Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvatatteko teki lapset näin?

Vierailija
14.07.2015 |

Kävelin tänään miesystävän kanssa kaupungilla ruokatauon aikana, kun päätettiin käydä hakemassa safkat kiinalaisesta. Odotellessa ruokia hän yllätti mut suutelemalla huulille ja kuulin melkein heti, kun pöydässä eräs nainen komensi about 6-vuotiasta lasta katsomaan jotain muuta kuin "epäinhimillisiä homoja". Lapsi alkoi sen jälkeen kyselemään kaikenlaista äidiltään, mutta käänsin selkäni pöytiä kohti ettei tämän perheen tarvi kattoo niin epäinhimillistä asiaa kuin homopariskunta.

Näyttää heterotki nuoleskelevan puistoissa ja ravintoloissa toisiaa ehkä jopa kiihkeämmin. Miten pieni pusu kahden miehen välillä voi olla niin traumatisoivaa kouluun menevälle? Ette kai te ole yhtä ahdasmielisiä vanhempia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tuskin edes huomannut mitään suutelevaa homopariskuntaa, enkä ymmärrä miksi se häiritsisi enempää kuin miehen ja naisen välinen suutelu julkisilla paikoilla.

Eihän se homous tartu, mutta huonot käytöstavat saattavat tarttuakin.. En kasvata lapsiani hyljeksimään "erilaisuutta" joka ei satuta edes ketään..

Vierailija
2/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että yhden kokemuksesi perusteella kaikki tekisisvät näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:09"]Miksi luulet, että yhden kokemuksesi perusteella kaikki tekisisvät näin?
[/quote] mistä päättelet, että tämä on tapahtunut kerran? Ap

Vierailija
4/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ärsyttävältä ihmiseltä viestien perusteella, olit homo tai et.

Vierailija
5/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, jos tuollaisia vanhempia on vielä nykypäivänä olemassa. Kasvatan omat lapseni nimenomaan näkemään elämän monimuotoisuuden rikkautena. Opetan lapsille ettei naisen ja miehen välinen parisuhde ole normi vaan kaikki saavat tykätä kenestä haluavat. Yksi lapsistani käyttäytyy monessa kohtaa sukupuolelleen epätyypillisesti, joten toivon että ympäröivä maailma hyväksyy hänet juuri sellaisena kuin hän on.

Vierailija
6/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kasvata. Ja voit lohduttautua sillä, että tuo äiti ei ole edes järin viisas. Jos ja kun hän ahdistuu toisten ihmisten tykkäilyistä niin ehkä kannattaisi olla ihan hiljaa vaan. Mutta tämä täti haluaa keskustella ja paljon tästä ahdistavasta aiheesta lapsensa kanssa. Valinta tietty sekin. Mutta vielä asiaan, joitain ihmisiä ärsyttää suunnattomasti toisten ihmisten tykkäämiset, myös heteroiden välillä. Olen kuullut vastaavia juttuja muiltakin, mutta ollaan saatu miehenkin kanssa kipakka ilmoitus, että tartteeko sitä noin rakastuneena kulkea julkisesti. Käveltiin käsi kädessä ja kait joskus vilkaistiin toisiamme. Ei edes pussattu. Toisia ahdistaa.

Vierailija
7/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tänään yksi äiti käänsi lapsensa poispäin leikkipuistossa. Olin lasten ja miehen kanssa puistossa. Mies halasi minua ja pussasi suulle. Olen raskaana ja vauva alkoi samaan aikaan potkimaan vatsassa. Naureskeltiin miehen kanssa ja mies pussasi vielä vatsaanikin.

Toisille julkisten hellyyden osoitusten näkeminen on liikaa. Semmoinen kielareiden ja vaatteiden alta kopelointi julkisesti on kiusallista nähtävää.