KOTKAN MERIPÄIVÄT
Moi! Kaksi yli kolmekymppistä kaverusta on tulossa meripäiville! Olemme erittäin hauskaa seuraa! Ei varmasti käy aika pitkäksi! Ihan komeitakin olemme.. Sinä 25-40 vuotias nainen haluaisitko liittyä seuraan? Siis ei mitään vakavaa, eikä isompia suunnitelmia. Pidetään hauskaa ja kierrellään paikkoja yms. Olemme pe-su siellä? Olisiko kiinnostusta?
Kommentit (47)
Eikö me saada täältä seuraa Meripäiville? Yllättävän negatiivinen asenne monella :)
AP
AP täällähän on suorastaan ystävällisiä ihmisiä! Olet vain niin surkea, ettei kukaa halua teidän seuraa! T. Kotkan mies
Tampereelta asti pakko lähteä jokavuosi meripäiville niin kovat pirskeet
Niin on kovat pirskeet! Me Oulusta ollaan käyty. Olen jo N64 ja mieskin on, niin ei seuraksi valitettavasti
Paskaa! Paskat bändit! Paska yleisö! Paskin seuranhaku ikinä! Tässä kiteytys! M43
Olette ilkeitä! En ole koskaan käynyt, mutta harkitsen nyt vakavasti! Voisin tullakin seuraksi! N26
Ekaa kertaa meripäiville tulossa.Syy yksin omaan tolsa areenalla esiintyvä elämäni bändi.Pienen kysymysmerkin aiheuttaa se minne voisi pikku vanini parkkeerata siinä kun aion yöpyä.m40
Meitä voisi kiinnostaa, mutta meitä on kaksi. :) Hauskaa seuraa emme välttämättä ole kuin omasta mielestämme. :D Missä te yövytte, meillä on yöpyminen vielä auki :)
Kuten mainitsin..yövyn autossa,mutta paikka minne auton jättäisi on ?-merkki m40
Onpas muuten saatanamoinen jyske täällä saarella kun musiikkia soittavat, en muista että aiempina vuosina olis ollut näin äänekästä meininkiä (tai sit oon tullu vanhaks :P)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:18"]Onpas muuten saatanamoinen jyske täällä saarella kun musiikkia soittavat, en muista että aiempina vuosina olis ollut näin äänekästä meininkiä (tai sit oon tullu vanhaks :P)
[/quote]
Se areenan siirtäminen satamasta keskeisemmälle paikalle voi olla osasyyllinen asiaan.
Musta huono juttu kun vaihtaneet paikkaa.. jaksaako jengi kävellä asemalta sinne sapokkaan asti vai?
Ei olla nyt.
AP