Mitä laittaisit päällesi 6h automatkalle?
Kommentit (22)
Iha perus farkut+paidan. Miksi kysyt?
Perus kotivaatteet, farkut voi alkaa kiristää jossain välissä joten kollarit. Takin heittäisin takapenkille ja jos olen apukuskina niin ottaisin kengätkin pois jalasta. Mikä kysymys tää edes on, ei kuusi tuntia ole edes pitkä aika...
Ihan normaalit vaattet ja matalapohjaiset kengät. Ei 6h ole niin pitkä aika, että tarvitsisi jotain erikoisvarusteluja.
Pinkit stringit + push upit, pitsikimonon ja piikkikorkkarit
Mä laittasin jotku mukavat joustavat housut, vaikka iha verkkarit ja kollaripaidan/teepaidan.
Jos tarvii jossain oikein pysähtyä tai määränpäässä heti nähdä jotain ihmisiä niin sitten vaikka pitkän maksimekon.
6h matka on kuitenkin vielä suhteellisen lyhyt.
mukavat vaatteet, voi olla kesäisetkin, koska autossa voi laittaa lämmityksen täysille ja kuvitella että on kesä
Sellaset mukavat vaatteet. Esim. collegehousut ja paidan. En mitään farkkuja.
Monesti oon autossa ilman kenkiäkin :D
Mukavat kiristämättömät ja hiostamattomat vaatteet. Ja koska mulla jalat helposti turpoavat pitkästä istumisesta, vetäisin jalkaani lentosukat tai muut tukipolvisukat. Kaiken varalta myös joku lämmin vaate mukaan tänä vähälumisena kesänä.
Ei jumakauta taas! Miettiikö joku ihan oikeesti tämmösiä?
Riippuisi mihin olisin matkalla. Luultavasti normaalit vaatteet.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:09"]
.
[/quote]
Shortsit ja jotkut kivat ajokengät
.
[/quote]
Vaatteet. Mukavat vaatteet. Uusavuttomuus huipussaan kun moista pitää netissä kysellä...
.
[/quote]
Vaatteita?!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:18"]
mukavat vaatteet, voi olla kesäisetkin, koska autossa voi laittaa lämmityksen täysille ja kuvitella että on kesä
[/quote]
Tämä on hauska kommentti tänä kesänä, kun vähän vilakkaakin ollut. Hellemekko päälle (tai biksut ja rantapyyhe penkkiin) ja sitten lämppäri täysille. Hellettä piisaa:).
Korsetin ja stay Up