippuu toki työsopimuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi