Mitä Tukholmasta kannattaa ostaa?
Kommentit (10)
Sellaisia vaatemerkkejä mitä et saa Suomesta, näkkileipää tietysti =) Itse käyn aina Lisa Elmqvistillä ostoksilla Östermalmin kauppahallissa, jätte fint.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:31"]
Sellaisia vaatemerkkejä mitä et saa Suomesta, näkkileipää tietysti =) Itse käyn aina Lisa Elmqvistillä ostoksilla Östermalmin kauppahallissa, jätte fint.
[/quote]
Mitä nämä vaatemerkit ovat? Onko esimerkkejä?
ap
No mä kävisin mm. Picardilla, Sephoralla, Laduréellä, Urban Outfittersillä ja Topshopissa. Ehkä myös Åhlénsilla.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:31"]
[/quote]
Mitä nämä vaatemerkit ovat? Onko esimerkkejä?
ap
[/quote]
Itse en osta vaatteita koskaan, siskoni siellä Östermalmilla luuhaa niissä kalliissa kaupoissa.
Mä yritin katsella Urban Outfittersin valikoimaa mutta tuntuu olevan vain nuorisolle, vai oonko kalkkis.
ap
Kahvii, tupakkii(piippu), vaatteet (yleensäkin), antiikkikorut, kosmet.myymälä Kicks myös hyvä, tavaratalot just Ålens nyt ainakin.
Lapset käy Hollisterilla, minä Desigualissa. En tiedä onko noita muualla Suomessa, meilläpäin ei ainakaan.
Blaah saat kaupat siellä on kuin Suomessakin.. En enää jaksa mennä sinne. Mitään kalliita merkkivaatteita kun ei ostele.
Varmaan sellaista, mille on itsellä käyttöä?