KOTKAN MERIPÄIVÄT
Moi! Kaksi yli kolmekymppistä kaverusta on tulossa meripäiville! Olemme erittäin hauskaa seuraa! Ei varmasti käy aika pitkäksi! Ihan komeitakin olemme.. Sinä 25-40 vuotias nainen haluaisitko liittyä seuraan? Siis ei mitään vakavaa, eikä isompia suunnitelmia. Pidetään hauskaa ja kierrellään paikkoja yms. Olemme pe-su siellä? Olisiko kiinnostusta?
Kommentit (47)
Eikö vaan väliaikaiaesti sapokassa remontin takia? Haloo helsinki jytisyttää nyt.... lähellä bunkkaava
Niin vain löytyi vanille leiripaikka n.1km päässä ytimestä.Let the show begin
Harmi kun silloin ulkomailla! Muutoin olisin saattanutkin liittyä seuraan. N27 Kouvola. P.S. Ihan kivat partyt ollut aiempina vuosina!
Paskat bileet! Porukka örveltää kauheessa kännissä!!! M38
Voi voi! Muuten kelpais, mutta oon miehen kanssa tulossa. Oisitte viime vuonna kysyneet, silloin olin siellä yksin ;)
En tiedä käykö 20-vuotias. Ikäeroa olisi n. 15 vuotta. Riippuu luonteestasi :) Ikä kuitenkin numeroita. Ei sillä, ettei oltaisi hyvin säilyneitä ;)
Harmi kun mies mukana nyt. Me ei olla muuten edes ennen käyty!
AP
Ihan kuraa koko meripäivät! Kerran käynyt, toista kertaa en käy! Nainen Savonlinnasta
Jos olisin menossa, niin voisin lähteä! Lapset silloin minun luona, enkä saa hoitopaikkaa!
Haminan tyttö 32
No ei tältä palstalta löydy teille seuraa! Runkatkaa keskenänne!
Ok, ei taida löytyä. Majoitus oltais tarvittaessa järjestetty.
-AP
En lähtis vaikka Teemu Selänne pyytäis! On niin surkeet bileet! N34
Ei kiinnosta ketään Meripivät! Ei ainakaan mun kaverit käy! Olen sentään kaunis ja menevä nainen!
Minä voisin olla kiinnostunut! Jos vaan saan lapset hoitoon. Nainen 28 Mikkelistä
Tämä kuva tiivistää meripäivät hyvin:
No niin tiivistää!!! Eikai siellä kukaan sivistynyt käy!
Mun mielestä ihan kivat on! Illat alkavat jo pimenenään! Harmi kun en ole menossa, muuten olisin saattanut tulla seuraksi. N26
Parempi olis ollut keskittää vain kaikki hulina sinne satamaan niinkuin aiemminkin.