K-Market Kattimatti Tre Tammela Juoksutrikoo Nainen
Sinä n.30v nuori nainen pituus 175-180cm, joka olit ostoksilla K-Market Kattimatissa n.15.00. Jäit mun mieleen heti kun näin sut liha-ja kalatiskillä ja siitä menit suoraa kassoille. Sinulla oli vaaleat/rusket hiukset, mustat juoksutrikoot, musta reppu selässä ja vaaleat lenkkarit. Olen se mies joka sinua katsoi kassoilla ja taisit sinäkin katsoa siihen malliin..... Asutko Tammelassa ja voitaisiinko käydä kahvilla :)
Kommentit (33)
Tule kauppiin, 17:00 olen menossa lenkille,jos juokset kanssani 10 niin saa sen jälkeen.
T juoksutrikoo nainen.
>175-180cm
>nainen
Valitsepa toinen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:45"]
Tule kauppiin, 17:00 olen menossa lenkille,jos juokset kanssani 10 niin saa sen jälkeen. T juoksutrikoo nainen.
[/quote]
Oletko se sama juoksutrikoonainen jolla oli mustat juoksutrikoot,musta reppu ja valkoiset lenkkarit??!!
Sinäkö se kassoilla pälyillyt mies olitkin? Minäkin katselin sinua takaapäin. Olen se 70-vuotias pitkäviiksinen kaveri tuulipuvussa. Voitaisiinko lähteä yhdessä sieneen? Olen hyvä tattien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:45"]
Tule kauppiin, 17:00 olen menossa lenkille,jos juokset kanssani 10 niin saa sen jälkeen. T juoksutrikoo nainen.
[/quote]
Oletko se sama juoksutrikoonainen jolla oli mustat juoksutrikoot,musta reppu ja valkoiset lenkkarit??!!
[/quote]
Kyllä, monelta nähdään?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:21"]
Jaa sinäkö se hullunnäköinen stalkkeri olit.. Ei voida käydä kahvilla.
[/quote]
En ollu se hullunnäköinen stalkkeri....Näin sut einesruokahyllyjen luona ja sitten kassojen lähellä missä oli jäätelöt ja karkit. Ostit myös iltapäivälehden, olen se joka oli silloin kassojen luona. Sulla oli todella timmi ja muodokas peffa mustissa juoksutrikoissa, jotka toivat hyvin pepun esille ja tarpeeksi lyhyt toppimallinen t-paita joka ei peittänyt peffaa :) Käytkö usein K-Market Kattimatissa ostoksilla??!! :)
[/quote]
Joo, eipä ole stalkkeri, ei tosiaankaan :) Eikä missään nimessä hullu.
Oikeesti, mistä näitä Pervo-Erkkejä sikiää.
Peppusi oikein pursusi pikkareista trikoiden alla. Muutkin sut varmasti huomasivat. Uuh.
Ap sori,,olen lesbo inhoan kaltaisiasi runkkareita. Vetele kuule ihan yksinäsi
Mää olen 168 senttiä pitkä ja painan 112 kiloa. Tunnistat minut tapaamisessamme lohikäärmetatuoinnista ja nenälävistyksistä. Pukeudun punaisin salihousuihin ja ruskeaan nahkatakkiin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:43"]
Apua, tää palstan TrikooPeppu hullu asuu näköjään ihan lähikulmilla :D
[/quote]
No samaa minäkin mietin! En uskalla enää ikinä käyttää trikoita lenkillä.
Olen transsukupuolinen, et tainnut nähdä trikoistani pullottavaa valtavaa mertsua? Nähdään vain, mutta minä vain otan! Ps. osoitteesi on tiedossa.
T: "Trikoonainen"
Niin moneltako teidän olikaan tarkoitus tavata, ja paikkakin jäi vielä auki? Tulisin mielellään katselemaan, kauempaakin. T. lintukiikarit omistava Herrasmies.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:28"]
Mää olen 168 senttiä pitkä ja painan 112 kiloa. Tunnistat minut tapaamisessamme lohikäärmetatuoinnista ja nenälävistyksistä. Pukeudun punaisin salihousuihin ja ruskeaan nahkatakkiin.
Ap
Melkein Bull... sillä vaan on ainakin 40kg enemmän ja kakit housuissa
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:45"] Tule kauppiin, 17:00 olen menossa lenkille,jos juokset kanssani 10 niin saa sen jälkeen. T juoksutrikoo nainen. [/quote] Oletko se sama juoksutrikoonainen jolla oli mustat juoksutrikoot,musta reppu ja valkoiset lenkkarit??!! [/quote] Kyllä, monelta nähdään?
[/quote]
Muista laittaa sitten samat tiukat juoksutrikoot päälle ja mielummin stringit, viimeksi sulla taisi olla hipsterit/tai malliset alla kun jäi rajat. Missä nähdään?! Olisiko Kaupin urheilupuistossa missä on jalkapallokentät klo 18.00??!!
Bull on hienostunut ja huippuälykäs suomalainen herrasmies. Hän on upea ja näyttää ikäistään paljon nuoremmalta jopa ne kakit housuissa.
Tätä ei moni tiedä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:19"]
Sinä n.30v nuori nainen pituus 175-180cm, joka olit ostoksilla K-Market Kattimatissa n.15.00. Jäit mun mieleen heti kun näin sut liha-ja kalatiskillä ja siitä menit suoraa kassoille. Sinulla oli vaaleat/rusket hiukset, mustat juoksutrikoot, musta reppu selässä ja vaaleat lenkkarit. Olen se mies joka sinua katsoi kassoilla ja taisit sinäkin katsoa siihen malliin..... Asutko Tammelassa ja voitaisiinko käydä kahvilla :)
[/quote]
Oletko muuten se pälvikaljuinen mies, jolla on ruskeat hiukset takussa, maastokuvioiset sortsit, maiharit jalassa kesät talvet, ostoskorissa pizzaa, pullaa, koppa kaljaa, ja kahvittelureissu katkeaa lähimpään kaljajuottolaan?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:21"]Jaa sinäkö se hullunnäköinen stalkkeri olit.. Ei voida käydä kahvilla.
[/quote]
Minä olin se stalkkeri, mulle sopis juts sellainen vanhan aikainen päiväkahvittelu, jossa ei kahvia tarvita.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:50"]
>175-180cm >nainen Valitsepa toinen.
[/quote]
Oletko varmasti sama henkilö?! Oliko sulla samat vaatteet kans päällä?!
Oletko vielä lähdössä kahville Juoksutrikoonainen??!!