Jos saisit valita miehellesi ammatin..
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:37"]
Ketjussa siis lompakkoloisia, ja niitä joille mies on vain seksiobjekti.
[/quote]
Ei se lompakkoloista tarkoita, jos haluaa hyväpalkkaisen miehen. Mulla on itselläkin aika paljon omaisuutta. Ja miten nainen loisii, jos asunnon, kesämökin ja vaikkapa veneen omistaa mies, eikä mennä naimisiin ja naisella tuloja niin, että ruuat, omat vaatteensa ja matkansa maksaa itse?
Tavallaan mä kyllä sainkin, kun tutustuttiin opiskeluaikana eli tiesin mikä hänen ammattinsa tulee olemaan.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:49"]
[/quote]
Ei se lompakkoloista tarkoita, jos haluaa hyväpalkkaisen miehen. Mulla on itselläkin aika paljon omaisuutta. Ja miten nainen loisii, jos asunnon, kesämökin ja vaikkapa veneen omistaa mies, eikä mennä naimisiin ja naisella tuloja niin, että ruuat, omat vaatteensa ja matkansa maksaa itse?
[/quote]
Niin, odotat miehen maksavan asunnon, mökin ja veneen, ja itse ostat rättejä? Tasajako?
Loinenhan sä olet, älä selittele.
Olis kiva sellainen mies joka on raksalla töissä, tulis halvemmaksi sitten jos pitäisi vaikka asuntoa rempata ja terassia rakentaa ^^
Haluaisin jonkin 8-16 tasaisen pankkityön tms. miehelleni. Nyt on poliisi/rauhanturvaaja. Tiedän tosin, että ei varmaan viihtyisi moisessa tasaisessa työssä.
Sähkäri, putkari tai kirvesmies. Käsillä tekemisen taito viehättää.
Joku ammatti mistä mies tykkää ja jäisi aikaa harrastuksille ja minulle.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:19"]
Sähkäri, putkari tai kirvesmies. Käsillä tekemisen taito viehättää.
[/quote]
Tämä! Jos mies osaa tehdä jotain tuollaista käsillään, se on niin seksikästä!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:54"]
[/quote]
[/quote]
Niin, odotat miehen maksavan asunnon, mökin ja veneen, ja itse ostat rättejä? Tasajako?
[/quote]
En odota, vaan mies itse päättää, hankkiiko nuo. On saattanut jo hankkia, kun tapaamme. Vai haluatko sinä naisen maksavan sinun omaisuudestasi? Tai onko niin, ettet jaa omistamiasi asioita kenenkään kanssa? Et siis voisi seurustella naisen kanssa, joka ei maksa noista sulle jotain käypää vuokraa tai...?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:18"]Haluaisin jonkin 8-16 tasaisen pankkityön tms. miehelleni. Nyt on poliisi/rauhanturvaaja. Tiedän tosin, että ei varmaan viihtyisi moisessa tasaisessa työssä.
[/quote]
Sama täällä, mun mies on pelastusalalla ja työvuorot ihan mitä sattuu. Kesäviikonloput ja juhlapyhät erityisesti aina töissä. Joku toimistotyö olisi siksi kiva.
Laivan kapteeni. Ois mahdollisimman paljon pois kotoa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En odota, vaan mies itse päättää, hankkiiko nuo. On saattanut jo hankkia, kun tapaamme. Vai haluatko sinä naisen maksavan sinun omaisuudestasi? Tai onko niin, ettet jaa omistamiasi asioita kenenkään kanssa? Et siis voisi seurustella naisen kanssa, joka ei maksa noista sulle jotain käypää vuokraa tai...?
[/quote]
Miksi et itse hanki asuntoa, venettä ja autoa? Pillullasi meinaat ne ilmaiseksi saada ?
Sellainen ammatti, jossa hän itse olisi onnellinen.
Merikapteeni niin että ois pois pitkiäkin aikoja (minimissään kuukausi kerralla pois)