Jos saisit valita miehellesi ammatin..
Kommentit (38)
Jokin jossa se pitäis univormua. Poliisi tai palomies, grr... Tai sitten joku huippukokki joka tekis mulle aina jotain hyvää ruokaa :)
Varmaan ope, koska olen itsekin. Voitais lukea Wilmoja ristiin, tirsk :D
Joku remppamies olisi kiva, kun tää nykyinen ihan muuten ihana ei osaa edes loisteputkea vaihtaa..
Kampaaja. Oma lehmä ojassa.. Sais laittaa joka aamu mun tukan kun oon itse niin surkea siinä hommassa :D
Poliisi. Samaan piiriin kuin minä.
Sille sopii ammatti, mihin hän on viittä vaille valmistunut eli diplomi-insinööri :)
Joku yrittäjä, jonka hommaa voisi pyörittää Espanjankodista.
Haluaisin että mies olisi palomies. Nyt se on poliisi.
Arkkitehti. Älykäs, luova eikä palkkakaan huono olisi. Muutenkin ne on jotenkin aina sellaisia, joiden kanssa mulla synkkaa.
Ketjussa siis lompakkoloisia, ja niitä joille mies on vain seksiobjekti.
Rekkakuski. Mä voisin sitten istuskella rekan kyydissä mukana. Lentäjä ois myös aika näppärä. Hyvä palkka ja varmaan pääsis ulkomaillekin aika edullisesti.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:40"]
Rekkakuski. Mä voisin sitten istuskella rekan kyydissä mukana. Lentäjä ois myös aika näppärä. Hyvä palkka ja varmaan pääsis ulkomaillekin aika edullisesti.
[/quote]
Miten sulla olisi aikaa istuskella siel rekassa?
Joku rauhallisempi kuin poliisi. Vaikka kirjailija olisi ihana, itse kun poliisi olen
Kosmetologi
Hitsari mieheni osaa jo tehdä brasilialaisen vahauksen ja tasaisen suihkurusketuksen minulle. Mutta olis kivaa että osais jotain kasvohoitoja ja kynsien laittoa myös.
Änäripelaaja. Ilman treenejä. Olis vaan kotona, kävis pelaamassa pelit ja tulis rahaa.