K-Market Kattimatti Tre Tammela Juoksutrikoo Nainen
Sinä n.30v nuori nainen pituus 175-180cm, joka olit ostoksilla K-Market Kattimatissa n.15.00. Jäit mun mieleen heti kun näin sut liha-ja kalatiskillä ja siitä menit suoraa kassoille. Sinulla oli vaaleat/rusket hiukset, mustat juoksutrikoot, musta reppu selässä ja vaaleat lenkkarit. Olen se mies joka sinua katsoi kassoilla ja taisit sinäkin katsoa siihen malliin..... Asutko Tammelassa ja voitaisiinko käydä kahvilla :)
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:03"]
Sinäkö se kassoilla pälyillyt mies olitkin? Minäkin katselin sinua takaapäin. Olen se 70-vuotias pitkäviiksinen kaveri tuulipuvussa. Voitaisiinko lähteä yhdessä sieneen? Olen hyvä tattien kanssa.
[/quote]
Tyrsk. Kiitos.
(Pakko tulla kohta Tammelaan kauppareissulle: ei Satamakadulla näin hauskaa...)
[/quote]
UP...... Tammelan kaupoissa näkyy hyvin trikoopeppuja :)
Tää sama tyyppi pongailee marketeissa juoksutrikootypyjä ja kirjoittelee tänne etsintäkuulutuksia.. :-O
Mulla on pari jalka-/kenkäfetistiä tehnyt tuttavuutta ja auts miten noloa. Tää vähän helpotti. Käyn nykyään reinoissa ja sarkahousuissa lähikaupassa. Vielä ei ole toukopoukot jututtaneet :D
Jaa sinäkö se hullunnäköinen stalkkeri olit.. Ei voida käydä kahvilla.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:21"]
Jaa sinäkö se hullunnäköinen stalkkeri olit.. Ei voida käydä kahvilla.
[/quote]
En ollu se hullunnäköinen stalkkeri....Näin sut einesruokahyllyjen luona ja sitten kassojen lähellä missä oli jäätelöt ja karkit. Ostit myös iltapäivälehden, olen se joka oli silloin kassojen luona. Sulla oli todella timmi ja muodokas peffa mustissa juoksutrikoissa, jotka toivat hyvin pepun esille ja tarpeeksi lyhyt toppimallinen t-paita joka ei peittänyt peffaa :) Käytkö usein K-Market Kattimatissa ostoksilla??!! :)
Apua, tää palstan TrikooPeppu hullu asuu näköjään ihan lähikulmilla :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:43"]
Apua, tää palstan TrikooPeppu hullu asuu näköjään ihan lähikulmilla :D
[/quote]
Otan osaa...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:45"]
Tule kauppiin, 17:00 olen menossa lenkille,jos juokset kanssani 10 niin saa sen jälkeen. T juoksutrikoo nainen.
[/quote]
Et sitten ollu Kaupissa 17.00 kun odotin sua lenkille????!!!!! :( Oliko sulla mitkä vaatteet päällä??!
Tästä sais hyvän kioskiromaanin. Intohimoja Kattimatissa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:45"]
Tule kauppiin, 17:00 olen menossa lenkille,jos juokset kanssani 10 niin saa sen jälkeen. T juoksutrikoo nainen.
[/quote]
Et sitten ollu Kaupissa 17.00 kun odotin sua lenkille????!!!!! :( Oliko sulla mitkä vaatteet päällä??!
[/quote]
Oli varmaankin, et miellyttänyt.
Kaikennäköisiä perverssejä! Hyi helvetti. Sylettää
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:03"]
Sinäkö se kassoilla pälyillyt mies olitkin? Minäkin katselin sinua takaapäin. Olen se 70-vuotias pitkäviiksinen kaveri tuulipuvussa. Voitaisiinko lähteä yhdessä sieneen? Olen hyvä tattien kanssa.
[/quote]
Tyrsk. Kiitos.
(Pakko tulla kohta Tammelaan kauppareissulle: ei Satamakadulla näin hauskaa...)
Haet naista lihatiskiltä? Kertoo paljon.