Poika ei ole vastannut kaveripyyntöön :/
Poika, jonka tapasin ruississa ja siellä vietettiin aikaa yhdessä, ja hän kirjoitti nimensä mun kännykkään muistiin, jotta varmasti löydän hänet facesta ruissin jälkeen.
Vuorokausi on kulunut, eikä hän ole vastannut. (Ja hänellä oli älypuhelin)
Mulla on facebookissa nättejä kuvia, ei voi johtua siitäkään, et kuvat olis rumempia kuin livenä.
Kommentit (20)
Ja en kuvittele, et löytäisin elämäni rakkauden ruissista, mutta ainakin kuulumisia olisi kiva vaihtaa. Se oli kummallekin selvää, että asutaan eri kaupungeissa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:03"]Odota viikko. Jos ei sitten kuulu, niin se oli vain känniläisen kohteliaisuus.
[/quote]
Niin kai :/ vietettiin kyl tosi kauan aikaa yhdessä :/
Ikävä homma. Vuosi terapiaa auttaa.
Mä luulin otsikon perusteella, että jonkun pojan äiti on surullinen, kun poika ei ole hyväksynyt äitiä fb kaveriksi.
Palatakseni asiaan, näitä nyt välillä tulee vastaan. Life goes on.
Vuorokausi? Ei siellä kaikki koko ajan päivystä, älypuhelin tai ei :)
Osahan on vieläkin kännissä ja reissu kesken. Annoitko pimppaa myös?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:28"]Osahan on vieläkin kännissä ja reissu kesken. Annoitko pimppaa myös?
[/quote]
Annoin
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:47"]Kai annoit festaripimberoa!
[/quote]
Joo.:/
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:12"]Mä luulin otsikon perusteella, että jonkun pojan äiti on surullinen, kun poika ei ole hyväksynyt äitiä fb kaveriksi.
Palatakseni asiaan, näitä nyt välillä tulee vastaan. Life goes on.
[/quote]
Minä luulin samoin!
Meinaatko joka päivä tehdä aloituksen? Sillä on muija
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:06"]Meinaatko joka päivä tehdä aloituksen? Sillä on muija
[/quote]
Meinaan :/
Täällä on taas joku järjen-jättiläis-teinibimbo. Vastaukset ja kontribuutio omaan ketjuun on aina yksi sana ja joku hymiö perään.
Odota viikko. Jos ei sitten kuulu, niin se oli vain känniläisen kohteliaisuus.